Mededeling

Hier komen de mededelingen van het bestuur naar de FJRijders toe.
Alsook vind je hier onze nieuwsbrieven en de agenda van het lopende jaar.
rcracer
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door rcracer »

FJbaRt schreef:
rcracer schreef:Er wordt blijkbaar serieus werk gemaakt om een gelijkaardig forum op te starten zoals het vorige. Zit ik er ver naast dat het zo goed als zeker is dat het oude forum zowiezo niet binnen de eerste dagen (weken) terug goed komt en alles verloren is??

Ik mag veronderstellen dat als het voor "een paar dagen" is, er niet met zulke inspanningen zou uitgepakt worden om een gans nieuw forum op te starten ipv van een informatief gedeelte te voorzien om ons op de hoogte te houden van de voouitgang aangaande het in quarantaine staan van het oude :?:
Francis,

We zijn het aan jullie verplicht om er serieus werk van te maken. We kunnen het ons niet veroorloven om onze leden nog verder teleur te stellen. Onze webmasters (Bart en Arne) doen momenteel al het mogelijke om de meubelen te redden. Rekening houdende met het feit dat zij beiden ook nog een voltijdse job hebben, denk ik toch te mogen stellen dat ze tot nu toe schitterend werk verricht hebben. Ze hebben ons terug een plaats op het net bezorgd waar we kunnen overleggen en afspreken en ze doen erg hun best opdat we ons zoveel mogelijk zouden thuis voelen op onze nieuwe stek.
Persoonlijk kan ik momenteel niet zeggen of het oude forum nog terug komt. Ik ben hiervoor technisch onvoldoende onderlegd. Ik weet wel dat onze webmasters hun uiterste best doen om alles terug bij het oude te krijgen. Nu dit forum er is, kunnen zij iets rustiger verder werken en zich concentreren op de recuperatie van het oude forum.
Het bestuur heeft al enkele slapeloze nachten achter de rug en de telefoonrekeningen lopen hoog op. ;) Maar nogmaals, we zien het als een verplichting naar onze leden toe. We kunnen enkel hopen op jullie begrip.

Groetjes,

Bart

Bart,bestuur, it-afdeling :mrgreen: ik apprecieer ten zeerst de inspanningen, zie in mij tekst de onderstreepte woorden.
JH.
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door JH. »

Beste runnende krachten van het FJR-forum.

Als mede-beheerder en moderator op het b4b-forum heb ik er alle begrip voor en weet wat voor werk het met zich meebrengt om een forum draaiende en accuraat te houden!

Veel succes met de 'nieuwe' start en opnieuw het begin van een bloeiend geheel gewenst.



In naam van het b4b-team,


Jurgen.
Gebruikersavatar
Firechief
1000 cc
1000 cc
Berichten: 184
Lid geworden op: 02 mar 2008 21:28
Mijn motor is: FJR1300AE '16
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Aspelare
Contacteer:
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door Firechief »

Beste JH,

Alvast bedankt voor de steunende woorden en we blijven ons best doe om alles zo snel mogelijk terug in orde te krijgen.

Namens het bestuur,

Firechief
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door witse »

Allee beter laat dan nooit , maar ik heb het terug gevonden was da forumkwijt , waarschijnlijk bij de buurvrouw gaan logeren ( ik ken niks van ne pc das de reden maar dat wil ik ni toegeven :oops: )
Proficiat aan het bestuur dat ze er zo veel tijd insteken en hopelijk komt alles snel terug in orde ook met het oude forum . :P . We kunnen al terug afspraakjes maken en gaan uitzien naar de ritten dus dat is al heeeeeel goe .



Grtjs luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
Spitfire
Clublid
Clublid
Berichten: 500
Lid geworden op: 10 mar 2008 12:05
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Zelzate
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door Spitfire »

Yo de mannen,

Door het ontvangen van een mailtje ben ik er eindelijk
ook geraakt :oops:

Grtz.

Luc 8-)
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
Gebruikersavatar
Dream
50 cc
50 cc
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 mar 2008 01:00
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Oost-Vlaanderen
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door Dream »

hoi allen,

Ik heb Bart al veel sterkte en proficiaat gewenst via email, bij deze wil ik het hier ook nog eens doen voor het ganse bestuur en iedereen die zich heeft ingezet in deze moeilijke periode, vrijwillig en kosteloos, knap mannen

Hierbij voeg ik ook nog een suggestie voor als dit ooit nog eens zou gebeuren, wat we waarschijnlijk allemaal niet hopen, ik vond deze site terug na een weekje doordat ik aan Firechief vroeg wanneer hij dacht dat fjrijders.be terug online zou komen.
Achteraf stelde ik mezelf de vraag, waarschijnlijk zijn er nog mensen die de weg niet onmiddelijk terug vinden, hoe zou dit op te lossen zijn naar de toekomst.
Als iedereen nu bij het inschrijven ( registreren ) een emailadres bijvoegd, zou het dan mogelijk zijn bvb dat door het bestuur een mail kan verstuurd worden naar al die mensen om de voorlopige stand van zaken met eventueel de link waarheen men kan gaan ( in dit geval nu fjrijders.net ) aan te geven, zodoende moeten zich dan velen niet afvragen hoe/wat er gaande is en waarom de site niet online is
Dit zou weeral een verbetering zijn aangezien iedereen binnen 1 à 2 dagen de oorzaak van het euvel zou kennen.
Vraag is of dit technisch mogelijk is en of al die externe emailadressen kunnen gebackupt worden zodanig dat met 1 druk op de knop de info verzonden kan worden.

Thx mannen,

Groetjes,

Dream
rcracer
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door rcracer »

wat je eventueel ook kan doen is het volgende:
iemand van het bestuur (bij voorkeur iemand met de nodig it kennis) gebruikt zijn persoonlijke webspace en zet daar een simpele pagina op, zelfs een gewone blanko pagina is voldoende.

De link naar die pagina kan hier dan gepost worden zodat iedereen hem in zijn favorieten kan steken.
Als er dan iets gebeurd met het forum en/of de mail adressen, dan kan iedereen eens naar die pagina gaan kijken om te zien of er info is waarom het een en ander gebeurd is en het forum niet meer toegankelijk is.


Allez gewoon maar een gedacht he, kan stupid idee zijn. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2946
Lid geworden op: 03 mar 2008 23:42
Mijn motor is: FJR1300A '15
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: aan't zeetje
Contacteer:
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door Abeloos »

Daar we binnenkort over een 2e server (lees: BackUp server) zullen beschikken, zullen we in de toekomst euvels als deze voorgoed kunnen vermijden. Indien er iets overkomt met de ene, schakelen we direct naar de andere over. Dit houd in dat de site en forum binnen de 24h terug actief zal zijn. Meer uitleg volgt eenmaal dit volledig is geïnstalleerd.

Abeloos 8-)
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Gebruikersavatar
Dream
50 cc
50 cc
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 mar 2008 01:00
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Oost-Vlaanderen
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door Dream »

Dank voor de toelichting

Dream
dirk bruijns
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door dirk bruijns »

Jean "marmot" Marc laat weten dat men ook de weg teruggevonden heeft. Via deze weg wil hij de groeten overmaken aan alle bekende FJRijders, de 3 musketiers en de 'Avignoneurs'.
Plaats reactie