Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Bericht door Matchbox »

Hee de manne,

Ik kom ook af, de zondag.

Groetjes Ronny :wave01:
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikersavatar
sanchez
Moderator
Moderator
Berichten: 752
Lid geworden op: 26 okt 2009 11:03
Mijn motor is: FJR1300AS '19
Regio: Antwerpen
Locatie: itegem
Status: Offline

Re: Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Bericht door sanchez »

jo de mannen
ik kom morgen ook afgezakt naar wetteren :D
gouden teugels geven een paard geen vleugels
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5035
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Vrienden ;)

Voor die dat morgen & zondag afzakken naar Wetteren, breng alvast jullie goed humeur mee zodat ze bij Mototech al kunnen vaststellen wat een plezierig & fantastisch clubke we wel zijn hé :cheers: :wav: :rolf:

Tot morgen of zondag :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 390
Lid geworden op: 04 mar 2008 09:27
Mijn motor is: FJR1300A '08
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kampenhout
Contacteer:
Status: Offline

Re: Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Bericht door Koboloi »

Ik kom straks effe langs.
:oops:
Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5035
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Bericht door FJR-Freak Max »

Hallo FJRijders :cool:

Bij deze wil ik al iedereen bedanken die ons vandaag (zaterdag) een bezoekje hebben gebracht bij Mototech :cheers: :notworthy:

De volgende lichting van FJRijders :evil5: verwachten we morgen (zondag) om eens langs te willen komen, we kijken er alvast naar uit :salut:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jean
125 cc
125 cc
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 dec 2016 14:24
Mijn motor is: FJR1300A '06
Regio: Antwerpen
Locatie: Jakamakka
Status: Offline

Re: Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Bericht door Jean »

FJR-Freak Max schreef:Hallo FJRijders :cool:

Bij deze wil ik al iedereen bedanken die ons vandaag (zaterdag) een bezoekje hebben gebracht bij Mototech :cheers: :notworthy:

De volgende lichting van FJRijders :evil5: verwachten we morgen (zondag) om eens langs te willen komen, we kijken er alvast naar uit :salut:

Max :cool:
Tot straks :razz:
Mijn motogeschiedenis:
Suzuki GT 550, Honda XR 500, Honda Bol d'or II, Kawasaki Z900 K1, Yamaha R1 bigbang, Suzuki GSX-R 1000, Honda VTR 1000 Firestorm, Honda VTR 1000 SP1, Suzuki GSX 1400, Yamaha FJR 1300 (en een Honda Vision 110 erbij)
boxer
Clublid
Clublid
Berichten: 100
Lid geworden op: 11 jun 2014 23:08
Mijn motor is: FJR1300AE '14
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Re: Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Bericht door boxer »

wij komen vandaag ook eens langs
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Bericht door Matchbox »

:arrow: :arrow: :arrow: Gisteren, zondag 14 april, met Luc en Brigitte een mooi ritje gemaakt naar de opendeurdag van MOTOTECH :!:

Daar aangekomen werden we hartelijk verwelkomt door Max, Witse en Sanchez :D en door de medewerkers van Mototech en ook door Patrick Lammens ;)
FJR-leden Marcel, Mitch, Jean, Silvester, Pieter en Sonja, Rogerke, Rudy, en sorry degenen (enneemmijniekwalijk), die ik hier vergeet op te noemen :oops: , waren ook aanwezig :D
Mooie zaak, gezellige sfeer onder motorrijders, een hapje en een drankje...... :!: :thumbright:
En dan de testritten :!: Geweldig aanbod van verschillende Yamaha modellen, zoals de Niken, MT10, FJR AS, Tracer, Ténéré, T-max, enz,... :razz: :director: :love7: om mee te proefrijden :!:
Dat proefrijden heb ik dan ook gedaan, en het was een heel mooi proef toertje dat er telkens in groep gereden werd, waarvoor onze begeleiders/inrichters/mede-organisatoren een grote dikke vette pluim verdienen :!: :cheers: :thumbleft: :headbang: :thumbright: :laughing7: :wave01: Dit was ECHT een prachtig ritje met bochtjes, een snel stukske, binnendoortjes, enz,... alles erop en eraan om een motor eens goed aan de tand te voelen :!: :!: :!:
:arrow: Kortom, een heel leuke en fijne moto ervaring :D
Het was zeker de moeite waard om tot in Wetteren te rijden :!:
Tot op de lenterit hé :wave01:
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5035
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Forum & Club vrienden ;)

Bij deze wil ik iedereen "Van Harte Bedanken" voor jullie massale opkomst naar Wetteren om de "Test & Opendeurdagen" bij Mototech te komen bijwonen :notworthy:
Het doet ons telkens weer deugd om onze leden te mogen verwelkomen op een evenement dat onze sponsors inrichten en waar wij ons als bestuur voor engageren als wederdienst voor hun steun die zij onze club toe-eigenen :smileinbox: :evil5: :notworthy:
We kunnen het weekend weer afsluiten als geslaagd, de mensen van "Mototech" (Davy & Stefaan) waren zéér tevreden met wat we daar gedaan hebben :downtown: :wav: :headbang:
Voor ons was het een enorm zwaar & lang weekend, van s'morgens vroeg hebben we 2 dagen na mekaar de koude van -2 graden getrotseerd om naar Wetteren af te zakken, om daar dan een ganse dag de inschrijvingen en de testritten gaan te verzorgen in de niet al te warmste omstandigheden, zelfs wat regen en sneeuw hebben we getrotseerd tijdens de testritten, maar dat hadden we er graag voor over om deze mensen te laten zien dat wij er staan met hart & ziel, zeker als je weet dat we ongeveer ± 850 km gereden hebben aan testritten & heen en weer routes richting Wetteren.
Zo, we kunnen weer fier zijn als FJRijders club dat we mee dit weekend als geslaagd kunnen bestempelen en onze sponsor blij is met wat we daar gepresteerd hebben :toothy: :thumbright:

Hop naar ons volgende evenement waar we jullie allen dan hopelijk weer mogen verwachten :headbang:

Groetjes :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jean
125 cc
125 cc
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 dec 2016 14:24
Mijn motor is: FJR1300A '06
Regio: Antwerpen
Locatie: Jakamakka
Status: Offline

Re: Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Bericht door Jean »

ik heb een nieuwe AE gekocht...eind juni effe teruggaan naar mototech om de bestelbon te tekenen
Mijn motogeschiedenis:
Suzuki GT 550, Honda XR 500, Honda Bol d'or II, Kawasaki Z900 K1, Yamaha R1 bigbang, Suzuki GSX-R 1000, Honda VTR 1000 Firestorm, Honda VTR 1000 SP1, Suzuki GSX 1400, Yamaha FJR 1300 (en een Honda Vision 110 erbij)
Plaats reactie