YAMAHA TRACER 900 GT

Heb je iets te koop of zoek je iets? Dit is de plaats waar zoekertjes en koopjes geplaatst kunnen worden.

YAMAHA TRACER 900 GT

Berichtdoor Heatingmann » 09 Aug 2018 21:07

Beste leden,
bij deze wil ik even laten weten dat ik niet meer in het bezit ben van een FJR , ik ben overgeschakeld op een Tracer 900 gt , in ben onlangs 60 geworden en daardoor mag het allemaal wat minder (volgens mijne halve trouwboek he ), ze heeft eigenlijk wel wat gelijk , zoals ik gewoonlijk alleen op pad was met de Fjr had ik er niet veel plezier niet meer op ( lees : ik zat niet meer met een smile op mijne moto )nu zal het dus wat minder zijn , zoals 1 cilinder minder , geen cardan , geen dubbel uitlaten, minder pk ,minder gewicht , kleinere tank,geen elektronische vering, (amai da gaat in het begin pijn doen) maar wel nog een YAMAHA !tourmoto met veel goede kwaliteiten
morgen kan ik hem gaan halen :) ik ben benieuwd hoe hij zal rijden , in ieder geval heb ik al een afspraak gemaakt om hem binnen te doen voor zijn 1000 km op dinsdag , dat moet wel lukken he , alleen spijtig dat ik zaterdag naar een drinkfeest moet gaan , daardoor kan ik zondag heel waarschijnlijk niet aan de start komen :occasion14: :occasion14: :occasion14: :occasion14:
dit betekent geen afscheid van mijn fjr vrienden he , want die zitten in mijn hart en niet onder mijn gat :D
tot de volgende (fjr weekend)
groetjes
Benny
rij niet te snel !! want er is altijd wel iemand sneller!!
Heatingmann
Clublid
Clublid

Status:
Mijn motor is: Andere
Regio: Limburg

Re: YAMAHA TRACER 900 GT

Berichtdoor Keke » 09 Aug 2018 21:38

Veel veilige kilometers Benny en tot één van dezer!

Greets,
Keke

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Keke
Clublid
Clublid

Status:
Mijn motor is: FJR1300A '13

Berichtdoor pnobels » 09 Aug 2018 22:05

Welkom in het groeiende wereldje van de Tracer GT rijders :D
Gebruikers-avatar
pnobels
1300 cc
1300 cc

Status:
Regio: Antwerpen

Berichtdoor FJR-Freak Max » 10 Aug 2018 00:34

Hey Heatingmann ;)

Was even schrikken als ik het begin van je tekst las :o .....maar dat was snel voorbij als ik verder begon te lezen, dacht eerst dat je FJR gestolen zou zijn !
Het is dus een ruil geworden van type motor, je hebt de "Grote Beer" omgeruild voor een "Kleiner broertje" .
Een speelser tourmachientje waar je ook heel veel plezier zal aan beleven denk ik, het is lichter om te verzetten en makkelijker van de ene oor naar de andere te leggen in een bochtig parcour, net wat jij nodig hebt he :cheers:
Bij deze wens ik je er in ieder geval héél véél plezier & succes mee, en alsook duizenden veilige km's met steeds een behouden thuiskomst :headbang:
Weet ook dat de vriendschap niet in de motor zit maar in het hart, dus wees ervan overtuigd dat je nog steeds welkom bent bij de FJRijders, ook al is het vanaf volgend jaar niet meer als clublid maar nog altijd als een hechte vriend die voor altijd in ons hart zal blijven zitten, en dit met eender wat je ook moge gaan rijden :notworthy: :wav:
Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen als je ermee op pad bent geweest :sign13: , al denk ik dat het héél véél positiefs zal zijn :love4: , maar ook ben ik er zeker van dat je bepaalde dingen van de FJR zal gaan missen :dontknow:
Allee, je bent dus bijna de eigenaar van nieuw speelgoed, dus rest er mij nog enkel je een "Dikke Proficiat" en alle "Geluk van de wereld" toe te wensen met je nieuwe aanwinst :notworthy:

Groetjes en tot binnenkort he makker :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikers-avatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin

Status:
Mijn motor is: FJR1300AS '16
Regio: Vlaams-Brabant

Berichtdoor Luc Plottier » 10 Aug 2018 06:33

He Benny,

Het zat er aan te komen, de laatste keer dat ik je zag had je me al verteld dat de FJR te zwaar werd voor jou.
Ik denk dat je met de Tracer een meer dan fantastische keuze hebt gemaakt.

Zelf heb ik er ook al eens mee kunnen rijden en van toen af wist ik dat mijn volgende motor ook richting Tracer zou gaan.
Hij is niet alleen soepel, maar vooral ook lichter om te hanteren.
En dan vooral als hij stilstaat, is de Tracer voor de minder groten onder ons een ware verademing.
Komt er nog bij dat ik de Tracer een bloedmooie motor vind.

Ik kan je niet anders dan groot gelijk geven, motorrijden is in de eerste plaats genieten en dat doe je natuurlijk op de motor waar je je het beste op voelt.

Nog veel succes met de aankoop Benny en tot op één van de volgende ritten.

Grts Luc :ugeek:
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Suzuki GT 250/Kawasaki Z650/Yamaha XJ 900 (83)/Yamaha XJ 900 (85)/ Kawasaki LTD 250/ Yamaha Virago 535/Honda CB 600 Hornet (1999)
Yamaha FJR (2005)/Yamaha FJR (2015)
Gebruikers-avatar
Luc Plottier
Clublid
Clublid

Status:
Mijn motor is: FJR1300AE '15

Berichtdoor witse » 10 Aug 2018 11:16

Benny ,

Proficiat met je nieuwe speelgoed en veel veilige km toegewenst . Het zal inderdaad wel een groot verschil zijn met de FJR maar jij weet zelf wat er voor jou het beste is om mee te rijden .
We verwachten wel dat je je nieuwe machine eens komt voorstellen aan ons :thumbleft: , en je bent , zoals Max al schreef , nog altijd zeer welkom op onze ritten en alle andere evenementen .
Geniet van je Tracer en laat zeker weten wat je er van vind .

Grtjs Luc
Lach ..... en de wereld lacht met je mee
Snurk.... en je slaapt alleen
Gebruikers-avatar
witse
Moderator
Moderator

Status:
Mijn motor is: FJR1300AE '17

Berichtdoor terdonkske » 10 Aug 2018 11:56

Hallo Benny ,

Proficiat met je nief speeltje .
Moet zeggen dat ons Monique ook de gt-versie heeft van de tracer en daar wreed content van is , beter dan model 2017 .
Heb het zelf ook ondervonden qua koppel en kracht onderin . Hij moet zeker niet onderdoen voor de fjr . En het gewicht , is of ge met een fiets aan rijden bent tov van de fjr .
Enkel nadeel wat ik ondervind t.o.v. van de fjr is windbescherming aan hoofd en benen . Van regen weet ik nog niks vermits we dat de laatste tijd nog niet gehad hebben . Maar denk dat een hoger en iet breder scherm daar wel verbetering in kan brengen .
Moest ikzelf beginnen te ondervinden dat ik moeite ga krijgen met de fjr qua manouvreren , dan zou het zeker kunnen dat het ook een tracer gt word . Maar zover zijn we nog niet . (Hopelijk toch ) .
Veel succes en je bent nog steeds welkom , zoals Max en Witse al schreven .
Je bent nr4 die al overgeschakeld is op de tracer en naar mijn gedacht zullen er in de loop van tijd nog meer gaan overschakelen .

Grzt Patrik en Monique
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Gebruikers-avatar
terdonkske
Moderator
Moderator

Status:
Mijn motor is: FJR1300AS '15

Berichtdoor StefaanH » 10 Aug 2018 12:54

Benny, ook van mij veel succes, een dikke proficiat en veel plezier gewenst met uw nieuwe fiets hé. Dat is alles wat telt :thumbleft: :cheers:
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikers-avatar
StefaanH
Clublid
Clublid

Status:

Berichtdoor Danneke » 10 Aug 2018 16:16

Voor de 2de keer proficiat Benny...mijn eerste berichtje van vanmorgen is blijkbaar niet gepost, vandaar ff proberen te herhalen. :)
De mijne is eveneens net binnen geweest met 1000km, daarnet bij Lammens geweest voor een comfortzadel. Mijn kont zag af met het originele, hoop dat het met dit beter zal zijn.

De machine rijdt evenwel fantastisch, speels en licht, en mijne rug kan opnieuw lachen (ik ook).

Ik ga er niet bij zijn op de augustusrit van zondag, we zien elkaar dus op de reis naar het Sauerland. :cool:
In ieder geval veel succes en leute toegewenst! Aangenaam te weten dat we (tot hiertoe) met 4 Tracers GT en dus 4 nief kettingen steeds welkom blijven in de club. :mrgreen:

Groetjes en tot binnenkort,
Danneke.
:cool:
Gebruikers-avatar
Danneke
Clublid
Clublid

Status:
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen

Berichtdoor Matchbox » 10 Aug 2018 18:01

Hee Benny :shock:

Proficiat met uw nieuwe aanwinst :!: :o :cheers:
Ik wens u veel plezante, veilige en toffe kilometers toe en ook veel geluk op uw 900 GT. :cheers: :occasion14:

En niet te zot op't drinkfeest hè :D :occasion14: :occasion14: :occasion14:

Tot op een volgende toerke hè
;) Ronny
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikers-avatar
Matchbox
Clublid
Clublid

Status:
Mijn motor is: FJR1300A '09

Volgende

Terug naar Vraag & Aanbod