RBR4

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
geert
Status: Offline

RBR4

Bericht door geert »

Dit berichtje is in navolging van een bericht over RBR3 :D
Ik heb vorig weekend RBR4 gereden.
Het heeft me voor de volgende 2 jaar een allergie opgeleverd voor kasseien en verkeersdrempels.

Niet alleen liggen op vele plaatsen de kasseien er zeer slecht bij (= tot op het randje van 'gevaarlijk'), het aantal verkeersdrempels die je hier voorgeschoteld krijgt is onwaarschijnlijk groot.
Er zijn ook stukken overhard.
Daarnaast was er nog het feit (en daar kunnen ze bij M&T zeker niets aan doen) dat een deel van de weg opgebroken lag waarvan er geen enkele aanduiding was tot op het moment dat je midden in het stof/zand zat.

Maw niet aan te raden
1. voor mensen die zich niet al te zeker voelen wanneer stapvoets moet bergop gereden worden op kasseien
2. voor mensen die zich niet te zeker voelen op lange stukken onverhard (zand, diepe putten, kiezels)
3. voor mensen met 'gevoelige' onderdelen
4. voor mensen met een sportieve en/of toermotor
5. wanneer het in 2 weken voor je rit nog geregend heeft.

Je komt wel op leuke plaatsjes (om te wonen indien je € millions zou gewonnen hebben) maar je hebt de tijd niet om even rond te kijken wegens te veel aandacht nodig op de weg.

Er zijn veel leukere tochtjes door Waals Brabant; voor mensen met een FJR althans.
den R1 zot
Status: Offline

Re: RBR4

Bericht door den R1 zot »

Ja Geert,

RBR4 is enkel voor de GS rijder.
Deze route is eigenlijk geen route vind ik en van zo'n boeksek mag je wel wat beters verwachten.
droopy
Status: Offline

Re: RBR4

Bericht door droopy »

R1 zotteke,

Voor de zoveelste keer moet ik u gelijk geven ! ;)

En ik voeg er nog aan toe, als ze met dat boekske zo blijven verder doen ( antieke roadbooks, scooters promoten, praktisch onmogelijk reizen beschrijven ) dan kunnen ze binnenkort naar verlenging van mijn abonnement fluiten !
Vroeger keek ik uit naar hun boekske, nu moet het al een paar dagen regenen voordat ik het nog lees ! :|

Ze zouden zich eens wat meer moeten bezig houden met “Motoren & Toerisme” en een beetje up to date zijn !
Toermotoren zoals FJR’s enz. & degelijke GPS routes voorstellen ! :idea:

mvg,
Droopy :fjr:
Laatst gewijzigd door droopy op 23 aug 2008 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: RBR4

Bericht door fjrmarcel »

droopy schreef:R1 zotteke,

Voor de zoveelste keer moet ik u gelijk geven ! ;)

En ik voeg er nog aan toe, als ze met de boekske zo blijven verder doen ( antieke roadbooks, scooters promoten, praktisch onmogelijk reizen beschrijven ) dan kunnen ze binnenkort naar verlenging van mijn abonnement fluiten !
Vroeger keek ik uit naar hun boekske, nu moet het al een paar dagen regenen voordat ik het nog lees ! :|

Ze zouden zich eens wat meer moeten bezig houden met “Motoren & Toerisme” en een beetje up to date zijn !
Toermotoren zoals FJR’s enz. & degelijke GPS routes voorstellen ! :idea:

mvg,
Droopy :fjr:
Eén van de reden waarom ik dit een jaar geleden opgezegd heb.
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Plaats reactie