Openingsrit 5 april 2009

Gebruikersavatar
pnobels
1300 cc
1300 cc
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mar 2008 22:29
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Berchem/Antwerpen
Status: Offline

Re: Openingsrit 5 april 2009

Bericht door pnobels »

Beter een vliegende koffer nu, dan straks in Schotland, wanneer er een paar lekkere flessen jeweetwel inzitten... :roll: Mercie voor het toffe ritje mannen... Het was af.
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Openingsrit 5 april 2009

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Deelnemers van de Openingsrit ;)

Ons bestuurslid Dolf heeft de rit zo al een beetje samengevat en alles is daarin al gezegt wat gezegt kan worden :idea:
Daarom rest er mij nog enkel "Iedereen" te bedanken voor hun aanwezigheid :notworthy:
Ook de voorrijders Snorry, Dolf & Firechief krijgen een pluim, dit omdat ze de rit met hun gevolg uit hebben gereden zonder er misnoegden aan over te houden, iedereen was tevreden en dat is waar wij ons tenslotte voor inzetten :!: Bedankt gasten :headbang:
Jullie waren één voor één met een ongelofelijk super humeur afgezakt naar het clubhuis waardoor onze dag zo wie zo niet meer stuk kon :wav:
Elke groep heeft zijn leute en plezier gehad buiten enkele ongelukjes met topkoffers maar deze zullen waarschijnlijk wel kunnen opgelost worden zonder al teveel kosten, als je dealer van goede wil is zal hij het wel in garantie kunnen omzetten :arrow: een nare ervaring zal dan nog het enige zijn dat jullie er aan over houden :oops:
Als inrichter van de rit heb ik er zelf enorm van genoten, enkel al om steeds die blije gezichten te kunnen zien, een bende waar je je graag voor inzet en dat motiveerd me telkens weer om er te staan wanneer het nodig is :notworthy:
Wij hopen jullie met z'n allen terug te mogen ontmoeten op onze volgende bijeenkomst, we kijken er alvast naar uit om deze leuke bende te mogen verwelkomen onder de zelfde omstandigheden als gisteren :sunny1: :wav: :joker: :salut: :headbang:

Groetjes en tot hoors :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
tosca
Status: Offline

Re: Openingsrit 5 april 2009

Bericht door tosca »

Max, Fanny, bedankt voor deze geslaagde openingsrit.
Als nieuwe leden hebben we heel veel nieuwe gezichten gezien :)
Hop naar de volgende rit .... ;)
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1564
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Openingsrit 5 april 2009

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Dag Max,
Uwen geschreven tekst klopt zoals een bus.En een dichter zoals den Dolf moeten we ver gaan zoeken in Vlaanderen.IK ken hem zelfs "De Ereprijs van de Gentse Idiotikon"toe.Na deze sappige verhalen te lezen,moet je er zelfs nie bij zijn geweest ,je weet perfect hoe de dag is verlopen.In de naam van mijn externe bikervrienden bedank ik nog eens het bestuur voor de spontane en vriendelijke ontvangst van niet leden van de club.Ben er zeer zeker van overtuigd dat er nog vele motorrijders achter zo een club op zoek zijn waar vriendschap altijd op de éérste plaats staat.Laat ons hopen dat de club en de vriendschap nog vele jaren mag meegaan.

Vele groeten,De Stropkes.
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Dolf
Status: Offline

Re: Openingsrit 5 april 2009

Bericht door Dolf »

fjrmarcel schreef:Zoals gewoonlijk een prachtig verslag Dolf.
Misschien kunnen we de rit veranderen van naam in test topkofferritje, :shock: :shock: :o :mrgreen: hopelijk komt alles in orde voor de mannen.
Dolf waren het soms deze haren.
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
:shock: :o :mrgreen: :mrgreen: :oops: ;)
Hé Marcel

Ik geloof dat ik da koppeke herken.
Is het niet van die kerel die vlug eens ging tanken en vergeten was zijn helmke op te zetten. ? ? ? ?

Dolf
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Openingsrit 5 april 2009

Bericht door fjrmarcel »

Dolf schreef:
fjrmarcel schreef:Zoals gewoonlijk een prachtig verslag Dolf.
Misschien kunnen we de rit veranderen van naam in test topkofferritje, :shock: :shock: :o :mrgreen: hopelijk komt alles in orde voor de mannen.
Dolf waren het soms deze haren.
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
:shock: :o :mrgreen: :mrgreen: :oops: ;)
Hé Marcel

Ik geloof dat ik da koppeke herken.
Is het niet van die kerel die vlug eens ging tanken en vergeten was zijn helmke op te zetten. ? ? ? ?

Dolf
Neen Dolf, die heeft niet zoveel haar meer, maar misschien wat meer ... allé ge weet wel wat ik wil zeggen. :oops: :oops: ;)

Voor de rest van de foto's: http://foto.zita.be/3613514188" onclick="window.open(this.href);return false;
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Plaats reactie