Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Hier komen de meerdaagse trips, georganiseerd door het FJRijders-Bestuur.
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Beste Fjrijders met zijn allen,

bij deze wil ik éérst en vooral het voltallige bestuur bedanken en EEN DIKKE PROFICIAT geven voor dit mooie en onvergetelijk weekend die zei samen hebben in één gestoken.De ritten waren stuk voor stuk uitgekiemd om er optimaal van te genieten en plezier aan te beleven.Bart,Gert,Dolf wij danken u als voorrijders om met dit tempo de ritten te verzorgen,we hebben kunnen genieten van al het moois rondom ons.Het hotel met Nemo en zijn dienster aan zijn rechter zeide was PICCO-BELLO in orde.We zijn daar dag in,dag uit verwend en dik in de watte gelegd,Chapo voor dit met hun tweetjes te doen.De B.B.Q aan het kampvuur was DE MAX.Marcel heeft met man en macht alles gedaan om de Ghentse Vlieger zonder steert omeuge te krijge maar dat is hem spijtig genoeg niet gelukt.Waarschijnlijk is dit gekomen omdat hij letterlijk niet meer de kracht had om hem de hoogte in te stuwen of heb ik het mis :D .Daar komt zeker nog een vervolg van ...zonder twijfel want willen of niet dienen Vlieger zonder of mee steert mo zuwiezu omuege of da hij neu wilt of nie.Ik vond het fijn om met groep 3 samen de ritten door te brengen,want da woare weize kerels.Die uitspraak moogt ge me niet kwalijk nemen want natuurlijk zijn die andere fjrgasten elk op zijn beurt uuk eve weize gasten zulle.Het was fijn 's avonds met zijn allen aan de tafel of de openhaard te zitten,elk met één of ander straf verhaal ,een grap,of iets anders te vertellen.Het is leuk om op die manier de mensen anders te leren kennen.Dit heeft alleen maar voordeel in het heden.Ja,met zulke groep enkele dagen samen leven is ook een andere belevenis of er één dagje op uit.Wat ik persoonlijk ook belangrijk vind is dat alle ritten zijn verlopen zonder brokken of kleerscheuren,en dat op zich is al geruststellend.Want wanneer er zich een incident voordoet veranderd de sfeer en valt het weekend in het water.Wij vinden dat de Fjrclub een prachtig bestuur heeft,want mensen die zulke weekends plannen en op poten zetten en delen met andere bikers,wel deze moeten in hart en nieren echte bikers zijn want anders komt daar niets van in huis.Als je denk hoe iemens veel tijd en kosten daar in kruipen,wel shapo voor hun die dit verwezelijken.Wel als mensen dan nog zitten te zeuren over 20€ lidgeld ,van deze begrijp ik het dan niet meer als je 't mij vraagt.Betreft de "Al Inn formule "van de drank,wel ik heb dat nog van geen enkele club horen vertellen of zelf meegemaakt.Voor deze fjrijders die er niet bij konden zijn,zei hebben echt pech gehad en heel wat gemist.Voor zij die kritiek hadden van de inrichting van dit weekend...wel zij hadden groot ongelijk,hadden ze er bij geweest, ze hadden beter geweten.Voor de Stropkes was dit een zeer geslaagd en is dit een onvergetelijk weekend geweest.Laat ons "Bij GOD Beliefd" er nog vele van deze te mogen meemaken.Dit aangename weekend zal op een plaatsje apart in ons geheugen worden gestockeerd.We hopen volgend jaar zulk weekend opnieuw met alle bekende gezichten te mogen meemaken.We zullen er alles aan doen om er terug weer bij te zijn....en dan moet het toch lukken Marcel om de ........de hoogte te doen in gaan.Wel ook moet de Lokerse versie ook de hoogte in als je mij begrijpt :D .

BEDANKT VOOR ALLES,

Dirk :D & Carine :D
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door Snorry »

Beste FJRijders,

Ook wij kunnen enkel maar beamen wat hier reeds uitvoerig is neergeschreven ...het was een topweekend :!:
Daarom wil ik iedereen, maar vooral de inrichters, bedanken voor de aangename tijd die we samen hebben doorgebracht. Hopelijk wordt er volgend jaar een vervolg aangesmeed en dat mag gerust in de zuidelijke Ardennen zijn :mrgreen: :idea: .

Tijdens het Sauerland weekend heb ik wat tijd gevonden om "enkele" fotokes te schieten. (ben wel een dagje langer moeten blijven hé :) ) Een 300tal staan online en kan je op volgende link bekijken:

Sauerlandweekend 4-8 september 2009

De andere 9999.......worden op DVD's gezet.

Veel kijkplezier.
Snorry

Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Eddy K
250 cc
250 cc
Berichten: 121
Lid geworden op: 08 nov 2008 12:27
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Zoutleeuw
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door Eddy K »

prachtige foto's :cool:
Proud to be a Biker
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door witse »

Schoon fotoke's Snorry , gij kunt er iets van ;)


Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door Snorry »

witse schreef:Schoon fotoke's Snorry , gij kunt er iets van ;)

Grtjs Luc
Euh :o .....Sandrake niet vergeten hé :? .....ere wie ere toekomt :notworthy: :mrgreen:

Mvg, ;)
Snorry & ....euh klikkermans
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door witse »

Das ook waar er zijn er bij waar de Snorry zelf opstaat dus moet Sandra weeral het werk gedaan hebben he :D .
Dus mercieke's Sandra voor de schoon fotoke's.

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door Snorry »

Fandango schreef: .....Goed (..) gereden, gegeten en een klein beetje gedronken, goed gelachen en geslapen, wat moet ne mens nu nog meer? ( Schnitzel ) ?? :mrgreen:
Schnitzel :?:
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door johnny »

Hey de mannen
Net thuis gekomen van een mooie week motorrijden
Bedankt allemaal voor de complimenten dat geeft iever om volgend jaar opnieuw in te richten
Marcel heeft ondertussen zijne vlieger omhoog gekregen :D
Heij heeft zelf's zijn vlees swievant laten braden :D

Groetjes Johnny
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Ik heb alles hierboven eens doorgenomen en kan daar eigenlijk niks meer aan toevoegen, alleen maar bevestigen.
Max en Johnny en de rest die hieraan mee hebben gewerkt een welgemeende dank u. :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft:
Wij hebben ons kostelijk geamuseerd en weer eens bleek wat een gezellige bende de fjrijders zijn. :love3: :love7: :wave01: :pirat: :sad5: :clown: :blackeye: :joker:
Veel nieuwe gezichten ontmoet, en vooral veel gelachen, meer moet dat niet zijn
De foto's volgen nog, tijdsgebrek :oops: :oops: :shock: ;) Ben oan mijne vlieger bezig woa

Gezegde : EEN CLUB VERDIENT DE LEIDERS DIE MEN HEEFT.Zodus bij ons clubke zit dit dan zekers goed.

Nog enkele dagen met den Max en Johnny gebleven, mannen ge had hun gezicht moeten zien toen ze de eerste reacties konden lezen, een grote last viel van hun schouders en direct begonnen ze al te overleggen voor het komende jaar, dus dit zit wel snor :headbang: zou ik zeggen.
Nogmaals iedereen bedankt voor het mooie weekend. :thumbleft: :sunny1:
Max en Johnny bedankt voor de mooie en vooral snelle dagen in de moezel, veel bijgeleerd waarvoor dank. :occasion14: :thumbleft: :thumbleft:
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Deelnemers,

Met blozende kaken moet ik toegeven dat Marcel gelijk heeft, Johnny en ik waren met de knik in ons knieën zéér benieuwd naar de eerste reacties :shock:
We hadden ons uiterste best gedaan om iedereen een onvergetelijk weekend te geven en zo te lezen is ons dat toch redelijk goed gelukt :cheers:
We weten ook wel dat we niet verbleven in een 5 sterren hotel maar ik denk ook niet dat dit de bedoeling is als je zo'n weekend inricht he :dontknow:
Voor de prijs dat je allemaal van vrijdag tot maandag hebt gekregen kan je dan ook niet verlangen dat je ook nog eens op een gouden wc pot kan gaan zitten he :pottytrain4: :laughing7: :D
Voor ons is het zeker een weekend geworden dat nog lang is ons geheugen zal blijven zitten, leute en plezier was er aanwezig en bijna iedereen heeft genoten van de georganiseerde ritten die gereden werden in eigen samengestelde groepjes, wat moet je dan nog meer hebben als dat op en top was :smileinbox:
Voor de volgende editie zullen we ons zeker wederom dubbel plooien om jullie iets voor te schotelen waarvan jullie zullen kunnen genieten, wij hopen dan ook weer op jullie talrijke aanwezigheid :headbang:

Het FJRijders bestuur zal steeds voor hun gevolg doen wat in hun mogelijkheden ligt :notworthy:

Nogmaals iedereen bedankt voor het fantastische weekend dat we samen hebben mogen beleven :thumbright:

Hier nog een fotoke van zéér goeie vrienden die nog een beetje na zijn blijven genieten, de rest kan je al bedenken van wat wij daar nog allemaal hebben beleeft he :wav: :occasion14: :rolf: :wave01:

Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat


Groetjes en tot hoors,

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie