Forum gebruik

Hier komen de mededelingen van het bestuur naar de FJRijders toe.
Alsook vind je hier onze nieuwsbrieven en de agenda van het lopende jaar.

Forum gebruik

Berichtdoor Abeloos » 03 Jan 2011 16:29

Beste leden,

Naar jaarlijkse gewoonte bij het overgaan in een nieuw jaar, maken vele mensen hun goede voornemens.
Wat de mijne zijn hou ik voor mezelf maar als Admin/Webmaster van ons forum wens ik eigenlijk wel dat jullie allen éénzelfde voornemen hebben :idea:

Steeds vaker stel ik vast dat er tegen onderstaande forumregels wordt gezondigd...
II.c.1.Dubbelposten (bumping of topic kicking) en crossposten

Dubbelposten is het reageren op het eigen bericht omdat het weer bovenaan de lijst zou staan en aandacht zou krijgen, dubbelposten of kicken is niet toegelaten binnen de 24 uren, daarna mag je een RE doen op je eigen bericht; crossposten is hetzelfde bericht in verschillende fora plaatsen. Ben je iets vergeten of wil je iets wijzigen in je geplaatst bericht, dan kan dit met de knop ‘Bewerk’. Post zeker geen meerdere malen hetzelfde bericht!

II.c.5. Overmatig gebruik van de ‘Citeer’-functie

Het overmatig gebruik van de ‘Citeer’-functie leidt tot een onoverzichtelijke topic. Gebruik deze functie enkel wanneer het nodig is (bvb. Een bericht die op een vorige pagina van de topic is verschenen waar je nog wil op antwoorden, een specifiek gedeelte van een posting waar je op antwoord...) en beperk dit tot de nodige informatie uit het bericht dat je Citeert.[/color]In sommige rubrieken duikt 1 geplaatste foto soms tot 4 maal onder elkaar op doordat het volledige bericht wordt geciteerd.
Ik denk dat elk van jullie dit de laatste maanden reeds heeft opgemerkt.Ik ga er vanuit dat ik voor mezelf, met deze oproep te plaatsen, de komende tijd een stuk minder opschoon werk zal moeten leveren.

Graag dank ik iedereen op voorhand voor de medewerking ;)
Mvg, Abeloos :walk:

Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Gebruikers-avatar
Abeloos
Site Admin
Site Admin

Status:
Mijn motor is: FJR1300A '15
Regio: West-Vlaanderen

Terug naar Mededelingen - Nieuwsbrieven & Agenda