ardeche frankrijk

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
phille
Status: Offline

ardeche frankrijk

Bericht door phille »

ben aan het uitkijken om met de motor naar de ardeche te gaan in frankrijk ,iemand ervaring ermee?

heb reeds een tof adresje gevonden http://www.tournsol.fr" onclick="window.open(this.href);return false;

alle info welkom :fjr:
Gebruikersavatar
alexxjr
75 cc
75 cc
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 mar 2008 16:08
Mijn motor is: FJR1300A '05
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: ardeche frankrijk

Bericht door alexxjr »

He phille, Ik weet ginder al een beetje mijne weg... ;) . Als je in de fotoboeken van jouw adresje kijkt vind je mij wel paar keer terug, ne grijs/blauwe 2005, al dan niet met partner/motormaat. Oa juli 2010, samen met kawa gtr 1400.
Wordt mss wa veel om hier neer te pennen, van welke regio ben je? Ik omg. Antwerpen... Mss eens ergens een pint gaan pakken? Breng ik wa landkaarten enz mee. Stel maar iets voor, of stuur een mailtje naar quixta4109 apestaart gmail punt com.
grtz alex :cool:
phille
Status: Offline

Re: ardeche frankrijk

Bericht door phille »

Wou gewoon weten of het ginder de moeite waard is om te gaan en er daar het ene en ander te beleven valt met de motor,

Het adresje dat ik vond ziet er mij wel een toffe slaaplaats uit

Ben wel van plan om in 2 dagen naar ginder te rijden en onderweg uit te slapen,suggesties zijn altijd welkom natuurlijk

grtz

;)
Eddy K
250 cc
250 cc
Berichten: 121
Lid geworden op: 08 nov 2008 12:27
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Zoutleeuw
Status: Offline

Re: ardeche frankrijk

Bericht door Eddy K »

Hoi Phille,

in Tournsol heb ik ne keer of 6 à 7 mijn vakantie doorgebracht. Eric en Dina zijn toffe gastheren. Vroeger werd er al eens deftig feest gevierd in zijn Duvel-bar. ik ging ook meestal in 2 dagen op, voordien op een chambre d'hotes maar sinds vorig jaar bij Frank en Veerle in de Morvan. http://www.la-marquise.eu/" onclick="window.open(this.href);return false; Ook motorrijders en net als Dina zal Veerle je smaakpupillen heerlijk verwennen.
Voor in de Ardeche heb ik wel een aantal routes op GPS staan mocht je interesse hebben.
Mocht je gaan, doe hen dan zeker ons groeten.

Eddy en Katty

PS: bij de reisverhalen vind je er wel ééntje van mij over de Ardeche. :lol:
Heb het ineens snel opgezocht voor je: Klik
Proud to be a Biker
phille
Status: Offline

Re: ardeche frankrijk

Bericht door phille »

dikke merci!!! krijg al goesting om te vertrekken, voel al de vakantiekriebels komen, zeker na het lezen van het reisverslag
Eddy K
250 cc
250 cc
Berichten: 121
Lid geworden op: 08 nov 2008 12:27
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Zoutleeuw
Status: Offline

Re: ardeche frankrijk

Bericht door Eddy K »

phille schreef:dikke merci!!! krijg al goesting om te vertrekken, voel al de vakantiekriebels komen, zeker na het lezen van het reisverslag
Zonder dank, is graag gedaan. En probeer er ook een verslagje met wat foto's hier te posten. ;)
Proud to be a Biker
Plaats reactie