Reisverslag Pyreneeën 2013

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
incognito
250 cc
250 cc
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 mar 2008 06:50
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Borgerhout
Status: Offline

Re: Reisverslag Pyreneeën 2013

Bericht door incognito »

Prachtig verslag,blij te lezen dat het weer meeviel. :D
Ben midden juli ook die richting gegaan,doch na vier dagen hielt ik het voor bekeken.Altijd zeer veel wolken en dreigend regenweer,twee keer 's avonds de tent in de kletsende regen moeten opstellen.Je hebt maar 1 groot verlof en dan kan je regen missen als kiespijn. :cry:
Was nochtans verwittigd,heb twee vrienden daar wonen en die hadden me gemaild dat het in die regio tot dan een natte zomer was.
We gaan toch zeker terug,het is daar te mooi en te bochtig om weg te bljven ;)

greetz
Julle
Status: Offline

Re: Reisverslag Pyreneeën 2013

Bericht door Julle »

Jopet schreef:Prachtig verslag!!!!

Dat van z'n motor eens op z'n zijde leggen kennen de meeste onder ons ook, heb het zelf ook nog tegengekomen met m'n FJR door een gootje niet te zien en daarvoor ook met m'n V-Strom in de Pyreneeën jaja, ook met z'n 2en op de motor vol met bagage en kon mijn been niet volledig strekken door een kleine schuine kant zodat ik hem niet kon houden en mocht neerleggen, gelukkig beide keren zonder echte schade op wat kleine details na....

Of de Spaanse kant nu mooier is dan de Franse kant zou ik niet durven zeggen, het zijn 2 verschillende soorten landschappen, de Franse kant is iets groener en de Spaanse kant iets dorrer maar ze hebben allebei wel iets.

Groetjes,
Jopet
Wat de landschappen betreft is de Franse kant op zijn minst even mooi, maar wat de wegen betreft kan er aan de Spaanse kant niet getipt worden door Frankrijk hoor.
spider
Status: Offline

Re: Reisverslag Pyreneeën 2013

Bericht door spider »

Prachtig verslag ,Julle & Luc.

Groetjes Rudy & Marie-Rose ;)
lex_yam
Clublid
Clublid
Berichten: 482
Lid geworden op: 27 mar 2009 17:09
Mijn motor is: FJR1300AE '14
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Re: Reisverslag Pyreneeën 2013

Bericht door lex_yam »

Super verslag :D
Plaats reactie