Zomerrit zondag 05 juli 2009

Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: Zomerrit zondag 05 juli 2009

Bericht door terdonkske »

Voila zé, just terug van week-end Gent, waar we ontvangen zijn door de Gentse Stropkes , die ons prima wegwijs gemaakt hebben in het Gentse, lekker geeten , heel wat rondgeslentert en op het laatste van de nacht nog effe gaan deurzakken in een cafeetje waar den tijd had stilgestaan, daar stond begot nog een leuvense stoof in, het interieur was nog gelijk over 100 jaar terug, gelukkig was de muziek van deze tijd, het was helemaal af.
De zondagmiddag uitgenodigd bij Dirk en Carine thuis voor een prachtig middagmaal en een gezellige babbel, met andere woorden, het was af, tot in de puntjes voorbereid, en tot slot gene drup regen gezien, was schitterend weer zowel de zaterdag als de zondag. Rond een uur of zes afscheid genomen van Dirk en Carine en hun 2 prachtige dochters, en via een omweggetje nog een ritje gaan doen. Bij aankomst in Gent nog een stevige wandeling gedaan en zo weer een goede nachtrust tegemoet gegaan.
Vandaag vertrokken vanuit Gent en via binnenwegen tot inn Zonhoven gereden, en de laatste 12 km in de gietende regen aangekomen.
Dirk en Carine, bedankt voor dit prachtige en gezellige week-end dat wij hebben kunnen doorbrengen met jullie, bij deze zijn jullie altijd welkom hier in het Limburgse. :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :thumbright: :thumbright: :thumbright: :headbang:


Groetjes van Monique en Patrik
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
gert
Status: Offline

Re: Zomerrit zondag 05 juli 2009

Bericht door gert »

Thats de spirit :D vrienden voor het leven :D

mvg Gert :D
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Zomerrit zondag 05 juli 2009

Bericht door witse »

Daar zijn dus vrienden voor , een ritje wordt uitgesteld en direct staat er iemand klaar om je toch nog een prachtig w.e. te bezorgen . Gewoon formidastis :razz: :razz: :D :)


Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
FJbaRt
Status: Offline

Re: Zomerrit zondag 05 juli 2009

Bericht door FJbaRt »

Patrick,

Ik ben blij dat jullie er samen met de Stropkes een prachtig weekend van gemaakt hebben. Ik heb hier zondag zitten vloeken toen ik vaststelde dat de weervoorspellers er weer eens naastzaten. :evil:
Toch blijf ik er bij dat we met het bestuur de juiste beslissing genomen hebben.

Groetjes,

Bart
Plaats reactie