Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Hier komen de meerdaagse trips, georganiseerd door het FJRijders-Bestuur.
Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door johnny »

Hey de mannen :D
Zoals Dirk hierboven schrijft laat eens horen wat jullie ervan vinden
Niet alleen reageren als je een zes daagse ziet zitten ook als je vind dat vier dagen genoeg zijn

Johnny :D
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door terdonkske »

Jo de mannen ,

Zoals ik hier lees op deze topic vind ik persoonlijk het zeker waard om voor diegene die willen er een zesdaagse van te maken . Ik denk dat iedereen oud en wijs genoeg is om te weten of hij of zij maar vier dagen gaat of zes dagen . Er zijn toch ook personen die nog meerdere week-ends plannen of het nu met andere clubleden of met andere bevriende motards is . Iedereen doet wat hij of zij graag wilt doen .
Het belangrijkste is hoe je zelf je verlof indeelt .
Ik denk misschien dat het een goed idee is om een lijstje aan te leggen op deze topic om te zien wie er 4 dagen gaat of wie er zes dagen gaat .
En voor het bestuur is het dan gemakkelijker om te zien wie er 4 dagen gaat of zes dagen .
Wat het betreft de planning of routes voor die 2 andere dagen , vind ik het prima gelijk Dirk zelf schreef , ieder kan samen of alleen of in groep een tourke maken . Belangrijkste is dat je 'smorgens en 'savonds gezellig kunt samen zijn .
Wat moet het nog meer zijn , dan wat kunnen genieten en lachen en bijpraten .
Of zoals den Gert al beschreven heeft , zet je autostrades en autowegen uit op de gps en ga eens op ontdekkingstocht , wie weet welke mooie routjes je tegenkomt , en misschien zijn deze dan weer te gebruiken voor volgend seizoen .
Aan alle leden , schrijf je gedacht hier neer , daar dient dit forum toch voor , elk idee of eender welk gedacht over een evenement is altijd welkom .

Groetjes Patrik en Monique :) ;) :cool:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Fandango
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door Fandango »

Persoonlijk vind ik een vierdaagse een prima en zéér geslaagd concept, haalbaar voor de meeste.
Maar wat is het probleem, diegene die een extra twee dagen willen blijven boeken die dan toch gewoon? :shock:
De voorbije jaren waren er toch ook leden die de vierdaagse koppelden aan hun verdere reis?

grtz
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1564
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Er is geen probleem, Carlo.Wat de vierdaagse betreft is zeker een geslaagd concept zoals je het zelf vermeld en dat hebben ook de vorige edities uitgewezen na het alle goede commentaar van tevreden fjrijders op het forum.Alsook zag ik toen niet anders dan lachende :D gezichten :D en tevreden mensen s'avonds aan de bar.Maar er is alleen een vraag voor meerdere dagen met de mensen die het eventueel willen.Vandaar ook de rondvraag zodat er een zicht komt van wie wel ,en wie niet.Op deze manier kan er voor de bijkomende dagen dan ook nog een groep gevormd worden.Er is daar geen enkele maar ook geen enkele verplichting aan gekoppelt.Ook is de vraag of het bestuur dit eventueel mogelijks kan regelen.Zo ja, is dat een goede zaak en zeker meegenomen voor de bikers die voor de verlenging terplaatse kiezen.

Groetjes, :D
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1564
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Das zuuust Patrik
terdonkske schreef:Jo de mannen ,

Zoals ik hier lees op deze topic vind ik persoonlijk het zeker waard om voor diegene die willen er een zesdaagse van te maken . Ik denk dat iedereen oud en wijs genoeg is om te weten of hij of zij maar vier dagen gaat of zes dagen . Er zijn toch ook personen die nog meerdere week-ends plannen of het nu met andere clubleden of met andere bevriende motards is . Iedereen doet wat hij of zij graag wilt doen .
Het belangrijkste is hoe je zelf je verlof indeelt .
Ik denk misschien dat het een goed idee is om een lijstje aan te leggen op deze topic om te zien wie er 4 dagen gaat of wie er zes dagen gaat .
En voor het bestuur is het dan gemakkelijker om te zien wie er 4 dagen gaat of zes dagen .
Wat het betreft de planning of routes voor die 2 andere dagen , vind ik het prima gelijk Dirk zelf schreef , ieder kan samen of alleen of in groep een tourke maken . Belangrijkste is dat je 'smorgens en 'savonds gezellig kunt samen zijn .
Wat moet het nog meer zijn , dan wat kunnen genieten en lachen en bijpraten .
Of zoals den Gert al beschreven heeft , zet je autostrades en autowegen uit op de gps en ga eens op ontdekkingstocht , wie weet welke mooie routjes je tegenkomt , en misschien zijn deze dan weer te gebruiken voor volgend seizoen .
Aan alle leden , schrijf je gedacht hier neer , daar dient dit forum toch voor , elk idee of eender welk gedacht over een evenement is altijd welkom .

Groetjes Patrik en Monique :) ;) :cool:
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1564
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Johnny,bedankt voor de steun..... ;)
johnny schreef:Hey de mannen :D
Zoals Dirk hierboven schrijft laat eens horen wat jullie ervan vinden
Niet alleen reageren als je een zes daagse ziet zitten ook als je vind dat vier dagen genoeg zijn

Johnny :D
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Vrienden,

Ik wil hier nog wel is even duidelijk maken dat we als bestuur openstaan voor voorstellen maar om dit nog terug te gaan herbekijken voor het weekend van 2011 is het wat laat omdat hiervoor al alles vastgelegd is he :dontknow:
We willen wel véél doen maar alle regelingen zijn reeds getroffen voor het weekend van 2011, we zijn dit zelfs terplaatse gaan in orde brengen en het voorstel was toch dacht ik om eventueel bij genoeg intresse een zesdaagse te gaan organiseren voor 2012 waar wij dan ook geen probleem mee hebben om dit voorstel te bekijken naar gelang de gëintresseerden :downtown:
Wat ook moet duidelijk blijven is dat we onze vierdaagse (3 nachten) niet aan de kant schuiven zodat we geen verdeeldheid gaan crëeren onder onze leden :o enkel zal er een bijboeking van 2 nachten (zesdaagse) kunnen gebeuren als er genoeg positieve reactie's op komen zodat iedereen tevreden zal blijven :headbang: :salut:
Indien er weinig of geen intresse is kan en mag ieder voor zich of zelfs met een groepje nog bijboeken, daar zal en kan niemand iets tegen hebben :idea:

Hopend op ieders begrip en laat de reactie's maar komen, niemand zal je voor je opbouwende kritiek scheef bezien omdat zulke kritiek altijd welkom is :smileinbox: :dontknow: :help:

Het bestuur :notworthy:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door terdonkske »

@ bestuur ,

'T Was ook niet de bedoeling voor dit reeds in 2011 te laten gebeuren , we weten ook perfect wat een hoop werk dit al heeft gekost en wat het ook nog gaat kosten . Verkenning op voorhand , routes maken en gaan rijden ter plaatse , zekers petje af voor de bestuursleden die dit ALTIJD op eigen kosten gaan uitvoeren .
Het is gewoon maar om te zien of er eventueel voor seizoen 2012 een regeling kan getroffen worden ALS er inderdaad genoeg clubleden voor te vinden zijn . Zoniet is het nog altijd mogelijk , zoals jullie beschreven hebben om op eigen houtje via de site van het hotel eventueel een paar dagen bij te nemen . Of op een ander hotel in de buurt .
Wat betreft de verdeeldheid tussen de leden is zekers niet van toepassing . De club gelijk het nu is met die prachtige bende waar alleen leute en plezier maken hoog in het vaandel word gedragen , zal altijd op de eerste plaats komen .
Ik denk dat het gewoon de bedoeling is om zoveel mogelijk informatie en gedachten van andere clubleden op een rijtje te plaatsen en dan kan het bestuur nog altijd beslissen wat het word . :)

Groetjes Patrik :cool:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Gebruikersavatar
M&M
75 cc
75 cc
Berichten: 64
Lid geworden op: 30 mar 2008 20:41
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Kapellen (bij Antwerpen)
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door M&M »

Hoe het weer zal zijn , zal zeker determinerend zijn om 6 dagen in den Eifel te toeren :sunny:

Meestal weet je toch een week op voorhand welk weer er aankomt dus misschien een mogelijkheid om alsnog verlof aan te vragen en enkele dagjes bij te boeken :scratch: :scratch:

In het midden van de week zal het hotel wel niet zo snel volboekt zijn ;)

Nu alleen dienen lastigen baas à la last minute zien te overtuigen :roll: :roll:
Plaats reactie