Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Bericht door StefaanH »

Aan bestuur en helpers een hele dikke proficiat voor jullie inzet en werk :thumbleft:

Ikzelf ben niet tot ginder geraakt dit jaar, maar dat is niet omdat ik niet wilde of het mij niet interesseerde, maar soms heeft een mens andere prioriteiten ...

Nogmaals, jullie hebben puik werk verricht. Well done !!
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Ik ben dus ook op zondag afgezakt naar onze nieuwe sponsor, toffe zaak alles staat er mooi opgesteld.
Wij zijn er goed ontvangen en ja onze nieuwe sponsors mogen heel blij zijn met het duo Max en Witse :hippy2: :occasion16: , die twee hebben heel wat gedaan. alle zondag toch . Ik denk dat onze club daar ook wel goed zal overgekomen zijn, goed gelachen en toch ook enkele serieuze gesprekken gehad.nu verschieten er enkele :director: :lurk: Alle en nu aftellen naar onze volgende rit.
groeten
Marcel
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Bericht door Matchbox »

:arrow: :arrow: :arrow: @ FJR-Freak Max; Goed gezegd Max! Jullie doen idd. veel werk voor sponsors, club en voor ons ' de clubleden'. Het mag zeker eens geschreven/gezegd/vernoemd worden wat ons FJR-bestuur allemaal doet in hun eigen vrije tijd :shock: :thumbright: En op zondag hadden jullie nog de hulp van Sanchez, deze mag ook genoemd en gelauwerd worden. :razz: :oops: :notworthy: :D .....
:toothy: En ik heb jullie gisteren al "een dikke vette pluim" gegeven via dit topic hè :notworthy: :headbang:
En steeds blij en trots om erbij te horen en lid te mogen zijn van deze toffe club :director:

:arrow: :arrow: :arrow: @ Jean; Goed gedaan ! Proficiat met de nieuwe aanwinst ;) :thumbright:

:arrow: :arrow: :arrow: @ Marcel; Goed gezegd! Hier kan ik niks meer aan toe voegen ;) Tot op de volgende rit :thumbright:

:headbang: Matchbox :wave01:
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Bericht door FJR-Freak Max »

Stefaan, Marcel & Matchbox ;)

Bedankt voor jullie lovende woorden, het doet deugd te kunnen lezen dat ons werk als bestuur gerespecteerd word door onze leden :downtown: :love4:

En ja zeker, het mag en moet gezegd worden dat wij ook leden hadden die ons goed geholpen hebben, daarom wil ik onze "Marcel & Sanchez" bedanken om ons te hebben bijgestaan tijdens de zeer drukke momenten, die hulp was zeker welkom makkers, enorm bedankt hiervoor :notworthy: :headbang:

Ook nog onze felicitaties aan al diegenen dat een nieuwe :fjr2: of ander Yamaha model hebben aangekocht, wij wensen deze mensen dan ook duizenden veilige en plezierige km's toe met hun nieuwe speeltje, "Proficiat" makkers :wav: :occasion18: :headbang:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
sanchez
Moderator
Moderator
Berichten: 751
Lid geworden op: 26 okt 2009 11:03
Mijn motor is: FJR1300AS '19
Regio: Antwerpen
Locatie: itegem
Status: Offline

Re: Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Bericht door sanchez »

bedankt mannen
het was echt plezant zo een dagje helpen testrijden met allemaal gelijk gestemde zielen en clubleden
het was fijn weer een deel van de leden van de plezantste club van het land te mogen tegenkomen en plezier te maken :D :D :D :D :D
groetjes van de sanchez en patriske want die was er ook bij
gouden teugels geven een paard geen vleugels
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Opendeur- & FJR test-weekend bij Mototech

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Danneke ;)

Allee, dan heb je de weg ook al naar Mototech gevonden en weet je al hoe het er uit ziet en dat we er nog altijd onze trouwe & goeie mekanieker Geert ter beschikking hebben :cheers: :toothy9:
Heb je ook David & Stefaan gesproken ? die mannen vallen ook goed mee he en Stefaan is ook ne goeie mekanieker, dus we kunnen gerust zijn wat betreft het goede onderhoud van onze trouwe tweewielers :headbang: :thumbright:

Groetjes en tot één dezer he makker :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie