Augustusrit 18/08/2019

Gebruikersavatar
Luc Plottier
Moderator
Moderator
Berichten: 720
Lid geworden op: 14 dec 2013 13:02
Mijn motor is: FJR1300AE '15
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door Luc Plottier »

Hallo allen,

Ik kon vorige zondag sowieso niet mee omdat ik aan het uitregenen was in Frankrijk.
Het is een wijs besluit geweest van het bestuur om vorige zondag niet te rijden.
Ik moest er door om terug thuis te geraken en ik kan jullie vertellen dat zelfs een goed regenpak na enkele uren in die stortbuien niet meer waterdicht is.
Mijn ondergoed hangt nog te drogen :o :( ;)

Nu zondag kan ik helaas ook niet mee, we hebben zondag bezoek en zullen ook pas in de latere namiddag vrij zijn.
Toch succes en een veilige rit toegewenst aan diegene die wel kunnen rijden. (ik vind het echt spijtig ook nu niet mee te kunnen)

Grts Luc en Brigitte :ugeek:
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Suzuki GT 250/Kawasaki Z650/Yamaha XJ 900 (83)/Yamaha XJ 900 (85)/ Kawasaki LTD 250/ Yamaha Virago 535/Honda CB 600 Hornet (1999)
Yamaha FJR (2005)/Yamaha FJR (2015)
slurf
Clublid
Clublid
Berichten: 329
Lid geworden op: 10 mar 2008 20:51
Mijn motor is: FJR1300AE '17
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door slurf »

Hey, onder voorbehoud :roll: rij ik aanstaande zondag mee, afspraak bij Bruno grtj Slurf
Gebruikersavatar
sevenfifty
1300 cc
1300 cc
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 aug 2011 21:31
Mijn motor is: FJR1300A '18
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door sevenfifty »

Ergens wel spijtig dat er niemand van het bestuur kan bijzijn, en dan zekers den Johnny!
Het is namelijk zijn rit waar wel wat voorbereidingen aan zijn vooraf gegaan veronderstel ik.
In elk geval zal ik zondag met de xjr deelnemen!

Groetjes,

Rudi
Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door johnny »

Hey Rudi

Ik vind het ook spijtig zeker nu ze zo mooi weer geven
Maar wij hebben als bestuur ook nog een ander leven zondag is het onze jaarlijkse familie BBQ

Nu zaterdag bestuursvergadering in Rotselaar
Volgende week ons jaarlijks lang weekend en drie dagen erbij een nieuwe locatie verkennen voor 2020
allemaal ten dienste van de club.
Indien mogelijk kom ik zondag morgen even tot aan de Bruno's

Groetjes en veel plezier Johnny
Gebruikersavatar
sevenfifty
1300 cc
1300 cc
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 aug 2011 21:31
Mijn motor is: FJR1300A '18
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door sevenfifty »

Alle begrip Johnny! Er zijn trouwens ergere momenten in het leven, dan een lekkere barbecue onder een stralende zon ;)

Geniet ervan!
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door FJR-Freak Max »

sevenfifty schreef: 21 aug 2019 08:05 Ergens wel spijtig dat er niemand van het bestuur kan bijzijn

Groetjes,

Rudi
@Rudi ;)

Onze weekends zijn al zo druk bezet voor de FJRijders, dat er nog weinig tijd overschiet voor onze gezinnen die ook eens iets anders willen doen dan in het gelid lopen voor de FJRijders.
Wij moeten al bijna plannen maken van een jaar op voorhand om eens een zondag vrij te hebben, laat staan om eens een volledig weekend vrij te zijn want als het ene evenement gepasseerd is, dan moeten we al aan het andere beginnen, dus wees gerust dat er niet veel vrije zondagen zijn waar we zelf eens kunnen doen wat dat we willen.
Aan onze ritten is meer dan één zondag werk om die te maken zoals wij ze jullie voorschotelen, je wil niet weten hoeveel weekdagen, zaterdagen & zon- en feestdagen dat er aan een rit gespendeerd worden, en dit steeds belangeloos maar met altijd evenveel enthousiasme om jullie te dienen.
Ons volgend evenement is het "FJRijders weekend" waar we nog wat tijd moeten aan spenderen en als we daar van terug zijn komt er nog de "Najaarsrit" aan, dus we hebben nog wel even de handen vol + de voorbereidingen voor volgend seizoen zijn al volop aan de gang, je zou echt verschieten wat het inhoud en tijd dat erin kruipt als je als bestuurslid fungeert voor de FJRijders hoor :o
Voor ons is het steeds een mokkerslag als we een rit moeten annuleren, al ons werk dat erin steekt is meestal voor niets geweest en dan klinkt het wel erg dat onze leden doodleuk schrijven om de rit de week nadien gaan te rijden waar wijzelf dan nog niet kunnen aan deelnemen omdat het niet meer in je agenda past, dus leuk is iets anders als je een rit voor ieders bestwil niet laat doorgaan.
Zo, dit gezegd zijnde hoop ik op wat begrip voor onze bestuursleden die een gans jaar door al ten dienste staan voor de FJRijders, dus nog meer verlangen van hun weinige vrije tijd kunnen jullie zeker niet maken en dat wou ik hier eens even verduidelijken :!:

Bij deze wensen we jullie dan voor zondag een prachtige & veilige dag toe waar de deelnemers zullen van kunnen genieten :headbang:

Tot binnenkort :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
jantje2
Clublid
Clublid
Berichten: 780
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:54
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Wilrijk
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door jantje2 »

Na de commentaar van onze president las ik het voornemen af, ik rij wel alleen.
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd

Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door FJR-Freak Max »

jantje2 schreef: 22 aug 2019 09:10 Na de commentaar van onze president las ik het voornemen af, ik rij wel alleen.
@Jantje,

Wat is dat nu voor een uitleg, waarom zou je nu alleen moeten gaan rijden na wat ik geschreven heb, mogen jullie dan alleen je mening of gedacht hier neerschrijven ?
Is dat zo'n verontwaardiging dat wij misnoegd zijn als we een rit moeten afblazen en we daar dan zelf niet kunnen aan deelnemen als er hier word afgesproken onder de leden dat ze deze gaan rijden :!:
Iedereen doet en schrijft hier wat hij wil of kan en dat is de normaalste zaak van de wereld, maar oh wee als wij vanuit het bestuur iets durven schrijven, dat wordt onmiddellijk bekogeld :arrow: wij zijn niet meer maar ook niet minder als al de rest hier, dus verdraag ook van ons de mening die wij hebben, meer vraag ik niet en dit in naam van gans het bestuur.
Spijtig dat er zo gereageerd word nadat we jullie steeds verwennen met onze daden, op je vraag om een lijst te maken van wie er wil deelnemen aan de rit is er onmiddellijk door mij een lijst geopend, is dit dan omdat we dit niet graag doen :arrow: of dat we er tegen zijn dat jullie de rit gaan rijden, ik denk het niet, maar we mogen toch wel teleurgesteld zijn dat we er zelf niet bij kunnen zijn als al je werk hierin steekt he Jan.
Zo, jullie zien maar wat ermee gedaan wordt en wij van onze kant wensen jullie nog steeds een toffe en gezellige dag toe in alle veiligheid onder vrienden die samen willen genieten van een mooie rit :salut:

Groetjes :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
jantje2
Clublid
Clublid
Berichten: 780
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:54
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Wilrijk
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door jantje2 »

Max, je schreef "klinkt het wel erg dat onze leden doodleuk schrijven om de rit de week nadien gaan te rijden waar wijzelf dan nog niet kunnen aan deelnemen omdat het niet meer in je agenda past" daaruit maak ik op dat je liever niet hebt dat wij deze gaan rijden.
DAAROM las ik af en rij ik alleen.
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd

Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Gebruikersavatar
sevenfifty
1300 cc
1300 cc
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 aug 2011 21:31
Mijn motor is: FJR1300A '18
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door sevenfifty »

En ik die ooit dacht dat de harde kern van de fjr club bestond uit een groep jeugdige ;) enthousiastelingen dewelke op zonnige zondagen hun :fjr: van stal haalden om te kunnen genieten!
Nee Marc, even ernstig, ik denk dat dat je mijn bericht niet goed hebt begrepen en vind het spijtig dat deze conversatie de verkeerde kant opgaat!
Trouwens van weinig vrije tijd in de zomer kan ik wel meespreken denk ik!
Als je voltijds in een continue dienst werkt kan ik je verzekeren dat je bitter weinig weekends volledig vrij bent.
Mag ik iedereen bij deze, een tof en gezellig weekend toewensen, zodat elkeen volgende week tevreden aan een nieuwe week kan beginnen!

Groetjes,

Rudi
Plaats reactie