ook in de Eifel

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
den boete
Status: Offline

Re: ook in de Eifel

Bericht door den boete »

Ze zeggen : 'geld maakt niet gelukkig'...ik zou het toch graag zelf eens testen :)
divvy
Status: Offline

Re: ook in de Eifel

Bericht door divvy »

Tja, van die autootjes op de drie laatste foto's kan men heel wat R1'tjes aanschaffen vermoed ik... :roll:
Mooie piccies overigens. Wanneer was je daar R1 zot?
Heel wat collega's motorrijders gekruist (ook een paar voorbijgestoken :oops: ), ook veeeel FJR's gezien.
Grtz, Divvy.
Julle
Status: Offline

Re: ook in de Eifel

Bericht door Julle »

Awel, mocht ge nu op zo nen Enzo of een Koenigsegg nen trekhaak kunnen zetten he...........


Julle
droopy
Status: Offline

Re: ook in de Eifel

Bericht door droopy »

Hoy Eifelrijders,

Ik ben verleden week ook den eifel en omstreken gaan opzoeken, t’was daar lekker toeren en lekker warm 30°C.
Veel moto’s tegengekomen, zelfs een gifgroene racekawa ( voorzien van een rood camoeflageplekske ) en daarop een mooie blonde motoristerin. :tongue1:

Gelukkig hebben we die sportwagens niet tegengekomen, tevens hoeven we op die extravagante sportwagens niet jaloers te zijn. Wetende dat in de meeste van die extravagante dure sportwagens geen airco zit, airco staat bij de meeste zelfs niet in de optielijst !
Zit dan maar in zo’n mega sportwagen :iroc: met 500pk bij een buitentemperatuur van 30°C => bakken doe je zeker ! :violent4:

Dan liever een :fjr: !

Mvg,

Droopy
Plaats reactie