Openingsrit 24/03/2019

Eisbär
Clublid
Clublid
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 jul 2017 04:15
Mijn motor is: FJR1300AS '19
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Openingsrit 24/03/2019

Bericht door Eisbär »

De kop is eraf! De eerste rit van dit jaar is weeral een feit. Toffe rit geweest en weeral top-organisatie !!!
Dikke merci hiervoor en tot de volgende !!!

Greetz D & C
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Openingsrit 24/03/2019

Bericht door Matchbox »

Allez, die eerste rit van dees jaar, waar we zolang hebben naar uit gekeken, is weeral voorbij :?

:arrow: Zoals links en rechts gehoord tijdens de gezellige stops, "dat het weeral veel te rap vooruit ging/voorbij is gegaan" :roll:
Maar dat is altijd zo; als het goed is en ge amuseert u, dan vliegt den tijd hè :dontknow: hoe komt da eigenlijk :?:

:arrow: :arrow: :arrow: Maar ook omdat het weer dik in orde was :!: Goe geregeld, lekkere verse broodjes met veel smeersel, de :sunny1: was er ook bij, de Niko ook :mrgreen: :arrow: en het schoonste waren al die blije lachende smoelen :oops: om te zien :razz: :!: :shock: :D (Eentje was met momenten niet zo blij, want sloeg zijn eigen kop verrot :o algoe dattem nen helm op had :D :lol:) + enkele nieuwe gezichten, das ook altijd fijn.

En zoals Luc reeds schreef, een redelijk bekende streek, maar toch veel baantjes en plekjes waar ik nog nooit gereden had. :thumbright: :fjr2:

Aan iedereen nen dikke mercidankuwel om van deze openingsrit zo'n succes te maken :!: :cheers: :love7:.........en ik bedoel IEDEREEN ;)

Op naar onze lenterit, hier kijken we ook weeral naar uit met graagte :thumbleft: :wav:
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikersavatar
sanchez
Moderator
Moderator
Berichten: 752
Lid geworden op: 26 okt 2009 11:03
Mijn motor is: FJR1300AS '19
Regio: Antwerpen
Locatie: itegem
Status: Offline

Re: Openingsrit 24/03/2019

Bericht door sanchez »

Een prachtige rit in een heel mooie kempische omgeving :wav:
Een dikke pluim voor het bestuur , goe gelache, bijgepraat en de nico was :cheers:
:fjr2: naar de volgende rit

grtjs

sanchez en patris
gouden teugels geven een paard geen vleugels
Plaats reactie