zomerrit dd 13 juli 2008

Mac6
Status: Offline

zomerrit dd 13 juli 2008 by Mac6

Bericht door Mac6 »

Hallo gasten , waar het internet al niet goed voor : 3 weken geleden een nieuwe FJR gekocht (mijn eerste 'echte moto' na jaren met een Kawa VN800 rondgesnord te hebben , van een overgangske gesproken ;) ), via het forum eens gepolst bij FJbaRt of een bezoeker eens kon meerijden in deze thuismatch in Ieper om de sfeer op te snuiven en op zondag avond na de rit was ik al clublid. Ikzelf en mijn Conny (aka 'Sappig Conijn') hebben enorm genoten van de rit en van jullie gezelschap, zlefs na die korte nacht .
Zien al uit naar een volgende gelegenheid. Jullie kunnen altijd eens een Hot Stufff optredentje meepikken ,want muziek maken is onze andere passie (zie http://www.hotstufff.be" onclick="window.open(this.href);return false;)
Heb als leek in deez machien en in motorrijden in het algemeen ook enorm veel opgestoken tijdens de rit en doe dat nog steeds via dit unieke forum. Houden zo !
En voor Bart moet het ook een enorme opsteker zijn dat er nog zo'n onnozel westvlaming is die die 2007 Red Sky versie graag ziet :D !!!

See you next time !!

Mac6
den R1 zot
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door den R1 zot »

Welkom Mac6!

Er zijn er nog hoor die die kleur graag zien..... maar er zijn er verdoemd weinig zene! ;)
:laughing4: :laughing7:
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door witse »

Hier ben ik dan , na dagen van ontbering , uithongeren en bijna leeggekwijld naast de Slurf zijn ijsje ben ik nu weer aan de beterhand :lol: . Bart het was een prachtige rit waarvoor dank ( ze zal nog eens gereden worden ) Droopy voor de mooise stickers op men :fjr2: en natuurlijk onze Slurf om ons den hele dag op sleeptouw te nemen .
@ de rest van het bestuur , jullie zijn ni goe bezig maar supergoe en dat mag ook eens gezegd worden :D .Merci aan allen die erbij waren en zeker tot 24 augustus ( dan is men verlof al wel voorbij :evil: :evil: maar dan kunnen we uitzien naar de ritten der FJRijders .

Grtjs Luc & Sonja

P.S. Er staan nu mosseltjes op het vuur en die gaan smaken na dagen van hongerlijden ( men vrouwke wil ni dat ik nog eens zou flauwvallen van den honger ;) )
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door johnny »

<<<<<<Er staan nu mosseltjes op het vuur>>>>>

Amaai witse was jij dat dan die straks op het vtm nieuws
aan die gele helicopter hing met die zak mosselen in je handen :mrgreen: :mrgreen: :lol:
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door witse »

@ Johnny ,inderdaad goe gezien maar niet verder vertellen he anders zouden ze nog durven komen om mee te eten :twisted: en dan geraak ik weer ondervoed zoals zondag :lol: :lol: :lol:


Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
FJbaRt
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door FJbaRt »

Om het uploaden van foto's volgens de nieuwe procedure eens te testen. ;)
Enkele foto's van de eerste groep :
en van de vertrekkende bende op de markt in Ieper.
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

Groetjes,

Bart
Gebruikersavatar
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2946
Lid geworden op: 03 mar 2008 23:42
Mijn motor is: FJR1300A '15
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: aan't zeetje
Contacteer:
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door Abeloos »

FJbaRt schreef:Om het uploaden van foto's volgens de nieuwe procedure eens te testen. ;)
En als alle aanwezige fotografen nu nog eens een paar plaatsen, dan kan ik die weer 'eerlijk' gaan 'stelen' om die dan in een schoon albumke te steken ;) Van afgelopen BBQ mag er mij ook nog materiaal bezorgd worden :idea:

Abel :walk:
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Gebruikersavatar
Spitfire
Clublid
Clublid
Berichten: 500
Lid geworden op: 10 mar 2008 12:05
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Zelzate
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door Spitfire »

Ook eens proberen,
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

En ook hier werkt het perfect.

Grtz.

Luc :cool:
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
Plaats reactie