Circuit

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door witse »

Ze zijn terug ,die waren nog een toerke gaan doen op Zolder :lol: :lol:

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
arthur
250 cc
250 cc
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 mar 2008 15:15
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Contacteer:
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door arthur »

witse schreef:Ze zijn terug ,die waren nog een toerke gaan doen op Zolder :lol: :lol:

Grtjs Luc


de snor was gewoon aan het controleren wie die knappe griet was die achter u stond ;)


Die met zijne bmw was zeker de weg verloren :D :D :D :mrgreen: :mrgreen:

grtzz
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door witse »

arthur schreef:de snor was gewoon aan het controleren wie die knappe griet was die achter u stond
Arthur ge moet dat ni verder vertellen he :mrgreen: :lol: :) ;) wa gaan ons vrouwkes dan wel ni denken :?:

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
arthur
250 cc
250 cc
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 mar 2008 15:15
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Contacteer:
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door arthur »

Snorry schreef:Yep, inderdaad bekende gezien :!: Er was er zelfs ene die laag aan vliegen was met zijne BMW :? kennelijk was hij verkeerd :?: moest niet in Zolder zijn maar in Kleine Brochel :twisted: :lol: :roll: :mrgreen:

En aan fotografen ook geen gebrek :D er zijn er die tegen hunne baas zeggen en ik citeer:
"baas, 't is 12 uur, ik zen der mee weg, ik ga hier toch niets meer doen vandaag" :o :shock:

Mvg, ;)
Snorry

nee nee toch ni.....hij moest in zolder zijn, kleine brochel zou hij ni halen...t'is nen bmw hé ;) :D :D


grtzz,
koekenbakker
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door koekenbakker »

spijtig dat ik er niet bij was :(
maar 'k heb een schitterend circuit seizoen gehad, na mijn heropstartjaar wat 2009 eigenlijk was, echt heel veel progressie gemaakt dit seizoen met als kers op de taart een 1.30... op mas-du-clos en een 2.58.54 op franco met de daytona 675, aan alles komt een eind ook weer dit seizoen is voorbij en bij mij was de laatste circuitdag een maandje vroeger op francorchamps
we gaan nu een diepe winterslaap houden en kijken rijkhalzend terug uit naar volgend circuitseizoen.
tot volgend jaar! ;)
koekenbakker
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door koekenbakker »

hmmmmmmmmmmwwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :sleepy1: :sleepy1:

na een diepe winterslaap zijn we terug wakker geworden en kunnen we jullie melden dat we op zaterdag 26/03/2011 onze eerste rondjes gaan draaien op het circuit van zolder.
supporters en pitspoezen welkom onder ons tentje! ;)
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door FJR-Freak Max »

Koekenbakker,

Als FJRijders wensen we jullie alvast een fantastisch en veilig seizoen met véél leute en plezier op het circuit toe :cheers: :thumbright:
Geniet maar van de rondjes die jullie daar draaien, naar de tijden moet ge niet teveel kijken om mekaar te overtreffen, het is de fun dat je eraan beleeft die uiteindelijk van tel is he :headbang:

Groetjes,

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
spider
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door spider »

Dit jaar al twee maal op het circuit van folembray gereden,1maal in Zandvoord,1 maal in Zolder . Nu ga Jo & ik op het F1 circuit van magny-cours rijden op 22&23/07 :D .

Groetjes Rudy :wave01:
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Spider,

Geniet er maar van samen met de Jo :cheers: :thumbleft: en hopelijk gaat het weer dan een beetje beter zijn dan de laatste dagen want anders is de fun er wel een beetje af he :(
Hou het in iedergeval voorzichtig als je daar gaat rond sjeezen op het prachtige circuit van Magny-Cours :headbang: :salut:

Groetjes en tot wederhoren :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
koekenbakker
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door koekenbakker »

weldra start het nieuwe circuit seizoen voor mij ( de anderen starten pas in mei dacht ik) doch zullen we julle en erwin niet meer terug vinden "on track" beiden hebben voortijdig een einde gesteld aan hun circuit loopbaan om diverse redenen, spijtig maar er waren prioriteiten die moesten worden gesteld!

op 21,22,23& 24 maart ga ik van start op het circuit van almeria spanje
ben reuze benieuwd wat dat gaan geven!
't is met een engelse organisatie en er gaan +/- 20 vlamingen mee waaronder vic decooremeter!
motor gaat op 16 maart op transport en ik vlieg met jetfly.com naar murcia en we huren daar een auto
motor staat terug tip top in orde ( nog steeds de daytona 675), voor mezelf zou ik wat meer mogen afvallen en wat meer konditie opbouwen, maar door allerlei omstandigheden is het er nog niet van gekomen!

grtz koekejo
Plaats reactie