Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Hier komen de meerdaagse trips, georganiseerd door het FJRijders-Bestuur.
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Beste Fjrbroeders,

Dirk & Rudy.....hadden een gedachtje....achteraf. Verkeerd van ons om dit misschien nu te lanceren. Normaal moest dat op de ledenvergadering zijn gebeurd maar, ja. Wel onze vraag is de volgende welke Fjrijders zijn eens voor een zesdaagse Fjrgebeuren in september te vinden. Misschien als er vele kandidaten zijn kunnen we zien of het bestuur dit ook eventueel kan opnemen in een volgend programma van 2012 bijvoorbeeld. Bij deze kunnen er allerlei ideeën worden gelanceerd voor een bepaalde indeling gekozen dagen, of zie de twee voorbeelden.



Voorbeeld 1.
------------------
vrijdag,zaterdag,zondag,maandag,dinsdag,woensdag.


Voorbeeld 2.
------------------
maandag,dinsdag,woensdag,donderdag,vrijdag,zaterdag.


Wie misschien nog andere ideeën heeft, gooi ze maar gerust in de ring. In een club moeten alle voorstellen bespreekbaar zijn, daarom hoeven ze nog niet te worden waargemaakt.Ook moet het realiseerbaar zijn voor de mensen die alle evenementen oprichten.Gelieve zoveel mogelijk reacties te posten zodat het bestuur een goed beeld krijgt van hoeveel mensen zouden geïnteresseerd zijn. Dit voorstel is bij voorkeur gelanceerd voor opbouwende kritiek ;) , niet voor afbrekende kritiek :twisted: .

Wij hopen dat we veel mensen kunnen warm maken voor dit initiatief.Gelieve ook zeker één van de twee voorbeelden te kiezen indien je bent geïteresseerd.

Laat jullie horen....Zulle

Groeten,Dirk & Rudy.
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Dirk & Rudy,

Een pracht voorstel dat jullie hier aanhalen, als we bestuur staan we open voor elk voorstel maar het moet zoals je al zei "realiseerbaar" zijn en dat zien we tot nu toe nog wel zitten met wat jullie hier voor de dag komen :idea2: :thumbleft:

Aan jullie gedachten wil ik als eerste al iets toevoegen wat een mogelijkheid kan zijn als we de zes daagse organiseren op de dagen van "voorstel 1" :idea:
Hier komt het...... voor de mensen die mee willen maar niet in de mogelijkheid zijn om de zes dagen te blijven kunnen we nog altijd het weekend regelen zoals we het nu organiseren met vertrek op vrijdag en terug naar huis op maandag zodat er niets veranderd aan ons jaarlijks "FJRijders Weekend" voor deze mensen :sign13:
Niemand word er dan iets ontnomen, enkel is er een surplus voor de mensen die dan nog verlof over hebben om er van te profiteren om iets langer te blijven :smileinbox: :salut:

Zo, dit was het wat betreft mijn idee en hopelijk is het ijs nu gebroken om nog andere ideeën hier te zien verschijnen, dus laat maar komen :help: :smileinbox:

Greetz :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door terdonkske »

Hallo Dirk en Rudy ,

Wat ge daar voorstelt is zekers positief en om erover na te denken , voor ons en ik denk ook voor vele anderen dat het voorbeeld nr 1 het beste eruit komt . Ook gelijk de Max schreef dat diegene die maar 4 dagen kunnen gaan in verband met verlof , er ook bij zijn die eventueel langer kunnen blijven .
Dus moet het zijn voor de zesdaagse dan zijn we zekers van de partij .
En wat ook is hoe langer ge gaat hoe goedkoper de kamers worden . Dit was ook te lezen op de site van het hotel waar we dit jaar heen gaan .
Prachtig initiatief mannen , zekers om over na te denken . ;)

Groetjes Patrik en Monique :cool:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Dolf
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door Dolf »

Dirk & Rudy

Zoals ik reeds eerder had gezegd had jullie voortstel op tafel moeten gegooid worden tijdens de ledenvergadering, dan hadden we onmiddellijk hieromtrent respons gehad, naar aanleiding van de reactie die we van de aanwezige leden zouden gekregen hebben. Dit had al een filtering geweest van jullie voorstel die we nu niet hebben.
Jullie voorstel klinkt uitermate mooi. MAAR ! ! !

We moeten er ons voor hoeden dat er geen verdeeldheid komt tussen de leden. Hiermee wil ik zeggen dat sommigen slechts vier dagen kunnen genieten en anderen dan weer zes dagen in éénzelfde reis.
Een voorstel: voor 2011 vier dagen zoals het gepland was en waar de leden ondertussen al rekening mee hebben gehouden en voor 2012 misschien zes dagen voorzien en dit afwisselend van jaar tot jaar zo houden.
Men mag niet vergeten dat dergelijke reizen in elkaar steken heel belastend is voor het bestuur, waar tijdens de verkenning en het uitstippelen van de routes, extra verlofdagen in kruipen.
Maar kom, niettegenstaande dit alles blijft het een uitstekend voorstel.
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door witse »

Hey de mannen , zeker een mooi voorstel ,zeker bespreekbaar en wij als bestuur zullen zien welke reacties er nog op komen zodat we er zeker op tijd kunnen mee starten om alles in orde te krijgen . Wel zou ik dit voor 2012 houden om er mee van start te gaan zodat iedereen die mee wil er dan al rekening kan mee houden om verlof te sparen :) .
Voor mij is voorstel 1 het beste.


Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door Flykiller »

voorstel 1 is voor ons ook het beste en we zijn er altijd voor te vinden.
bij mijn weten is dit reeds gebeurd de voorbije twee edities door enkele clubleden maar dan op eigen initiatief.
spijtig genoeg ging dat toen niet voor ons, maar in de toekomst moet dit zeker lukken. :D
we laten dan gewoon enkele dagen verlof staan voor dit evenement.
grtjs Flykiller & Martine
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
gert
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door gert »

Hoi ;

Zoals de meeste van de bestuursleden vind ik dit een goed voorstel ; iedereen kan voor zichzelf uitmaken wat hij wil of doet ,4 dagen of 6 dagen .Elk van de leden is wijs genoeg om zijn eigen ding te doen ;en een rit hoeft niet altijd gepland te worden ,waar is jullie zin voor avontuur :!: schakel op uw Gps snelwegen en andere dingen uit waar ge echt niet wilt komen en dan maar rijden met dat ding , lekker :!:

Zeker bespreekbaar en ik verwacht nog meer initiatief van onze leden ,ik juich dit toe ;de snorryrit vind ik een fantastisch iets ,wie is de volgende :?: alles is bespreekbaar :idea:

Mvg Gert
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door Snorry »

4 of 6 dagen maakt ons echt niet uit :!: als de mogelijkheid zich voordoet :arrow: ...done :D
Alleen mag ik niet vergeten wat extra SDkaartjes mee te nemen :idea:

Mvg, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen
Ja wij kunnen ons ook vinden bij het idee, er zitten toch slimme mannen bij de club. :shock: :o
Ik dacht al de stropkes ons gingen uitnodigen om de zesdaagse in het kuipke van Gent te gaan volgen. :mrgreen: :mrgreen: ;)
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Zesdaagse Fjrgebeuren in .......... ?

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Dolf,
ik ben het in grotelijnen wel met u eens ,maar niets belet ons om op de nieuwjaarsreceptie daar een klein vraaguurtje aan te besteden om dit nog eens op te halen en desnoods een stemronde te organiseren.Wil dit zelfs, zelf organiseren.Wat betreft de verdeeldheid,zou het spijtig vinden dat mensen die maar 4 dagen kunnen blijven reactie geven op mensen die bijvoorbeeld 6 dagen zouden blijven.Als het is voor de terugkeer huiswaarts.Bij mijn weten als we de route terug nemen zijn er altijd al mensen die vlugger willen thuis zijn en dan al autosnelweg nemen anderen dan weer niet ,en blijven samen tot het laatste.Het voorstel van eventueel om de twee jaar vind ik ook zeker niet slecht.Wat het extra werk voor het bestuur betreft daar kan ik zeker alle begrip voor opbrengen,maar daar kan een mouw worden op aangepast.Om deze extra belasting weg te nemen qau het organiseren van deze bijkomende ritten.Bijvoorbeeld deze twee dagen vrij laten en geen ritten plannen.Op deze manier kunnen er mensen zelf groepen maken en dan hun weg vervolgen.S'morgen en S'avonds zitten we toch weer gezellig samen onder elkaar voor het eten en een aangename babbel,en dat is zeker ook belangrijk.Wat ik aan deze twee extra dagen zeker goed vind das,dat je aan deze zelfde prijs kunt verder verblijven.Want deze scherpe prijs kan je volgens mij niet apart verkrijgen.Wat ik raar vind op het forum ,is dat het voorstel al 145 keer is bekeken en er maar 8 reacties zijn.Blijkbaar is ieder zeer voorzichtig wat daar op te antwoorden.Het blijft nochtans volgens mij altijd maar een voorstel en geen enkele verplichting is daar aan verbonden.Dus wat houd al die kijkers tegen een reactie te geven....te minsten een idee ,zeker geen kritiek..... :D Alsook wat eenieder er op antwoord we blijven zeker de zelfde.Alsook vind ik dat ieder zijn gedacht moet kunnen zeggen om zeker daarna niet met de vinger gewezen te worden.Elke mening is van belang als een groep die goed met elkander kan omgaan en voor ieders gedacht begrip kan opbrengen.En ik kan zeker tegen een stootje zulle ;) ;) Laat ons hopen dat er nog vele mogen reageren....Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
Dirk.
Dolf schreef:Dirk & Rudy

Zoals ik reeds eerder had gezegd had jullie voortstel op tafel moeten gegooid worden tijdens de ledenvergadering, dan hadden we onmiddellijk hieromtrent respons gehad, naar aanleiding van de reactie die we van de aanwezige leden zouden gekregen hebben. Dit had al een filtering geweest van jullie voorstel die we nu niet hebben.
Jullie voorstel klinkt uitermate mooi. MAAR ! ! !

We moeten er ons voor hoeden dat er geen verdeeldheid komt tussen de leden. Hiermee wil ik zeggen dat sommigen slechts vier dagen kunnen genieten en anderen dan weer zes dagen in éénzelfde reis.
Een voorstel voor 2011 vier dagen zoals het gepland was en waar de leden ondertussen al rekening mee hebben gehouden en voor 2012 misschien zes dagen voorzien en dit afwisselend van jaar tot jaar zo houden.
Men mag niet vergeten dat dergelijke reizen in elkaar steken heel belastend is voor het bestuur, waar tijdens de verkenning en het uitstippelen van de routes, extra verlofdagen in kruipen.
Maar kom, niettegenstaande dit alles blijft het een uitstekend voorstel.
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Plaats reactie