Openingsrit 20 april 2008

den boete
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door den boete »

Het klinkt misschien cliché, en het zeker allemaal al geschreven, maar ik ben zeer blij omdat :
- Onzen Johnny (en de rest van de organisatoren) een puik arrangement op poten hebben gezet.
- Mijn gebeden aanhoord zijn en dus de zon ook van de partij was.
- De Carlo reeds voldoende hersteld is om terug een stalen ros te bestijgen, en nog steeds FJRijder in het hart is.
- De rest ook allemaal blij was.


Bedankt iedereen !
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door Snorry »

Na een dikke 420 km zijn ook wij terug :angel7: thuis.
Lekker weertje :sunny: tof gezeldschap :king: :3some: :farao: :king: :queen: :joker: :smurfin: mooie rit, goed gelachen, meer moet dat niet zijn :lol: :mrgreen: :shock:

Een dikke proficiat aan de organisatoren :thumbleft:
Witse & FJRans voor het afzetten van de drukke kruispunten. :cool:
Carlo te zien verschijnen aan het vertrekpunt....je moet het maar doen :!:

@ Allen,

Bedankt voor den toffe, geslaagde dag. :toothy:

Mvg, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
FJRans
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door FJRans »

Hoi
Toch deze foto op het forum De rest van de foto s zijn naar Abeloos door gemaild
Er was een discussie ,is Tom Tom groter dan 1.5m
Ja het was 1.53m ,hier zijn de bewijzen
GR FJRans
Afbeelding
:headbang:
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door witse »

Alles is hier reeds neergepend maar toch nen dikke mercie aan de Johnny om zo'n knappe rit in elkaar te boksen voor ons . Carlo was aan de start en is ook goed thuisgeraakt , dus dat komt ook allemaal in orde .
@ Arne , we zijn er om mekaar te helpen en we hebben allemaal eens een mindere dag zeker met het nieuws dat je de dag ervoor had gekregen . Alles is prima verlopen en Snorry heeft ons weeral nen hele dag op sleeptouw genomen waarvoor dank. Het was zelfs zo goed dat Michel niet kon wachten en er met de middagstop al bij was . Misschien heeft die de nammiddagzon nog meegebracht . :D
Mercie aan allen voor het goede gezelschap en nu op naar de volgende rit der FJRijders op 18 mei.


Grtjs Luc & Sonja
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Dolf
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door Dolf »

Verslag: Openingsrit

Vanzelfsprekend moet het hele plaatje kloppen
Een openingsrit, blinkende motoren, mooi weer, een redelijk aantal deelnemers, lachende gezichten, een goede organisatie en een Johnny die iedere deelnemer verwelkomt in het restaurant WINSTON met drank- en eetbonnetjes.
Wat kan een FJRijder nu nog meer verlangen?
Onze voorzitter daarentegen verwelkomt zijn plezierige bende met een korte briefing en stuurt er op aan dat zal vertrokken worden in enkele groepen weliswaar met enige tussenruimte.
Door het afleveren van de bestelde fluovestjes staat een vertrek met de eerste groep mij in de weg en ben ik verplicht aan te sluiten in de groep met als VOORrijder de VOORzitter. En wijle weg . . .
Onderweg valt het mij op dat Fanny met regelmaat ging rechtstaan. Ik dacht: "die zal wat last hebben van krampen of winderigheid". Aan de voormiddagstop sprak ik haar daarover aan: "Doar hé de Max, die vertroagt ni zenne oan die bulte oep de weg; ik wippe kik altoad moar omhoeg zoo lak hem der over vliegt." Mijn vermoeden wat ik dacht dat het was heb ik maar voor mij gehouden.
De Palermo met een zonovergoten terras, de snoeten allemaal naar de zon gericht en de Witse met een dikke koffiekoek in zijn hand, zittend op den borduur van het terras. Meer moet da ni zijn hoorde ik hem zeggen.
De arbitters fluiten hun groepjes bij elkaar en één voor één vertrekken ze richting middagstop.
Een mooie rit, hier en daar wat scherpe dichtschroevende bochten, mooie uitzichten en aan een redelijk tempo komen wij aan op de middagstop "de bierketel ".
Voor onze groep was er enkel nog plaats op het terras achteraan de zaak. Daar zagen wij bijna iedereen passeren naar het plaatsje waar ook onze koning naartoe moet.
Na lang wachten kregen wij onze spaghetti voorgeschoteld.
Jantje2 die naast mij zat kreeg het wat benauwd. Wat is er Jan heb je het te warm? "Moar niet joenge, 't is na thoape dat den diene doar zenne spaghetti bleft zitte woar dat hem moet bloave zitte want aanders hem ik ier weer wa veur".
Stilaan maken we ons klaar voor de laatste etappe van ongeveer 70 km. Via kronkelende wegen en nog wat hobbelige verkeersdrempels komen we aan bij de eindstop De Luman. Gezellig nog wat nakeuvelen bij een lekker drankje. En dan is het tijd om huiswaarts te rijden. Om beurten vertrekken er motorvrienden, de pijl "Andere richingen" volgend. Hoor ik daar ene zeggen: "waar rijden die nu nog naartoe? ".
Toen ik persoonlijk iedereen ging groeten viel mijn oog terug op Fanny. Ze ziet lijkbleek en een pijnlijke grimas tekent zich om de lippen terwijl ze tegen de muur leunt met een bakje troost in de hand. Gaat het Fanny, moet ge een stoel hebben. Moar niet manneke ik moet men achterwerk nog wa loaten bekomme van al die bulten.

Met een goed gevoel ben ik naar huis vertrokken.

Volgende afspraak 18 mei. Deze rit wordt georganiseerd door Copantwerp en Abeloos. Den ene is van oan 't Scheld en den andere van aan 't zeetje. Da belooft. Ik had de eer de rit al eens te mogen mee rijden en ze ziet er schitterend uit. Vertrekken van in de Stad Antwerpen, zo naar het verdronken land, polders, dijken en vooral vlakke wegen zonder bulten.

Ziezo tot dan en tot in de volgende bocht

Het bestuur

Dolf :salut: :salut:
Gebruikersavatar
Spitfire
Clublid
Clublid
Berichten: 500
Lid geworden op: 10 mar 2008 12:05
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Zelzate
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door Spitfire »

Ik kan hier niets meer aan toevoegen ;)
Alles is hierboven reeds geschreven :thumbleft:
Wel nog nen dikke merci aan Slurf en mama Haribo om ons te leiden langs de
Limburgse wegen :!:

Enkele fotokes.

Afbeelding
Stefke met zijn nief machien :mrgreen:


Afbeelding
Hey baasje, krijg ik geen stukje van uwe koek :?:

Afbeelding
Plaatsgebrek op het terras

Afbeelding
Een tafeltje buiten

Afbeelding
En een tafeltje binnen :mrgreen:

Grtz.

Luc :cool:
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Fijne Fjrijders,

Hierbij een woord van dank aan de volledige organisatie.' T was weer PICCO-BELLO zoals gewoonte.Mooie uitgezochte route,Fijne ethablisementen waar we weer ons buikje konden rond eten & drinken.Fotografen zoals Frans en de Max die steeds weer de mooie momenten op het forum plaatsen.Een begeleider die ons weer veilig van de ééne stopplaats naar de andere bracht,Ja.... ik heb het over "SLURF" en zijn vrouwke.Als we maar beseffen hoeveel vrijetijd en energie de organiserende mensen daar steeds weer insteken om deze dag tot een goed eind te brengen.' T is altijd een fijne bedoening om met de club op stap te gaan,lachende en tevreden gezichten zie je steeds weer bij het vertrekpunt hoe vroeg het ook in de morgen mag zijn.Ook de ontvangst is altijd plezant,of je nu weinig of veel komt,je wordt altijd op een leuke manier ontvangen.Dit kan niet van alle clubs gezegd worden.Fjrijders die deze club nog niet hebben ontdekt,zullen tevree zijn wanneer ze hem wel hebben ontdekt,dus veel mondreclame naar alle fjrijders toe.Lang Leve de club.Spijtig genoeg kan ik er niet altijd bij zijn door mijn drukke bestaan,want anders was ik er op elke rit....zeker weten.

Vele groeten aan iedereen en tot de volgende,
Dirk & Patrick :lol:
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Deelnemers

Ge ziet dat onze bestuursleden niet op hun muileke gevallen zijn he , of moet ik zeggen " ze kunnen overweg met het toetsenbord" :D

Zoals ze al geschreven hebben is alles naar wens verlopen, dit maakten we toch uit aan de reacties die we na de rit konden opvangen van de deelnemers en hier dan ook nog eens bevestigd word op ons forum :)

Dus.....mogen we hieruit dan ook besluiten dat onze inrichter van dienst, onze "Johnny" natuurlijk een dikke pluim verdiend voor zijn creatie en inzet om het organiseren van de "FJRijders Openingsrit 2008" :cheers:

Hiervoor wil ik als voorzitter dan ook nog een dankwoord richten aan hem:

@ Johnny,

Als bestuurslid was je in het verleden reeds al zéér actief voor de club, door omstandigheden heb je ons bestuur toen moeten verlaten en je mag er gerust van zijn, het heeft ons héél véél pijn gedaan om een gast als U te moeten verliezen binnen ons bestuur :cry:
Je hebt ons bij je ontslag een belofte gemaakt en bij deze ben je ze dan ook nagekomen, je zou nog actief blijven als werkend clublid met als bewijs de organisatie van de "FJRijders openingsrit" voor je rekening nemen wat op zich al geen gemakkelijke opdracht is :o
Wel mijne goede vriend, het is je godver goed gelukt om er een pracht van een georganiseerde rit van te maken en hiervoor zijn we je met zijn allen ongelofelijk dankbaar hoor :notworthy:
Woorden om mijn dankbaarheid te uiten schieten mij hier misschien te kort maar wat ik wel nog wil zeggen, het is een eer om je als clublid in ons midden te mogen hebben, dit ten eerste als mens, dan als vriend maar zeker als FJRijder :headbang:
Nogmaals van harte bedankt Johnny en Proficiat voor de perfecte organisatie en je inzet naar de club toe :thumbright:

Voor het overige rest mij nog enkel alle deelnemers te bedanken voor hun aanwezigheid en het volmaken van onze "FJRijders Openingsrit 2008" :wav:

Groetjes en we hopen als bestuur jullie weer te mogen begroeten op onze volgende afspraak die zoals al eerder vermeld voorzien is op 18 mei aanstaande :idea:

Jullie voorzitter, Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door johnny »

Hey de mannen
Allemaal nen dikke mercie
Ik ben content dat jullie allemaal tevreden waren

En onze Max bedankt dat gij alles op gps gezet hebt
Ik denk als ik dat moest doen we allemaal in Rusland geland waren :D
Dus ook een dikke pluim voor onze voorzitter :headbang: :wav:

Groetjes Johnny
Gebruikersavatar
edje
Clublid
Clublid
Berichten: 362
Lid geworden op: 04 mar 2008 17:40
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Antwerpen
Locatie: Hoevenen
Status: Offline

Re: Openingsrit 20 april 2008

Bericht door edje »

Hoi Johnny,

Wij zijn net thuis van een lang weekend in den Eifel en hebben, bij wijze van afsluiter, de rit gereden. Spijtig genoeg enkel deel 1 & 2.
Ik moet zeggen: toffe rit!!! (maar dat wist je ondertussen reeds zeker :mrgreen: )


Grtjs
:razz: :razz: :razz:
FJR 1300 Tech Graphite
Plaats reactie