Najaarsrit 04 oktober 2009

FJeRic
Clublid
Clublid
Berichten: 47
Lid geworden op: 09 mar 2008 21:39
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: West-Vlaanderen
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door FJeRic »

Was inderdaad een prachtige route! Jammer dat we slechts 'met voorzichtigheid' konden genieten. Die route ga ik zeker nog een herrijden in betere omstandigheden. Bedankt dus aan routebouwer Dolf, en allen die daaraan meegewerkt hebben.

Van mijn zijde dan ook nog dank aan onze voorrijder Snorry. Dat was een staaltje van 'gepast voorrijden', niet slenteren, niet te snel, aangepast aan de omstandigheden. Puik!

Voor de rest dank aan allen van groep 3, het was een leuke bedoening, weer of geen weer.
En tenslotte, ook aan alle anderen : tot een volgende keer!

FJeRic
Chief
125 cc
125 cc
Berichten: 91
Lid geworden op: 22 jun 2009 11:43
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Willebroek
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door Chief »

Hey allemaal ,

Een dikke pluim op den hoed(en) van " Dolf & Isabelle " en de anderen die deze najaarsrit in mekaar hebben weten knutselen.Super mooie rit , alleen spijtig dat de weergoden ons niet gunstig gezind waren .
Ook nen dikke mercikes aan onze voortreffelijke voorrijder " Gert " van de wel zéér toffe groep 2 :lol:
Was vandaag men eerste rit met de club en dat is bangelijk goe meegevallen en zeker voor herhaling vatbaar , echt een toffe gezellige bende Fjrijders.Hiervoor ook een dikke proficiat , doe zo voort !!!
Da wou en moest ik gewoon effe kunnen zeggen .
Nog is nen mercikes aan allen en tot ..... :razz:
P.S. : door die file richting Brussel met zo'n 10 tal moto's(4 pinkers on) was ook prachtig , precies Mozes en zijn volgelingen :D

greetz ,
Ivan
Gebruikersavatar
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2946
Lid geworden op: 03 mar 2008 23:42
Mijn motor is: FJR1300A '15
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: aan't zeetje
Contacteer:
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door Abeloos »

Ook wij zijn terug thuis :roll: Hier aan't zeetje geen :sunny1: meer gezien, ah nee... 't was al donker :!:
Geslaagde rit, zoals reeds eerder geschreven... spijtig van dat beetje water.
Wel hadden wij er nog zin in want we hebben nog even Brussel by evening gezien :lol:

Bedankt aan alle deelnemers en het bestuur hoopt jullie allen opnieuw te zien op de ledenvergadering die gepland is op zondag 15 november :cool:
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Gebruikersavatar
pnobels
1300 cc
1300 cc
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mar 2008 22:29
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Berchem/Antwerpen
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door pnobels »

Voila, ondertussen is het motoke terug proper... ;) Mooi uitgestippelde rit... Smakelijk restoke waar ze nen serieuze steak op je bord serveren (niewaar Carlo?) en ze waarschijnlijk nu zonder gehaktballen zullen zitten... Alleen heeeeeel spijtig van de hemelsluizen die precies alleen maar in die omgeving open stonden... En het was zelfs verdomd gevaarlijk... Ik heb toch een paar keer goed aan het schuiven geweest... In ieder geval een route om onder droge omstandigheden inderdaad eens opnieuw te doen... Proficiat inrichters!

En MAG Brabant, zeer waarschijnlijk hebben we jullie daar tegengekomen...

@Den Boete : uw broekske past perfekt!
Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door johnny »

Eddy K schreef:Kan het zijn dat we jullie zijn tegen gekomen tussen Maredsous en Yvoir, zo tussen 12.00 en 13.00 uur ongeveer? wij waren een groepke van MAG Brabant, 24 motoren waarvan 1 Rode Trike. Ik reed met een zwarte FJR voorop.
Het was alvast een groep FJR's dat we daar tegenkwamen :cool:

Buiten de motregen daar is de namiddag nog goed geworden.

Grtjs Eddy K
Hela Eddy
Inderdaad 1 van de 4 groepen zul je daar tegen gekomen zijn
En inderdaad mannen onzen Dolf had een mooie rit in elkaar gezet spijtig het van het weer :cry: :D
den boete
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door den boete »

Bedankt aan iedereen.
Het is weer een prachtige dag geworden.
Zelfs de regen kon de sfeer niet bederven : zo hadden we geen last van stof ;) . Bedankt aan de groep voor het optimisme.
Dolfke, bedankt voor het samenstellen van de route en het uitmuntend gidsen in omstandigheden verre van ideaal, ook als loods door de file rond Brussel was je super :thumbright:
Verder ook bedankt aan de andere voorrijders, het is niet eenvoudig om 8 mensen door dit weer veilig rond te loodsen op wegen waar je zelf niet thuis bent.
Met toestemming van Dolf plaats ik zeker nog een uitnodiging om deze rit nog eens over te doen bij mooi weer.
@Pnobels : 'k ben blij dat het broekske past.
Nog enkele weetjes :
- Slurfke moest naar 't containerpark met een remorque bagger na het kuisen van zijn schoenen :(
- Is er iemand met rubberen oorbellen ? Johnny zoekt namelijk een navelpiercing die waterdicht is :mrgreen:
- Waar bij ons onze wangen zitten, daar zitten Carlo zijn oren :roll:
- We zijn nog steeds op zoek naar een naam voor Marcel zijn boeleke :?

Tot volgende keer,
Den Boete
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door Snorry »

Dolf en Isabelle : het was een mooi ritje en de organisatie was :thumbright:
Enkel het weer was gisteren spelbreker maar dat lieten we niet aan ons hartje komen,trouwens, als ik het goed begrepen heb, zullen we het ritje volgend jaar nog eens overdoen maar dan met stralend :sunny1: weer. :D

@ Allen,
Bedankt voor het gezeldschap :notworthy:, het was voor ons een aangename, toffe dag.

Wat kunnen we nog toevoegen :?: ......juist ja enkele fotoke's :D

Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

Op onderstaande link vindt je alle foto’s:

Najaarsrit 04-10-2009

Mvg, ;)
Snorry
Laatst gewijzigd door Snorry op 05 okt 2009 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Deelnemers,

In naam van het ganse bestuur wil ik nogmaals iedereen bedanken voor hun aanwezigheid op onze laatste rit van het jaar :notworthy: die ons Dolfke ditmaal voor zijn rekening had genomen als inrichter :thumbright:
Zoals iedereen kan lezen was het een rit om U tegen te zeggen :headbang: maar spijtig genoeg heeft het weer het niet toegelaten om hier voluit kunnen van te genieten :dontknow:
Dolfke, bedankt voor je creatie he makker en Snorry, Gert en Witse bedankt voor het voorrijden zodat iedereen veilig en wel tot de eindbestemming werd geloodst :cheers: :thumbleft:
Wat betreft de ritten zit het er voor het bestuur dit jaar op, wij zijn ondertussen al volop bezig aan de nieuwe kalender voor het volgende seizoen waar we zullen in proberen om jullie terug schitterende ritten en evenementen voor te schotellen :idea:
Voor dit jaar hebben we nog enkel onze "LEDENVERGADERING" die doorgaat op "15 NOVEMBER" en wij er naaruit zien om jullie weer massaal te mogen begroeten zodat we iedereen terug eens kunnen in de watten leggen :salut: :wav:

Voor ons bestuur is het een eer om voor zo'n fantastische bende hun steeds te mogen inzetten met volle overtuiging :salut:

Groetjes en hopelijk tot op ons volgend evenement :smileinbox: :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Dolf
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door Dolf »

Hallo vrienden

Dit was mijn eerste rit die ik voor de FJRijders heb mogen inrichten. Ik moet wel toegeven dat ik veel steun heb gekregen van onze voorzitter om alles tot in de perfectie te krijgen en het resultaat mocht er dan ook zijn denk ik.
De lofbetuigingen van vrienden FJrijders die de rit hebben meegereden hebben mij wel diep geraakt.
Dit zijn echt de mensen waarvoor ik mij steeds zal blijven inzetten en zal trachten in de komende jaren nog beter te doen. Spijtig van de weersomstandigheden maar jullie opkomst was formidabel. Je moet het maar willen doen, bijna een ganse dag in een druilregentje rijden met gevaar op ongevallen en/of valpartijen.
De Ardennen is inderdaad de speeltuin voor motorrijders en ik zal mij jaarlijks blijven inzetten om jullie door plaatsen te loodsen waarvan nauwelijks het bestaan gekend is.

Kortom, langs deze weg wil ik iedere deelnemer bedanken toch aanwezig te zijn geweest op deze grijze dag.
Vooral een dikke merci aan onze voorrijders die het toch maar willen doen om een aantal motorrijders te willen
gidsen. Nog een bijkomende dankbetuiging aan Snorry die op alle hoeken en kanten op de uitkijk stond om enig fotomateriaal te verzamelen van deze fijne dag.

Eveneens een merci aan onze nieuwe gezichten Blue Thunder, Copmotard, Bono en FJeric.
Hopelijk ontmoeten wij jullie opnieuw tijdens ons volgend evenement en dat is onze ledenvergadering op 15/11/09.

PS: Aan onze gemelde zieken wens ik een spoedig herstel.
De anderen die door omstandigheden afwezig waren hadden nogmaals ongelijk.
Tot dan

Groetjes

Dolf
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 390
Lid geworden op: 04 mar 2008 09:27
Mijn motor is: FJR1300A '08
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kampenhout
Contacteer:
Status: Offline

Re: Najaarsrit 04 oktober 2009

Bericht door Koboloi »

@Dolfke en Co,
Prachtige rit, kronkels en bochten smal en groot, versierd met mooie landschappen en kastelen,
goed gezelschap, op tijd en stond een stopje voor buikje te vullen met sap en hapjes ...
Het regennat nemen we der bij :ugeek:
Proficiat en dank aan iedereen (zo vergeet ik niemand)
Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
Plaats reactie