Zomerrit zondag 05 juli 2009

Heatingmann
1300 cc
1300 cc
Berichten: 211
Lid geworden op: 20 jan 2009 21:46
Mijn motor is: Andere
Regio: Limburg
Locatie: HEUSDEN ZOLDER
Contacteer:
Status: Offline

Re: Zomerrit zondag 05 juli 2009

Bericht door Heatingmann »

de beslissing is gevallen en het is mijn voordeel , dus zondag rijd ik mee in de zomerrit en er mag ook nog een ontbijt bij zijn.
@ max,
ik kom naar het rv punt in rotselaar , ten laatste 7 uur ben ik daar.
groetjes
benny
:wav: :wave01: :cya:
ps .mijn vrouwtje komt (weeral) niet mee , :bad:
rij niet te snel !! want er is altijd wel iemand sneller!!
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Zomerrit zondag 05 juli 2009

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Benny,

Dat is goed nieuws makker en heb je dan ook al maar in de deelnemerslijst toegevoegd met een ontbijt :thumbleft:
We verwachten je dan in rotselaar waar we om 7u stipt vertrekken naar het volgende RV punt :arrow:

Vertrekken vanuit rotselaar:

- Max
- Gert
- Stekkie
- Heatingmann
- .....
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 390
Lid geworden op: 04 mar 2008 09:27
Mijn motor is: FJR1300A '08
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kampenhout
Contacteer:
Status: Offline

Re: Zomerrit zondag 05 juli 2009

Bericht door Koboloi »

@ Max, ik gebruik effe jouw vorig berichtje ...... want het was anders te ver ..... :D

Vertrekken vanuit rotselaar om 07:00 uur:

- Max
- Gert
- Stekkie
- Heatingmann
- .....

Vertrekken vanuit Groot Bijgaarden om 07:25 uur:

- Koboloi
- Slurf
- Martine
- ......
Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
FJbaRt
Status: Offline

Re: Zomerrit zondag 05 juli 2009

Bericht door FJbaRt »

Beste FJRijders,

Wij hebben slecht nieuws. Omwille van de onzekere weersvoorspellingen voor komende zondag zien wij ons genoodzaakt om de zomerrit af te lasten. We hebben er verschillende weerberichten op nagekeken en in het beste geval hebben we last van regenbuien. Het wordt in elk geval erg wisselvallig.
De rit is van die aard dat hij best gereden wordt op droge wegen. Bij natte wegen wordt het risico te groot. (zeker na de langere droogte die gezorgd heeft voor vettige wegen) We willen de risico's op ongevallen natuurlijk zoveel mogelijk beperken.
Omdat we vandaag het aantal ontbijten moest doorgeven aan de uitbater van onze startplaats, hebben we vandaag de beslissing genomen om de rit niet te laten doorgaan. We willen de beslissing ook op tijd kenbaar maken, zodanig dat iedereen de kans krijgt om dit bericht ruim op tijd te lezen.
Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat deze beslissing kan veroorzaken, maar jullie veiligheid gaat vóór alles.
De rit zal later op het seizoen of volgend seizoen alsnog gereden worden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak,

Het Bestuur
Fandango
Status: Offline

Re: Zomerrit zondag 05 juli 2009

Bericht door Fandango »

Alhoewel ik niet kon deelnemen door een defecte garagepoort, vind ik het puik dat het bestuur deze beslissing nam, wetende dat er zooovéééél voorbereiding aan te pas kwam!
Zo ziet men maar dat in deze brommerclub de veiligheid van de leden op de eerste plaats komt.
Bart, zoveel inzet en toewijding, het heeft niet mogen zijn, de weergoden hebben blijkbaar andere plannen :?
En ik eindig met een bekend zinneke...de AANwezige zullen ongelijk hebben..of hoe was het na wér?

vol begrip,

Fandango
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: Zomerrit zondag 05 juli 2009

Bericht door terdonkske »

@ bestuur,

Het is spijtig dat te lezen, maar voor een bestelling van goed weer op die dag, dat is ons nog niet gegund, ik vind het spijtig voor de Bart die er zoveel tijd en werk heeft ingestoken en dat dan het weer de pret gaat bederven. Maar zoals jullie zeiden de veiligheid ligt voor op het plezier, ik zou ook niet willen dat er eventueel door het slechte weer eventuele ongelukken zouden gebeuren. Dus nie getreurd, we wachten gewoon tot de volgende rit en hopen dan op betere weersomstandigheden.
Daar ik een week-end gepland had in Gent, ga ik toch genieten ervan , er is vanalles te zien in en rond Gent.
En zo kunnen we de Gentse stropkes wa langer op hun vel zitten, zoals ze hier zeggen, en Dirk en Carine kennende zullen we ons niet vervelen.

Groetjes en tot wederhoren.

Patrik en Monique :o :D :) ;)
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Gebruikersavatar
pnobels
1300 cc
1300 cc
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mar 2008 22:29
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Berchem/Antwerpen
Status: Offline

Re: Zomerrit zondag 05 juli 2009

Bericht door pnobels »

Uitgesteld is niet verloren... En wie weet kan er dan nog wat meer volk present zijn ;)
koekenbakker
Status: Offline

Re: Zomerrit zondag 05 juli 2009

Bericht door koekenbakker »

spider schreef:Hier moeten we ook passen aangezien we op 6 juli op het circuit in Ecuyers zitten. :D :D

Groetjes Rudy & Marie-rose
ja rudy, ne mens moet al eens keuze's maken in de loop van het motoseizoen :roll: of een ritje met den fjr in mijn speeltuin :cool: of een dagje met de bende op het prachtig technisch circuit van ecuyers :roll:


ik weet het al :mrgreen: :mrgreen: wees welgekomen in de paddockstand van de bende :)

als je dat wil rudy nodig ik je wel eens uit om eens in mijn speeltuin te gaan "spelen"
tot maandagmorgen
ps; nie te vroeg en te hard op mijn deurke bonken van mijn sleurhut
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Zomerrit zondag 05 juli 2009

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Bart,

heb juist telefoon gehad van den Patrik met het bericht dat de rit wegens de slechte weersvoorspellingen niet doorgaat.Had nog niet kunnen kijken op het forum vandaar wist ik het nog niet.De juiste beslissing als je 't mij vraagt want inderdaad de veiligheid gaat boven alles.En de rit is zeker niet verloren alsook het vele werk die daar inzit,want deze kan gelijk wel ander moment worden overgedaan.Plezier & vertier kan vlug keren in daarna een reeks van discussies die een mens kan missen zoals kiespijn.Niet getreurd want er komt wel een betere dag,waar we weer met ons allen dan op zwier gaan en de weergoden dan wel achter ons zullen hebben.We kunnen niet altijd geluk hebben met het weer zoals we al vele malen gehad hebben ....uitgezonderd de GM rit.Patrik en Monique zijn in goede handen en zij zullen al gauw de rit vergeten wanneer wij de Ghentse terrassen bezoeken en s'avonds de culinaire geneugden voor levensgenieters gaan opzoeken.We hebben bij ongeluk nog geluk we hoeven het uurwerk zaterdagavond niet in het oog te houden want we hebben geen uur aangezien we zondag nu niet vroeg uit de veren hoeven,dus we kunnen eens lekker doorzaken.Ziezo het ééne is het andere niet.Onze vrienden zijn ook al verwittigd dus in ' T Ghentse zijn ze allen op de hoogte.Bij deze wens ik iedereen verder nog een prettig en aangenaam weekend...weer of geen weer.En tot wederhoren of de rit van 09/08/09...van den andere Bart.

De Stropkes :D en :D
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
Mork
1000 cc
1000 cc
Berichten: 151
Lid geworden op: 10 mar 2008 21:11
Mijn motor is: FJR1300AS '17
Regio: West-Vlaanderen
Status: Offline

Re: Zomerrit zondag 05 juli 2009

Bericht door Mork »

Awel da's nu wreed jammer se
Anderzijds zijn we hier ne keer op twee wielen van kop tot teen uitgeonwederd eind vorige augustus en da's nog minder interessant.

Nu maar duimen dat ik niet moet werken gaan op volgende rendez-vous

Groeten en tot binnenkort (?)

Mork
Livin' by heart and mind
Plaats reactie