Augustusrit 12/08/2012

Janfranske
Status: Offline

Re: Augustusrit 12/08/2012

Bericht door Janfranske »

Hoi Patrick, hoi hoi allemaal,
Effe vertellen dat ik gisteren een toffe dag heb mogen beleven. Prachtig weer, mooie rit...lekkere vleesbroodjes! Op alle stopplaatsen heb ik gevonden wat ik zocht, zij het om de dorst te lessen , de innerlijke mens te verstevigen of een ijsje te lekken... het was er allemaal! :D
Stefaan had een wel geslaagde verrassing voorzien. :o Marco die ik toch al efkens niet meer had gezien stond daar in motoroutfit en heeft samen met ons de rit gereden. Hij is onze WingMan! Hij zal ook binnenkort onder die naam aan het forum deelnemen.
Bedankt aan iedereen en tot een volgende, bij leven en welzijn. ;)
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Augustusrit 12/08/2012

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen
Patrikkkkske het was dik in orde hoor, :thumbleft: mooie omgeving is ook niet moeilijk in Limburg. :shock: :shock: :oops:
Maar wat me wel opgevallen is dat Limburg meer en meer op vlaanderen begint te lijken betreft verkeersdrempels, blijkbaar staan deze overal in reclame. Iemand het verschil gevoeld met de verkeersdrempels in Nederland?? ( daar liggen ze wettelijk )
In groep twee hebben we veel plezier gehad, een fantastische voorrijder ( Den Johnny) en voor de rest allemaal toffe mensen, ja ja ook de thuisspelers. :shock: :o :shock: :o :oops: ;)
Pol & Anita wil ik ook nog eens bedanken om op het laatst de pot te spijzen, hij rijdt dan wel met een BMW, maar voor de rest valt hij mee. :mrgreen: :mrgreen: :lol: ;)
Nu is het aftellen naar de groepsreis, hopelijk hebben we hetzelfde weer als gisteren :sunny1: en vliegen we er nog eens in.
Groeten
Marcel & Annick
NB: waarom wilt er niemand mijn doekjes gebruiken om zijn bril mee op te blinken ?????
Genk - Lokeren: 1-0 en daar kan ik mee leven.
:thumbleft:
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Martine
1300 cc
1300 cc
Berichten: 250
Lid geworden op: 04 mar 2008 07:30
Mijn motor is: Andere
Regio: Waals-Brabant
Status: Offline

Re: Augustusrit 12/08/2012

Bericht door Martine »

Geweldige dag mogen beleven gisteren, met oprechte dank aan Patrik en Monique.

Bedankt Johnny, tweede groep was Fantastische groep, goed gelachen, goed gegeten, wat moet ne mens nog meer hebben om zijn zinnen effe kunnen te herzetten, nog een geluk dat er twee gps 'er voorop reden waar hadden we anders uitgekomen hè Johnny ;)

Ik zou zeggen tot de 31ste, hopelijk met goei weer.........
slurf
Clublid
Clublid
Berichten: 329
Lid geworden op: 10 mar 2008 20:51
Mijn motor is: FJR1300AE '17
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Augustusrit 12/08/2012

Bericht door slurf »

grtjhallo, ik weet ni hoe ik het moet zeggen maar als ik niks zeg dan wette ook ni wat ikke wou zeggen dan is het misschien beter omhet zonder woorden te doen maor wel me smilies zodat er toch iets van te zien is :D :D :D :!: :D :D :D :D ;) :D :D :D :cool: :D :D :D :D :?: :D :D :) ;) grtj den slurf
Gebruikersavatar
egres
500 cc
500 cc
Berichten: 147
Lid geworden op: 29 okt 2011 18:53
Mijn motor is: FJR1300A '07
Regio: Limburg
Locatie: in den draai
Status: Offline

Re: Augustusrit 12/08/2012

Bericht door egres »

man man man, met t schaamrood op m'n wangen zie ik deze topic :oops: :oops:

sjah, volgende keer dan maar weer zeker :?:
tzijn niet de 144 paarden onder het zadel waar ge schrik van moet hebben....
het is die ene ezel op het zadel.....
Plaats reactie