Clubhuis route 24/08/2008

Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

éla TOM ,hoor het u alweer zeggen,ja hij komt alleen maar na de ritten van de fjrclub zelf,ja das waar maar met een heel druk leven is da soms nie anders mogelijk.Maar ik doe steeds mijn best Tom om daar verandering in te brengen maar blijkbaar lukt da nie altijd zoals het zou moeten lukken.Maar 05/10/2008 staat al zeker vermeld dus Tom nog nie tye vlug kraaien he.....

Grapje hoor....
Vele groeten aan Makker Tom ;-)

:D :D
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door Flykiller »

voila dat hebben we weeral gehad, de sfeer zat er al van bij het begin in. het weer viel mee,en het gezelschap nog beter. we hebben drie keer rond de kerktoren gereden,lekker gegeten en goe gelachen wat moet een mens nog meer hebben??? . tot hier mijn korte beschouwing :roll: tot de volgende.
grtjs Flykiller
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
droopy
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door droopy »

Zonet ook thuis gekomen van de clubrit !

Buiten een paar druppels en omleidingen die we onderweg tegenkwamen was de clubrit geslaagd ! Druppels en omleidingen hebben we niet zo erg in de hand.
Voor het overige hebben we ons goed geamuseerd waarvoor onze dank naar inrichters, voorrijders, kok, serveuse, gezelschap en achterrijder ! :lol:

Dus op naar de volgende rit ! ;)

Mvg,

Droopy
rcracer
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door rcracer »

Voila, ben ook in Ieper geraakt.
Wel de laatste 40 km door de regen, maar daar had ik niet echt last van.

Verder plezante rit gehad met dank aan de voorrijders Bart en Dolf.

En oh ja, er zat zelf een 250 cc AS in onze groep :!: :shock: :shock:

En zelfs nen Deauville :!: :!: :mrgreen:

Allez, op naar de volgende.
Copantwerp
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door Copantwerp »

Omstreeks 06.30 de blafeturen naar boven getrokken, mene hond van het bed gejot en twijfelachtig door de venster gezien :o en ja hoor geen regen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Om 07.15u op mijne moto gekrope en nor onze pa gereden (jantje2) samen op weg naar kontich om daar de rest op te vangen.............................................. :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Ge wet wel den olie filter, mor die he afgebeld om dat hem noch eest zijne zibro kamin moest tanke :mrgreen: (alee diesel thunderace) onze snorry mé zijn bevallige Sandra en zijn Marty-Feldman-hond(je) dan was er nog zijn moatje bij die me wa haar op zen kin en veul lawijt , ok nog ene van de civiele (gelak gewoonlijk : just op tijd) oh joa en nog ene me e rood motoke (zal van schaamte zijn :roll: :roll: )

Omstreeks 08.00 u mé heel de processie nor het clubhuis veur ons klo....... goe vol te slage :lol: :lol: :lol:

Daar aangekome zat er al een deel van ons bestuur en de leden in de koffie en de koeken hun buikske goe rond te eten . ;)

Direct mé ons groepeke de tafel in genome voor da de witse der was :roll: :roll: :roll: en ons koekske opgegete .
Daarna mijn "verantwoordelijkheden " opgenomen en de bestelde kledij aan onze aanwezige apostelen verdeeld. :?

Na een goe ontbijt en ne vakundige uitleg van onze veurzitter zen we dan vertrokken in 3 groepekes richting (weet te kik veul want mijne zumo had er just dien dag ver gekoze om op verlof te gaan :twisted: :twisted: )

Na wa gepruts en geforceerd opzette der dan toch in geslaagd, dank zij onze Arne, om de rit op da moetwilleg pcke mé een lcd-schermke te krijge.

7 vrijwilligers gevonde om achter mij te rije,...... en vertrokke richting (weet nog altijd ni waar, mor der stegen veel vliegtuigen op, en in ieder dorp was er wel een brouwerij en een voetbalpleintje :o :o :o )

Gezien wij als 2de groep vertokke kreeg ik de strikte instructies van onze stramme Max dat ik onder geen beding de "snelle" groep mocht inhalen en altijd 10 min moest tussenlaten :roll: :roll: da was ni gemakkelijk mé da nief modelleke van nen FJR in ons midde , ge wet wel hé : den FJR sport (thunderace). Die mens hé heel de rit in 1ste gereje om ons ni los te rijje (allee volgens hem toch :roll: :roll: :roll: )

Deel 1 en 2 afgerond mé hier en daar een cursus "motobeheersing" (ge wet wel in e smal straatje rijje om dan daarna mé veul moeite terug te draaien om terug op de route te gerake :cool: :cool: ) ne mens moet ni alleen op zijne moteur kunne rekene mor ouk op zijn spiere he :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Aangekome veur onze middagstop en een verdiende "lekkere "maaltijd kreeg onzen Dolf toch nen telefon van nen onbekende die percé zijnen politie "scooter" wou kope. Die mens was helemaal van zijn melk :cry: :cry: na moet ik eerlijk zegge dat er ins ons groepeke toch wa slechte karakters bij zaten :lol: :lol: :lol: :lol:

Na ons buikske rond te hebbe geten en de schoon serveus te hebben versiert ( ni mé balonnen), zen wij terug vertrokke richting deel 3 en 4 van de route.

Die Max en dien Dolf haddden er hier en daar valstrikken ingebouwd zodat we me onze FJR over nadar barelen en borden C3 moesten springen (ver de leke C3 "verboden toegang voor iedere bestuurder in beide richtingen......ge wét wel : zo'n rond wit bord met nen roje rand........ ons groepeke had wel chance da kik vanveur reed zodanig dat kik gen nummerplate kost noteren :( :( :( )

Na moet ik wel zegge dak ik chance had da onze pa just achter mij ree want mijne zumo ging te pas en te onpas slapen (zwart scherm me opschrift "verekt zuk het zelf" :evil: :evil: :evil: :evil: ) mor onze pa hé da goe opgevange en ons altijd just gestuurd :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

Ope gegeve moment kwame wij wer on zo'n hindernis mé barele en verkeersborden , waar wij natuurlijk dik en vierkantig ons kl..... on veegde en voorbijreden zoals onze max had geze, mor sloeg da tege zeg..... :oops: dor liepe ne hele hoop mense op stelte rond :roll: :roll: :roll: ik zei noch tege ons groepeke der kunne we onder deur tusse die bene, mor der stonge toch wel collega's van het blauw fabriekske die al van ver teke deje van "go weg , ge meugt hier ni zijn :laughing4: :laughing4: :laughing4: ) alleee van aremoei dan mor en ander wegeske gezocht om terug op ons ritteke te gerake , en ja hoor mijn back up systeem (jan winitou in zijn vroeger leve nog scout ver de cavalerie) had da wer al snel gevonde :wav:

Bij aankomst op ns clubhuis kon ik wel me fierhad zeggen da "ons " groepeke ni hé vals gespeeld en heeeeeeeeeeeeeel de rit heeft uitgereje ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) en da kunde ni van iedereen zegge :razz: :razz: :razz:

Dus besluit weeral : goe gelache goe gereje goe geamuseerd goe gefr...... allee alles was goe. :D :D

Maxke Dolfke mercie twas tof twas plezant twas goe :salut: :salut: :salut: :salut:
Gebruikersavatar
Jopet
500 cc
500 cc
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 mar 2008 23:25
Mijn motor is: Andere
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: Brugge St-Kruis
Contacteer:
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door Jopet »

Hoi vrienden,
Kmoet toegeven 't was een ritje vol verrassingen :o .
Het eerste deel verliep niet echt zoals ik het van jullie gewoon ben, ik had de twijfelachtige eer om achter een Dauvilleke te mogen rijden, ik denk dat het zo ongeveer moet geleden zijn van toen ik nog met mijn driewielerke reed dat ik zo traag door de bochten ging... :cry: , zijn madam reed met haar 250cc veel vlotter mee :roll:
'K dacht nog eerst te stoppen in Scherpenheuvel om een kaarsje te branden in de hoop dat het allemaal wat vlotter zou gaan maar gelukkig zaten we dan al aan het einde van ons eerste deel :(
Sorry Bart dat ik jullie dan ook in de steek liet om me bij de 2de groep te voegen....
'K dacht ik rij achter de Eric dan zal alles vlot verlopen maar die vond het tijd om de ritjes vrij te interpreteren en wat extra kilometertjes er aan toe te voegen :cool: , en dan maar de schuld steken op zijne Zumo, "(zwart scherm me opschrift "verekt zuk het zelf" :evil: :evil: :evil: :evil: )" zoals hij hierboven zo mooi verwoorde maar
ik denk dat hij gisteren gewoon wat te diep in het glas gekeken had en zodoende af en toe zelf een black-out kreeg...
Niettegenstaande de extra kilometertjes, de extra draaitjes, de steltlopers en zo was het toch weer een tof en gezellig samen zijn met de FJR bende :D .
'K ben benieuwd wat jullie in petto hebben voor de volgende FJR-rit :)
Tot later,
Jo & Peetje
RD50 - MT50 - RD125 - RD500 - CBR1000 - DL1000 V-Strom - FJR 1300 AS - KTM 1190 Adventure
Thunderace
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door Thunderace »

Toffe dag,tof groepke en dat was dus het clubhuis ( voor degene die het net gemist hebben ).

Tot kijk .
FJbaRt
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door FJbaRt »

Jopet schreef: Sorry Bart dat ik jullie dan ook in de steek liet om me bij de 2de groep te voegen....
Jo,

Geen probleem. Ik had zelfs als voorrijder moeite om het tempo bij te houden. :mrgreen: Ik heb een paar keer gedacht dat ik door de extreme snelheid gewoon zou omvallen. :evil: Ik had me kandidaat gesteld om de 'toeristische' groep te 'trekken', maar dit was echt trekken en duwen tegelijk. En dan kwamen we nog niet vooruit. :roll:
Dit sloeg echt alles. Toen Dolf mijn rol als voorrijder even overnam heb ik ook achter de Deauville gereden. Het was een schrikwekkende ervaring.
Voor zover het nodig is pas ik graag mijn tempo aan aan iemand met minder ervaring. Ik ben zelf ook niet van de rapste en ik neem nooit risico's, maar als je zelfs in een bocht je motorfiets volledig vertikaal wil houden, dan zou je toch beter een andere hobby kiezen. Als je dit dan nog combineert met de nodige :occasion14: en dan in :occasion16: toestand op je motorfiets stapt, dan hoor je niet thuis bij de FJRijders. Volgende keer krijgt hij startverbod.
De omleiding in het laatste gedeelte van de rit kwam voor ons eigenlijk als geroepen. Dolf en ik zagen het echt niet zitten om enerzijds opnieuw de weg te zoeken en anderzijds constant in onze achteruitkijkspiegel te zien of de deauville nog volgde. Dolf en ik hebben dan maar besloten om rechtstreeks en zoveel mogelijk rechtdoor :mrgreen: naar het clublokaal te rijden. Dat we daarbij eerder bij het clublokaal waren dan de tweede groep was natuurlijk goed meegenomen. :mrgreen:
Excuses aan Eric, we hebben het inderdaad niet helemaal eerlijk gespeeld. :oops: Maar, er waren verzachtende omstandigheden.
Over de vrouwelijke collega met de scooter geen kwaad woord. Zij volgde ons gezwind en had er duidelijk zin in.
Alleen jammer van haar zwaar tegenvallende gezel.
We hebben er natuurlijk ons goede humeur niet bij verloren en dit doet niets af aan de puike organisatie van de rit. Ik heb toch nog genoten van een mooie rit en van het gezelschap. Het was weer een mooie dag die we niet snel zullen vergeten. Ik had het voor geen geld ter wereld willen missen. ;)

Groetjes,

Bart
rcracer
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door rcracer »

FJbaRt schreef:Toen Dolf mijn rol als voorrijder even overnam heb ik ook achter de Deauville gereden. Het was een schrikwekkende ervaring.
En ik heb er de ganse dag achter gereden :evil:
Laatst gewijzigd door rcracer op 25 aug 2008 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door Snorry »

Jawatte, Na zo'n "klein" verslagske van Eric is reeds alles gezegd zekers. :!:
Toch wil ik de inrichters & voorrijders, deelnemers bedanken voor het mooie ritje, de aangename dag. :thumbright:
Op enkele druppels na hebben we het heel de dag droog gehouden en daar zullen de meeste wel blij om geweest zijn. Wij hebben ons in ieder geval weer goed geamuseerd met de bende.:wav:

Nu nog wachten op de foto's....... :lol:

@ Bert,
Nog eens hartelijk bedankt voor het mooie stickertje :thumbright:

Tot de volgende, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Plaats reactie