Clubreis_'19 Dieblich a/d Mosel

Hier komen de meerdaagse trips, georganiseerd door het FJRijders-Bestuur.
Gebruikersavatar
Balleke
Clublid
Clublid
Berichten: 253
Lid geworden op: 28 jan 2015 17:58
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kortenberg
Status: Offline

Re: Clubreis_'19 Dieblich a/d Mosel

Bericht door Balleke »

Het was weer een geslaagde vierdaagse met de club.

Ik wens het bestuur te bedanken voor de inzet en de bereidwilligheid om van de clubreis elk jaar weer een succes te maken.

Het is dankzij jullie dat wij kunnen genieten van een mooie vierdaagse.

Het weer was prachtig en ik heb genoten van de ritten.

Bedankt :wave01:
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Clubreis_'19 Dieblich a/d Mosel

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Deelnemers ;)

Bij deze willen wij jullie als bestuur bedanken voor alle bovenstaande positieve & lovende reacties, het doet ons plezier dat we jullie een mooi weekend hebben kunnen aanbieden, ook al waren er hier en daar wel wat mindere puntjes (wat betreft het hotel) die voor verbetering vatbaar waren, maar niet te min kunnen deze puntjes niet opwegen tegen de leute en het plezier dat we met gans de groep mochten beleven !

Voor ons is het steeds belangrijk dat iedereen, maar dan ook iedereen zich geamuseerd heeft, dit zowel op de motor alsook in wat jullie er zelf willen doen of gedaan hebben, en natuurlijk ook dat jullie allen behouden en wel thuis gekomen zijn !

Voor ons als bestuur is het steeds bang afwachten op de reacties die we hier te lezen krijgen, ook al doen we steeds ons uiterste best om het voor iedereen naar de zin te maken, hier en daar loopt het toch eens niet gesmeerd zoals we zelf zouden willen, maar er zijn ergere dingen in het leven dan die enkele troubles op een club weekend, vinden jullie dit ook niet ?

Zo beste vrienden, hiermee kunnen we ons "FJRijders Weekend van 2019" weer afsluiten als geslaagd en kunnen we ons weer gaan voorbereiden voor het "FJRijders Weekend 2020", waar we jullie allen hopelijk weer mogen op meenemen :wav: :headbang:

Ondertussen nadert het eind van het seizoen, eens ons FJRijders Weekend voorbij eindigt de zomer en staat de herfst voor de deur, maar ook daarin willen we jullie nog verrassen met onze "Najaarsrit" die het motorseizoen, althans voor ons als bestuur, zal afsluiten en de meesten onder ons hun FJR op stal zullen zetten tot de lente van volgend jaar.
Wij hopen dan ook dat we jullie op de laatste rit weer massaal mogen verwelkomen om er een schitterend eind van het motorseizoen 2019 van te maken :salut: :cheers:

Greetings and God Bless You All :notworthy:

Jullie President,

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: Clubreis_'19 Dieblich a/d Mosel

Bericht door Flykiller »

Ondanks alles hadden we ook pret, toffe ritjes, goed gezelschap, prima organisatie van ons bestuur. :thumbleft:
Hebben slechts 1310 km gebold in totaal. :roll:
Bedankt aan allen die erbij waren.
Tot op de najaarsrit.
Flykiller en Martine
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
Gebruikersavatar
sevenfifty
1300 cc
1300 cc
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 aug 2011 21:31
Mijn motor is: FJR1300A '18
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Clubreis_'19 Dieblich a/d Mosel

Bericht door sevenfifty »

Mooie samenvatting President!

Maar het was inderdaad dik in orde ;)
Ik kijk al uit naar de volgende editie!

Met groetjes,

Rudi
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Clubreis_'19 Dieblich a/d Mosel

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Voor ons ook een heel geslaagd weekend en als er al iets verkeerd loopt moet het bestuur zich daar niet te veel van aantrekken, als jullie gaan kijken en alles is in orde kunnen jullie toch niet meer doen denken wij.
Verder sluiten wij ons aan bij het hierboven aangehaalde, het was af en kijken dus al uit naar volgend jaar.
Eigenlijk zijn ons weekends steeds in orde geweest dus maak jullie maar geen zorgen, volgend jaar gaan we er weer nen lap op geven.
Groeten
Marcel en Annick
NB: den onderkruiper :pottytrain4: heeft het ook goed gedaan. (met tegenzin) :bootyshake: :bootyshake: ;) ;)
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: Clubreis_'19 Dieblich a/d Mosel

Bericht door StefaanH »

Hoi bestuur en mede clubleden,

Ik heb lang nagedacht over wat ik hier nog zou kunnen neerschrijven en toch nog een beetje origineel blijven, maar dat blijkt niet echt te kunnen ...

Niettegenstaande het reeds meermaals naar voren gekomen is vind ik het toch gepast om zowel het bestuur (voor het voorbereiden en inrichten) alsook de medeclubleden (voor het beleven van het evenement) nogmaals van harte te bedanken en proficiat te wensen voor de mooie en aangename vierdaagse reis.

Bedankt en tot de volgende.

Groetjes,
Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Martine
1300 cc
1300 cc
Berichten: 250
Lid geworden op: 04 mar 2008 07:30
Mijn motor is: Andere
Regio: Waals-Brabant
Status: Offline

Re: Clubreis_'19 Dieblich a/d Mosel

Bericht door Martine »

Gewoon een dikke DANK U aan het bestuur en de tofste bende van het land :love7: :love7: :love7:
Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: Clubreis_'19 Dieblich a/d Mosel

Bericht door johnny »

Ondertussen zijn wij (Monique, Patris, Sanchez, Terdonk en ik ook terug in het land :D
Mooie locatie gevonden voor 2020 ;) ;)

Nogmaals sorry voor de ongemakken bij Pistono; de baas heeft zich ook verontschuldigt :oops:

Gr. Johnny
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Clubreis_'19 Dieblich a/d Mosel

Bericht door Matchbox »

Dag allemaal,

Vandaag veilig thuisgekomen na een 9-daagse trip door Duitsland.
Deze trip begon met het FJRijders weekend, en de ritten naar daar en daar waren gewoon geweldig :!: :!: :!: Zo fijn om onze moteur de sporen te geven en vlotjes door de (vele) bochten te sturen :D
Wij hebben genoten van het week-end, SUPER GOE georganiseerd. Waarvoor grote dank aan ons bestuur :cheers: :headbang: :occasion18:
Nen hopeloze dove onbeschofte garçon, verwacht niemand, daar kan ons bestuur niks aan doen hè.

Het is weeral voorbij gevlogen maar we hebben met volle teugen genoten van de prachtige ritten en het toffe gezelschap :D

:wave01: Matchbox en Martine

@ Johnny, wij wensen u een succesvolle operatie en al een spoedig en pijnvrij herstel toe ;)
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1564
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Clubreis_'19 Dieblich a/d Mosel

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo ieder,

Voor ons was het zoals anders als ook weer een geslaagde vakantie, natuurlijk jammer genoeg zonder motor. Helaas is 2019 geen schitterend jaar voor ons geweest aangezien we verschillende motorvakantie hebben moeten wisselen met de wagen en alsook allerlei ritten gemankeerd. Maar goed wat is, is en kan niet veel aan veranderd worden. Er zijn ergere zaken in 't leven.


De rit 1 en de terugrit naar huis gereden zoals was geplant en deze waren heel mooi. Voor de rest wat winkelstraatjes en leukte terrasjes gedaan en zo is het weer gepasseerd.


Hotel op zich was wel oké, mooi zwembad etc...maar een beetje een overrompeling kwa opnames van de garçons en een vorm van beleefdheid was hun vermoedelijk in de kinderjaren niet aangeleerd. Ook moest je de geldbeugel in de gate houden want deze zouden ze wel eens extra hebben bewerkt. Maar goed daar kan niemand iets aan doen, zelf opletten en reageren is de boodschap.


Voor de rest schitterend weer en een mens is tevreden!

Bedankt aan het volledige bestuur voor de mooie vierdaagse !


Groetjes en op naar de volgende rit of evenement.

De Stropkes, ;) & ;)
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Plaats reactie