Mededeling

Hier komen de mededelingen van het bestuur naar de FJRijders toe.
Alsook vind je hier onze nieuwsbrieven en de agenda van het lopende jaar.
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Zwerten,

We willen je in naam van het FJRijders bestuur van harte bedanken inverband het voorstel dat je ons hebt aangeboden via één van onze leden :!:

Het doet ons enorm deugt om zo iemand in ons midden te hebben die bereid is te helpen waar mogelijk.

Nogmaals bedankt en tot hoors,

Max ;)
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Zwerten
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door Zwerten »

Oepsie, inderdaad ... Quarantine kan een vervelende zaak worden als uwe registrar niet direct in actie schiet ...
Hou in elk geval de mailbox welke vermeld staat in het domein goed in het oog .
Lucvh
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door Lucvh »

Alléé,

Met de website zit het goed, nu nog hopen dat het "oude" forum terug online komt.
Zou spijtig zijn moest al die info verloren gaan.

Groetjes Luc
Gebruikersavatar
edje
Clublid
Clublid
Berichten: 362
Lid geworden op: 04 mar 2008 17:40
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Antwerpen
Locatie: Hoevenen
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door edje »

Piep ben der ook!!!!

Fijn Heb het wel gemist. Begon ontwenningsverschijnselen te krijgen.



Grtjs
:P :P :P
FJR 1300 Tech Graphite
Lucvh
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door Lucvh »

Zwerten schreef:Oepsie, inderdaad ... Quarantine kan een vervelende zaak worden als uwe registrar niet direct in actie schiet ...
Zet er maar wat druk achter jongens, quarantine voor maxium 40 dagen, daarna wordt de domeinnaam vrijgegeven.
Zou zonde zijn voor al het werk die jullie er al ingestoken hebben om de domeinnaam te verliezen door de fout van een ander.

Groetjes Luc
rcracer
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door rcracer »

Er wordt blijkbaar serieus werk gemaakt om een gelijkaardig forum op te starten zoals het vorige. Zit ik er ver naast dat het zo goed als zeker is dat het oude forum zowiezo niet binnen de eerste dagen (weken) terug goed komt en alles verloren is??

Ik mag veronderstellen dat als het voor "een paar dagen" is, er niet met zulke inspanningen zou uitgepakt worden om een gans nieuw forum op te starten ipv van een informatief gedeelte te voorzien om ons op de hoogte te houden van de voouitgang aangaande het in quarantaine staan van het oude :?:
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door Snorry »

Hoi Gasten, Snorry komt ook eens piepen :D

Hopelijk zijn de problemen snel van de baan en staat ons vertrouwde forum binnenkort terug online. :shock:
Aan goede wil zeker geen gebrek......Enkele dagen offline en in 'No Time' zijn daar al andere FJRforums uit het niets :?: :!:
'T is maar te hopen dat we niet voor elk forum lidgeld moeten betalen :mrgreen: :P :lol: :D :mrgreen: (grapje)

Keep up the good work. ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
yambo
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door yambo »

Goed werk van het bestuur ! :!:

Ik wist niet wat er aan de hand was, maar er is een grondige reden voor :mrgreen:

Alhoewel ik al een paar maanden niet meer met een FJR rijd, blijf ik nog altijd met plezier
terug komen naar dit - sorry het vorig :oops: - forum van de FJRijders.be.

Veel courage met het IT-uitpluiswerk !

Yambo
FJbaRt
Status: Offline

Re: Mededeling

Bericht door FJbaRt »

rcracer schreef:Er wordt blijkbaar serieus werk gemaakt om een gelijkaardig forum op te starten zoals het vorige. Zit ik er ver naast dat het zo goed als zeker is dat het oude forum zowiezo niet binnen de eerste dagen (weken) terug goed komt en alles verloren is??

Ik mag veronderstellen dat als het voor "een paar dagen" is, er niet met zulke inspanningen zou uitgepakt worden om een gans nieuw forum op te starten ipv van een informatief gedeelte te voorzien om ons op de hoogte te houden van de voouitgang aangaande het in quarantaine staan van het oude :?:
Francis,

We zijn het aan jullie verplicht om er serieus werk van te maken. We kunnen het ons niet veroorloven om onze leden nog verder teleur te stellen. Onze webmasters (Bart en Arne) doen momenteel al het mogelijke om de meubelen te redden. Rekening houdende met het feit dat zij beiden ook nog een voltijdse job hebben, denk ik toch te mogen stellen dat ze tot nu toe schitterend werk verricht hebben. Ze hebben ons terug een plaats op het net bezorgd waar we kunnen overleggen en afspreken en ze doen erg hun best opdat we ons zoveel mogelijk zouden thuis voelen op onze nieuwe stek.
Persoonlijk kan ik momenteel niet zeggen of het oude forum nog terug komt. Ik ben hiervoor technisch onvoldoende onderlegd. Ik weet wel dat onze webmasters hun uiterste best doen om alles terug bij het oude te krijgen. Nu dit forum er is, kunnen zij iets rustiger verder werken en zich concentreren op de recuperatie van het oude forum.
Het bestuur heeft al enkele slapeloze nachten achter de rug en de telefoonrekeningen lopen hoog op. ;) Maar nogmaals, we zien het als een verplichting naar onze leden toe. We kunnen enkel hopen op jullie begrip.

Groetjes,

Bart
BlacksteFJR
Status: Offline

Nief Forum...

Bericht door BlacksteFJR »

Yo de mannen, den Black steFjr heeft de weg nr het nieuwe forum ook eindelijk gevonden. Amai das geen leven ze zo zonder forum :o , Ik sta elke morgend tegen de vijven op, en moet maar om acht uur beginnen werken ! :P (nog altijd draaiend op mijn vorig uurrooster) Dus mijn dagelijks ritueel is het forum uitpluizen nr het nieuwste Fjr-nieuws ! En dat heb ik toch gemist zenne !!! ;) Ik weet het, sommige zullen mss denken, GET A LIFE ! Maar mijne Fjr is mijn leven geworden! 8-)
Ik wil dan ook het bestuur feliciteren met het opzetten van deze ,al dan niet ,tijdelijke forum. Ik kan me voorstellen dat het een hels werk is! En dat voor vrijwilligers, voor en na de werkuren !!! Chapeau mannen. :!: :!: :!: We zitten bij de juiste club, mannen ! Doe zo verder, jullie komen er wel, en ik heb er het volste vertrouwen in dat jullie ons geliefde forum net zo krijgen als em was.
Grtz Steph. ;)
Plaats reactie