Lenterit 05/05/2019

Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Lenterit 05/05/2019

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Vrienden ;)

Zoals onze Johnny al schreef :evil5: , is het in het belang van ieders veiligheid dat we de rit van morgen afgeblazen hebben :stop: en mogen we hiervoor op jullie begrip rekenen :help: :salut:

Nu gaan we er dan wel een gezellig samen zijn van maken in het clubhuis en daarvoor nodigen we dan ook iedereen uit, ook die dat niet ingeschreven waren voor de rit zijn van harte welkom, want hoe meer FJRijders, des te groter het plezier dat we gaan beleven, dus laat het niet aan jullie hartje komen en kom gerust de groep vervoegen als je tijd en goesting hebt :headbang: :wav:

Wij hopen op jullie massale opkomst om er toch nog een schitterende dag van te maken, ook al geven ze stront weer waar ze onze dag niet mee kunnen verkloten :wav: :occasion16: :rolf: :occasion18: :occasion14:

Tot morgen :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Balleke
Clublid
Clublid
Berichten: 253
Lid geworden op: 28 jan 2015 17:58
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kortenberg
Status: Offline

Re: Lenterit 05/05/2019

Bericht door Balleke »

Spijtig maar ik begrijp de beslissing!

Tot morgen in Rotselaar! :fjr:
lex_yam
Clublid
Clublid
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 mar 2009 17:09
Mijn motor is: FJR1300AE '14
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Re: Lenterit 05/05/2019

Bericht door lex_yam »

Tot morgen 11h clubhuis :occasion14:
Met volle begrip
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: Lenterit 05/05/2019

Bericht door StefaanH »

Owkeej, we verplaatsen afrit 21 naar Rotselaar en 07.50 Hr naar 11.00 Hr
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Lenterit 05/05/2019

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Vrienden ;)

Hopelijk hebben jullie genoten van dit dagje samenzijn in ons clubhuis :wav: :headbang:
We hebben vandaag dan wel de rit gemist, maar wees gerust, ze is niet verloren want we gaan deze in de toekomst zeker en vast nog bij op onze km tellers zetten, dat is gegarandeerd zeker :toothy9:
Voor ons als bestuur was het is een dag waar we hebben van kunnen genieten, en dit zonder ons zorgen te moeten maken dat alles wel in goede banen en zonder zorgen zou verlopen, zeker te weten dat er niemand iets zou overkomen door de slechte weersomstandigheden waar we jullie zouden hebben laten doorrijden als we de beslissing genomen hadden om de rit te laten doorgaan, dat is al een groot pak van ons hart dat de grote meerderheid achter onze beslissing van te annuleren stond :notworthy:
Weet hiermee dat we voor jullie allen alleen het beste willen met op kop jullie veiligheid met steeds een behouden thuiskomst, dat is het allerbelangrijkste voor ons als bestuur waar we tot op heden nog in geslaagd zijn en hopelijk nog lang mogen blijven in slagen :headbang:
Zo vrienden, bij deze is dit dagje alweer achter de rug en kunnen we uitkijken naar ons volgend evenement :arrow: onze jaarlijkse BBQ waar we jullie dan hopelijk terug massaal zullen mogen op verwelkomen om er een toffe, plezierige en smakelijke dag van te kunnen maken :rolf: :occasion16: :occasion18: :tongue8:

Bedankt en tot een volgende :salut:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Lenterit 05/05/2019

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Toffe namiddag gehad, nog wat kunnen bijpraten en lachen, meer moet het niet zijn. Of toch liever met mijn motor gaan rijden :o :o ;) maar er is toch de juiste beslissing genomen. :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft:
groeten
Marcel
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
Luc Plottier
Moderator
Moderator
Berichten: 720
Lid geworden op: 14 dec 2013 13:02
Mijn motor is: FJR1300AE '15
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Lenterit 05/05/2019

Bericht door Luc Plottier »

He allemaal,

Het was zeker de juiste beslissing om de rit af te lassen.
Het was ook een goede beslissing om eens samen te komen in het clubhuis.
Ik heb me daar kostelijk geamuseerd en hartelijk gelachen.
Al bij al een geslaagde dag, ook al konden we niet met onzen FJR op stap!

Bedankt bestuur!
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Suzuki GT 250/Kawasaki Z650/Yamaha XJ 900 (83)/Yamaha XJ 900 (85)/ Kawasaki LTD 250/ Yamaha Virago 535/Honda CB 600 Hornet (1999)
Yamaha FJR (2005)/Yamaha FJR (2015)
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Lenterit 05/05/2019

Bericht door Matchbox »

:roll: Dag iedreeen :shock:

Wel, om eerlijk te zijn, valt het eerst "altijd" tegen wanneer ik verneem dat er een rit geannuleerd wordt :o :oops: :!: :dontknow:
:arrow: :arrow: :arrow: Maar ik sta ook achter de beslissing die genomen is :!: Zeker als je ziet hoe de weergoden nog tekeer zijn gegaan terwijl wij lekker zaten te genieten :D :razz:
En zo eens een keertje samenkomen zonder de :fjr: blijkt toch ook altijd een schot in de roos :D :orkest: Samen met deze toffe, leuke bende wordt er steeds plezier gemaakt en voor de uitbater van ons clublokaal zal dit ook wel eens goed doen mijn gedacht. Die mensen hebben met momenten een extra beentje moeten bijsteken om iedereen zijn spijs en drank op tijds te brengen.
Ook nog een bewijs dat we een Hechte club zijn met een gezonde clubgeest is het feit dat, bijna, iedereen die voor de rit ingeschreven was, ook daadwerkelijk op de afspraak was :headbang: :occasion14: :thumbright:
Ik vond dat ook fantastisch en ik weet dat onze bestuursleden dit zeker hoog zullen waarderen :roll: :!: ;)

Zoals Luc al zei; "ik heb me kostelijk geamuseerd en goe gelachen :razz: "

Tot op den BBQ en hopelijk met :sunny1: :cheers:
Groetjes, Matchbox :wave01:
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Plaats reactie