zomerrit dd 13 juli 2008

rcracer
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door rcracer »

na 2 slopende kilometers thuisgeraakt.
Was goeie rit, goe gezelschap.

Thanks Bart voor de mooie rit.
Gebruikersavatar
Jopet
500 cc
500 cc
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 mar 2008 23:25
Mijn motor is: Andere
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: Brugge St-Kruis
Contacteer:
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door Jopet »

Hoi FJR vrienden,

Eerst natuurlijk een dikke proficiat voor Bart en de rest van het bestuur voor een zeer geslaagde FJR rit :thumbright:

Iets voor 19.00u. thuisgekomen na deze fantastische rit, het weer viel mee, de route was zeer mooi samengesteld en het gezelschap was ook weer dik in orde! :3some:

Begin augustus gaan we voor een dag en 10 ons FJRtje eens testen in de Alpen en dan kijken we uit naar 24 augustus....

Tot de volgende rit vrienden :D

Groetjes,

Jo en Peetje

P.S. Bijna vergeten te vermelden, Droopy ook bedankt voor het toffe cadeau :!:
en de tijd dat je er in willen stoppen hebt om ons allemaal zo'n mooie stickers te bezorgen.
Hoewel toen onze voorzitter zei dat je ons ging sponseren met iets, hoopte ik eigenlijk dat we allemaal een airco installatie gingen krijgen voor in ons huisje ;)
Laatst gewijzigd door Jopet op 13 jul 2008 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
RD50 - MT50 - RD125 - RD500 - CBR1000 - DL1000 V-Strom - FJR 1300 AS - KTM 1190 Adventure
rcracer
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door rcracer »

Oeps, vergeten :oops:

Thanks droopie voor de leuke (en noodzakelijk!) attentie!

greetz,

Francis
droopy
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door droopy »

Hallo jongens,

Goei ritje( 630 km.), Bart heeft volgens mij een GPS met een buienradar, hij is er in gelukt ons langs mooie wegen tussen alle regen te loodsen.
De organisatie alsook de locatie was dik in orde
Het schrijven laten we aan de D... over hé !

mvg,

Droopy
Dolf
Status: Offline

VERSLAG zomerrit 13 juli 2008

Bericht door Dolf »

Hoy de mannen

Hedenmorgen rond 08.30 uur kwamen onze deelnemers aan de zomerrit, druppelgewijs de zaak Au Miroir binnen.
Voor diegenen die zich voor het ontbijt hadden ingeschreven lagen er twee dikke koffiekoeken klaar.
Sommigen scheel van de honger, doch er was eentje tussen die geen ontbijt moest hebben. Daar straks iets meer over.
Alle hens aan dek en de voorzitter roept zijn manschappen buiten (en dan nog wel op de grote markt van Ieper zeg) voor een algemeen appel.
Als een echte meester verdeelt hij de taken. Drie voorrijders FJbaRt - Slurf en hijzelf zullen de drie groepen begeleiden.
Ho ho ho, nog niet vertrekken. Ik heb nog een cadeauke voor jullie allemaal. Droopy had voor ons allemaal een nationaliteitskenteken gemaakt omdat ze in Frankrijk daar streng zouden op toezien. Alsof dit nog niet genoeg was kregen wij daar bovenop nog een sticker met onze nicknaam erop vermeld. Heel erg bedankt Droopy voor deze fijne attentie.
Als laatste groep komen wij vlak achter de tweede groep aan op de voormiddagstop. Max had er de pees wat opgelegd. Kom zegt max daar is nog een terraske. De taverne draagt de naam "La fée verte". Meteen denkend dat ons daar een ferme poes zou komen bedienen sloeg Max bijna achterover toen hij dat mens zag aankomen, gevolgd van haar grote hond die Spitfire bijna ondersteboven liep.
En toen kwam er daar iemand naast mij zitten die mij wat in vertrouwen nam: " Zeg weet ge het al van Witse, hij is bij de vermageringsdoktoor geweest om wat af te vallen. Ikke: Alleé joeng, 't is daarmee dat hij geen ontbijt heeft gepakt vanmorgen. Ocharme diene mens zo afzien, iedereen zien smakken en smullen en niet mogen eten, dat moet erg zijn. Ja zeg en den dokter had ook gezegd dat hij gedurende zijne regime een klakske moest opzetten en hem wat in de lommerte houden. Voila ze, dat is de reden zie. Voor diegenen die het hebben opgemerkt
de Witse heeft de ganse dag met zijn FJR klakske op zijne kop gelopen om wat in de lommerte te zitten. Volhouden Luc en da klakske ni meer afzetten! Als je kan vermageren voor de kost van € 6 voor een klaksken, dan gaan we in de toekomst nog klakskes verkopen, want er zijn er nog genoeg die het nodig hebben (ikook).
De middagstop verliep vlotjes en we werden vrij vlug bediend. Het eten was erg lekker.
Iedereen goed verzadigd terug op de moto om langs mooie kronkelende wegen naar de namiddagstop te rijden.
Er waren enkele passagiers die zelfs een middagdutje deden al rijdend.
Zal het regenen of zal het niet regenen. Hier en daar een donkere wolk en mijne maat trekt toch maar zijn helblauw plastieken pakske aan.
Eindstop terug op de markt in Ieper. Amaai, wat een drukte, meer volk dan mensen, een orkest en nog wat gasten met een moto die de markt komen bezetten. Lekker terrasje, sommigen met een drankje en sommigen die wat buitensporig ijscreem zitten opSLURFpen onder het oog van Witse die daar in de lommerte van zijn klakske alles rustig zit te ondergaan. Proficiat maat, das karakter hebben ?
Na enige tijd vertrekt iedereen voldaan huiswaarts.
Het was weer eens een mooie rit.
We mogen echter niet vergeten te vermelden dat er heel wat werk aan vooraf gegaan is.
FJbaRt was hier de organisator van.
Bart, in naam van alle deelnemers een dikke proficiat voor de fijne dag die je ons bezorgde.
Zo zie je maar dat het bestuur zich steeds ten volle inzet om onze leden tijdens het lopende jaar toch enkele zeer mooie dagen tweewielig motorplezier te bezorgen.
Hola, hola niet vergeten hé mannen. Tijdens één van onze stops heeft er zich een FJRijder prompt lid laten maken.
Zijn nickname: MAC 6. Volgens hij vertelde werkt hij bij of voor Mac Donalds. Hij zelf heet SIX vandaar de 6.
En jah, de volgende keer is volgende maand 24 augustus.
Hou deze datum zeker vrij, want het zal een ongelooflijke mooie rit worden. Max en Dolf zullen instaan voor de organisatie. We zullen ons vooral laten opmerken om en rond het Brabantse in de vredige rust van stemmige rivier-valleitjes, waar het asfalt slingert door een soort miniwereldje en waar kleine dorpjes hun oud karakter hebben weten te behouden.
Ziezo, dit in het kort wat er jullie te wachten staat
Wij hopen jullie voltallig te mogen verwelkomen

Het bestuur

Dolf
Gebruikersavatar
Spitfire
Clublid
Clublid
Berichten: 500
Lid geworden op: 10 mar 2008 12:05
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Zelzate
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door Spitfire »

Mooie rit, bedankt Bart :thumbleft:
Bedankt Max om ons op sleeptouw te nemen :thumbleft:
Bedankt Droopy voor de stickers :angel13
Bedankt iedereen voor het gezelschap :thumbleft:

Tot de volgende.

Luc :cool:

PS: foto's volgen
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
spider
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door spider »

H'e de mannen

Bart het was een mooie route bedankt voor deze prachtige dag zoals gewoonlijk en ook aan de voorrijders
Roger je hebt het weer eens goed gedaan om ons veilig terug aan onze startplaats te brengen
toffe bende :3some: :3some: :3some: meer moet dat niet zijn om er de sfeer in te houden
Droopy jij ook bedankt voor het attentie dat we gekregen hebben tof man :thumbright: :thumbright:

Rudy & Marie-rose
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Eerst en vooral een dikke pluim voor Bart, :salut: :notworthy: prachtige rit met mooie baantjes en dan met een kopman :director: die de bochtjes heeeeeeel vlotjes nam. Weer een toffe bende maar ja we vallen over dit punt steeds in herhaling.
Iedereen bedankt voor deze fijne dag en dan vooral deze uit groep 3, weeral wat bijgeleerd van onze twee fl.....
Ze beginnen zich steeds meer en meer als Statler en Waldorf te gedragen :shock: :o ;)
We kijken al uit naar 24 augustus, Bart de andere bestuurleden zullen uit een bijzonder goed vaatje moeten tappen willen ze uw rit evenaren.

Dolf zoals gewoonlijk een prachtig verslag :read2: :downtown:

Max bedankt voor de vlotte rit, de banden zijn terug rond. :shock: :shock: :D :mrgreen: ;)
Witse volhouden aan het einde staat er u misschien een wafelbak ( zoals in de boeken van Nero ) te wachten. :?: :oops: ;)
Danneke spijtig dat u niet lek bent gereden, u had een mooie voorstelling kunnen geven met al uw ervaring :mrgreen: :mrgreen: ;)
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
Spitfire
Clublid
Clublid
Berichten: 500
Lid geworden op: 10 mar 2008 12:05
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Zelzate
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door Spitfire »

Hier zijn ze al ;)

Op de markt in Ieper
Afbeelding

Stopplaats waar die hond zonder ABS in mij een lekker hapje zag :mrgreen:
Afbeelding

De Slurf en Maria trekken groep 2 op gang na de laatste tussenstop.
Afbeelding

En weg zijn ze.
Afbeelding

Alles en iedereen terug in Ieper.
Afbeelding

Waar met de "soeplepel" iets lekkers kan genuttigd worden :D
Afbeelding

De rest kan bekeken worden op volgende link

http://s305.photobucket.com/albums/nn20 ... /Zomerrit/" onclick="window.open(this.href);return false;

Grtz.

Luc :cool:
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
Copantwerp
Status: Offline

Re: zomerrit dd 13 juli 2008

Bericht door Copantwerp »

amaai gele ze rap om te poste , twas niks op den tv zeker :o


in iedergeval Goei rit , veel vlotte bochtjes, goe gezelschap ;) proficiat Bartje ;)

Goe gete , en weeral goe gelache :D en da allemaal veur 20 euro op en jaar :?

ene mercie Droopy veur de ambachtelijk vervaardigde cadauxs, tof inisiatief :thumbleft:

hey Witse gij sto goe me da klakske man :cool: precies nen echte Rus, aja proficiat me auw regime :lol: geen koekskes , geen kremgelasen, :? goe bezig, na nog just e voddeke meebrege veur onder de stoel te legge as ge nog is nefe de slurf go zitte e :lol: dan heet di mens ok droge voete :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

mense allemaal twas tof twas plezant twas nen FJRijders dag ;) ;) ;) ;)


Aja voor mijn tafelgenoten kijk eens in wetgeving en verkeer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Plaats reactie