Zwarte Woud(Bad-Peterstal Griësbach)

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1564
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Zwarte Woud(Bad-Peterstal Griësbach)

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Beste Bikers,
hierbij een woordje van mijn trip naar de bovenvermelde streek.Heb daar een goed bikerhotel gevonden met alles erop en aan.De eigenaar heeft ook een hart voor motorrijden.Wij zijn daar 4 dagen goed verzorgt geweest,mooie kamers,goed culinair in de watten gelegd enz.Het is een zeer mooie streek om te rijden.Onze trip is begonnen via ; Jodoigne .....Huy...Hamoir....Vielsalm....Trois-Ponts.....Vianden.....Echternach.....Hagenau....Bad-Petestal(Griësbach).Hotel is Schwarzwaldgasthof Schützen.Zie in de Gids 101 Adressen.com....staat onder groen nummer 56.

Bij regenval geen probleem de natte kledij wordt afgegeven en de dag nadien is deze al weer mooi droog.Ze zijn er op voorzien in het hotel,wat een troef is.Motoren kunnen ook in een garage gezet worden,natuurlijk is de plaats beperkt als er veel bikers terplaatse zijn om het zelfde moment.Eens de moeite waard op een kijkje te nemen in het kleine HEXENLOCHMüHLE....Heksenhuis.We hebben ook eens geproefd van de Duitse geneugten in LöCHERHANSENHOF bij de familie Huber.Bij deze worden er daar de traditionele EDELKIRSCH-Likeur gemaakt...lekker maar zeker gevaarlijk als je me begrijpt...Dus 't is daar volop genieten als je mij vraagt.

EEN AANRADER !!!!! neem het van het Ghentse Stropke :D aan.

Groeten,en als je gaat zal het je niet beklagen !!!
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: Zwarte Woud(Bad-Peterstal Griësbach)

Bericht door terdonkske »

Hallo Dirk en Carine,

Wij hebben hetzelfde hotel geboekt in het Zwarte Woud van de 17 tot de 24 inbegrepen, zoals ik kan lezen hebben we dus niet mis gegokt. We hadden het hotel ook gevonden op http://www.101adressen.com" onclick="window.open(this.href);return false;, daar staat keuze genoeg in, nu het juiste weer nog en het kan niet stuk.

Groetjes Patrik en Monique :) :) ;)
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Zwarte Woud(Bad-Peterstal Griësbach)

Bericht door Snorry »

'T Ghentse Stropke schreef:Hallo Beste Bikers,
...............Eens de moeite waard op een kijkje te nemen in het kleine HEXENLOCHMüHLE....Heksenhuis.EEN AANRADER !!!!! neem het van het Ghentse Stropke :D aan.
Groeten,en als je gaat zal het je niet beklagen !!!
Bedoeld je deze heksenwinkel soms Dirk :?: :mrgreen:
Binnen een 6-tal weken komen we hier weer voorbij....mijn medicamenten ophalen :lol: :mrgreen:
Mvg, ;)
Snorry
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Zwarte Woud(Bad-Peterstal Griësbach)

Bericht door witse »

Snorry schreef:
'T Ghentse Stropke schreef:Hallo Beste Bikers,
...............Eens de moeite waard op een kijkje te nemen in het kleine HEXENLOCHMüHLE....Heksenhuis.EEN AANRADER !!!!! neem het van het Ghentse Stropke :D aan.
Groeten,en als je gaat zal het je niet beklagen !!!
Bedoeld je deze heksenwinkel soms Dirk :?: :mrgreen:
Binnen een 6-tal weken komen we hier weer voorbij....mijn medicamenten ophalen :lol: :mrgreen:
Mvg, ;)
Snorry
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
En je kan er dan ook nog eens heel lekker eten :) :) ;)

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1564
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Zwarte Woud(Bad-Peterstal Griësbach)

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Luc,
inderdaad in dat fijne heksewinkeltje heb ik mijn geschenken opgeslagen.Wel het was er aangenaam vertoeven,zeker de fijne klokjes die er waren te zien.Geen gebrek aan TIJD !


Wat betreft de medicijnen,wel de juiste :occasion18: nemen hé.Ik heb daar nog niets gevonden die bij mij past momenteel.Zal zeker eens bij u tenrade moeten komen.


Ik heb zo al vernomen dat je regelmatig in die streek daar bent.Vermoedelijk zal het deze zwarte rubber zijn die ik in de bochten tegen kwam,die jij daar steeds achter laat.Van mijn rubber zal er niet zo veel te bespeuren zijn hoor :roll: :D

Groeten,Stropke.
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Plaats reactie