denemarken

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
jorn
Status: Offline

denemarken

Bericht door jorn »

hoi

ik ben van plan om eind mei een 4a'5 dagen naar denemarken te trekken. heeft hier iemand mss een mooie route van liggen? of weet iemand mss mooie plekjes daar wat je zeker moet gezien hebben?

mvg
jorn
lucske
75 cc
75 cc
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 mar 2008 23:46
Mijn motor is: Andere
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Scherpenheuvel
Contacteer:
Status: Offline

Re: denemarken

Bericht door lucske »

Hangt er van af waar in Denemarken je naar toe gaat.
Wij zijn vorig jaar naar Denemarken geweest net boven Kopenhagen in Lynge op bezoek bij een bevriende Yamaha club .

Lucske
I am no cursor

Afbeelding Afbeelding
bgey
Status: Offline

Re: denemarken

Bericht door bgey »

Waarschijnlijk met de FJR niet zo'n geweldig idee, maar in het bovenste stuk (boven Aalborg) is er een baan die deels over 't strand gaat. Plezant zo met de auto op het strand door het zand rijden. :mrgreen:

Mvg,

Benny
lucske
75 cc
75 cc
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 mar 2008 23:46
Mijn motor is: Andere
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Scherpenheuvel
Contacteer:
Status: Offline

Re: denemarken

Bericht door lucske »

bgey schreef:... in het bovenste stuk (boven Aalborg) ...
Dat bovenste stuk is nog +/- 2500 vierkante km groot :shock: Waar ergens nader bepaalt ligt die weg over het strand ?

Lucske
I am no cursor

Afbeelding Afbeelding
janeman
75 cc
75 cc
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 mar 2008 08:01
Mijn motor is: FJR1300A '07
Regio: Limburg
Locatie: Herk-De-Stad
Status: Offline

Re: denemarken

Bericht door janeman »

Echte ritten in Denemarken heb ik niet,maar er staan er waarschijnlijk wel ergens op het net,
ik ben er geweest op mijn terugreis van Noorwegen
wat ik me zo herinner van Denemarken is veel goedkoper dan Noorwegen, in ons geval heel veel wind nogal vlak, bebost, niet echt bochtig, ik ben blij dat ik er geweest ben maar het is niet Denemarken is echt een bestemming waar ik direkt terug zou gaan met de motor
jorn
Status: Offline

Re: denemarken

Bericht door jorn »

hello

hebben besloten om niet naar denemarken te gaan. hebben de boot geboekt naar schotland voor de 2de keer daar weten we zeker dat we kunne genieten.

groetjes
F M
Status: Offline

Re: denemarken

Bericht door F M »

Ik heb hetzelfde idee als Janeman. Ik ben 4 keer met het gezin op vakantie geweest in Denemarken. Erg proper land, met veel strandtoerisme. Maar ik heb er weinig 'motobaantjes' gezien.

Schotland biedt zeker veel meer rijplezier. En Schotten zijn ontzettend vriendelijke mensen!
F M
Status: Offline

Re: denemarken

Bericht door F M »

lucske schreef:
bgey schreef:... in het bovenste stuk (boven Aalborg) ...
Dat bovenste stuk is nog +/- 2500 vierkante km groot :shock: Waar ergens nader bepaalt ligt die weg over het strand ?

Lucske
Kijk hier:
http://maps.google.be/maps?f=q&source=s ... 3&t=h&z=19
http://maps.google.be/maps?f=q&source=s ... 3&t=h&z=17
Plaats reactie