1000 bochten 2016 17-19 juni

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
jenzy
Status: Offline

Re: 1000 bochten 2016 17-19 juni

Bericht door jenzy »

hoi!

sorry voor de zeer late reactie!
het is al druk geweest de komende maanden en wel al veel km gereden met de moto! nog altijd tevreden van mijn fjrke 2002 :)
de 1000 bochten waren de max wel wat jammer dat camping wat verzopen was...volgende keer wordt het hotel te teveel bagage mee met 2personen op 1 moto niet echt veilig om te rijden vond ik! als ik alleen rijd zal het wel terug met de tent zijn maar niet meer met 2 op de moto!
was wel heel leuke rit niks van regen gehad onderweg leuke stops en aangename sfeer een aanrader om te doen!
met mijn tomtom rider geen last gehad van de te volgen route, geen enkele keer mis gereden!
ondertussen heb ik ook het vlastreffen in kortrijk gereden was ook een aanrader vond ik veel motards hadden mij gewaarschuwd van dat het te druk en niet leuk was! ik vond het de max leuke sfeer en niet al te druk , al bij al vlot kunnen rijden!
kheb ondertussen wa aanpassingen gedaan aan mijn machine ook leovinci uitlaten tithanium en chrome radiatorcover! mischien kan je er wat van zien op mijn profielfoto deze is veranderd! trots op mijne bike! :D

grtz
Plaats reactie