Côte d'Opale

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
nxt8generation
Status: Offline

Côte d'Opale

Bericht door nxt8generation »

Hoi,

Afgelopen donderdag trok ik er op uit met de collega's naar de Opaalkist in Frankrijk natuurlijk. Een prachtige streek en niet zo gek ver van hier.
Jammer genoeg kwamen we pas rond de middag aan door flink wat file gehad te hebben op de E40 in Frankrijk, daar was een vrachtwagen van de snelweg geraakt en volledig in vlammen opgegaan... In totaal was de rit goed voor een 420 tal toffe kilometers.

Eerst een Bretoense pannenkoek naar binnen gespeeld om kracht op te doen natuurlijk en dan de wegen tussen de 2 caps wat bereden, via de binnenwegen naar Nieuwpoort dan terug naar huis gereden.
De wegen daar zijn zoals we ze maar al te goe kennen in ons eigen land, redelijk. Hier een foto nabij WIssant waar je een leuk zicht hebt op de Noordzee op de achtergrond.
Afbeelding

Het filmke staat op YouTube en is te vinden op: https://www.youtube.com/watch?v=cGHhK-uYtd4
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Côte d'Opale

Bericht door witse »

Mooi filmpje en een prachtige streek om rond te toeren . Hebben daar ook al meermaals rondgereden , maar in een w.e. kan het daar wel wat drukker zijn .

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Plaats reactie