Zomerrit 2e edition

Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Zomerrit 2e edition

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen
Ook veilig thuis geraakt, nog eens enkele km mogen filteren.
Prachtige dag gehad met zoals gewoonlijk een bende die hun goed humeur niet waren vergeten. :shock: :oops: ;)
Arne en alle andere medewerkers goe gedaan mannen.
De Max wilde tijdens het eten in St.Omer nog rap een lid aanbrengen, :twisted: die man kon zijn oren niet geloven en ging dit direct aan iedereen gaan vertellen. Maar toen hij Fire Fanny begon te roepen heeft hij het maar zo gelaten, jammer het zou een aanwinst geweest zijn. :?: :?:
Wat mij ook is opgevallen dat Witse zonder vrouwke minder eten verorberd, of is dit maar een gedacht.
Ook een flitser tegengekomen in Frankrijk en blijkbaar werken ze daar wel, afwachten hoe we er opstaan!
Nu is het uitkijken naar de happening bij den Dolf, hij zal te vinden zijn bij de honden en wel in het kot achter tralies. :shock: :shock: :oops: Dolf moet alle oefeningen voordoen aan de dieren, maar dit heb ik van horen zeggen!! :mrgreen: :oops: ;)

En daarna mannen hop naar het Sauerland de happening van het jaar voor de fjrijders.
groeten
Marcel & Annick
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Fandango
Status: Offline

Re: Zomerrit 2e edition

Bericht door Fandango »

Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

Max zijne vriend...
Martine
1300 cc
1300 cc
Berichten: 250
Lid geworden op: 04 mar 2008 07:30
Mijn motor is: Andere
Regio: Waals-Brabant
Status: Offline

Re: Zomerrit 2e edition

Bericht door Martine »

Hele leuke dag gehad!

Maar mensen huur deze film eens, heel lachwekkend

Bienvenue chez les Ch'tis, het meeste is gefilmd in Bergues

Trailer 1

Trailer 2

Trailer 3

Trailer 4
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Zomerrit 2e edition

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Deelnemers,

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor hun aanwezigheid :notworthy:
Het is een dag geworden vol leute en plezier, dit om reden dat iedereen zijn goed humeur op zak had en waarschijnlijk ook omdat de :sunny: van de partij was :cheers:
De reacties over de rit in de groepen waren merendeels goed, voor enkelen waren er niet genoeg bochtjes te pikken maar met onze Sauerland trip in zicht zullen we het daar dan wel goed maken, daar zijn ze in overvloed :shock: waardoor de bochtenpikkers dan misschien is achter rechte stukken gaan vragen om te rijden :D :lol: :mrgreen:

Eén ding kan je hieruit besluiten :arrow: om een rit goed te maken, is het gezelschap in de groep van groot belang en daar kunnen we bij de FJRijders zeker niet over klagen :headbang:

Nogmaals bedankt aan alle aanwezigen en tot op ons volgend evenement :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
pnobels
1300 cc
1300 cc
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mar 2008 22:29
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Berchem/Antwerpen
Status: Offline

Re: Zomerrit 2e edition

Bericht door pnobels »

Martine schreef:Hele leuke dag gehad!

Maar mensen huur deze film eens, heel lachwekkend

Bienvenue chez les Ch'tis, het meeste is gefilmd in Bergues
Kan ik alleen maar beamen... Hilarisch :laughing4:
Gebruikersavatar
pnobels
1300 cc
1300 cc
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mar 2008 22:29
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Berchem/Antwerpen
Status: Offline

Re: Zomerrit 2e edition

Bericht door pnobels »

Fandango schreef:[img]

Max zijne vriend...
Huh, ik denk iedereen zijne vriend... En als ge niet oppaste uw vriendin misschien ook :mrgreen:

Is er eigenlijk iemand die weet wat er op zijn badgke stond? Ik denk dat de meeste ontwijkingsmanoevres aan het uitvoeren waren ipv daar eens goed naar te kijken (ik dus ook)...
Gebruikersavatar
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2946
Lid geworden op: 03 mar 2008 23:42
Mijn motor is: FJR1300A '15
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: aan't zeetje
Contacteer:
Status: Offline

Re: Zomerrit 2e edition

Bericht door Abeloos »

pnobels schreef:Is er eigenlijk iemand die weet wat er op zijn badgke stond?
Geen flauw idee :?: :?: :?:
pnobels schreef:Ik denk dat de meeste ontwijkingsmanoevres aan het uitvoeren waren ipv daar eens goed naar te kijken
Als ge 't maar weet :o
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Zomerrit 2e edition

Bericht door fjrmarcel »

pnobels schreef:
Fandango schreef:[img]

Max zijne vriend...
Huh, ik denk iedereen zijne vriend... En als ge niet oppaste uw vriendin misschien ook :mrgreen:

Is er eigenlijk iemand die weet wat er op zijn badgke stond? Ik denk dat de meeste ontwijkingsmanoevres aan het uitvoeren waren ipv daar eens goed naar te kijken (ik dus ook)...
Daar stond duidelijk te lezen, lid van de Max club en andere rariteiten :oops: :shock: ;)
Maar van een motorclub heb ik niks kunnen lezen.
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Dolf
Status: Offline

Re: Zomerrit 2e edition

Bericht door Dolf »

Het is niet mijn gewoonte om zo laat te reageren op onze gereden rit. Toffe rit , mooi verdeeld in drie groepjes, lachende gezichten, een blije fiere voorzitter en een goeie verkoop van klakskes en stickers.Wat moet een mens nog meer hebben op een zonnige zondag. Dikke proficat aan de organisatie ervan.
Tijdens het naar huis rijden kreeg ik plots bij het oprijden van de autosnelweg een ernstige zweetbui , die ik zelfs nog nooit gehad heb van het werken, toen ik in de gaten kreeg dat het laatste blokje van mijn benzinemeter oogjes begon te pinken naar mij.
Miljaar, nog 21 km tot aan de eerste benzinepomp terwijl ik werd voorbij gereden door allemaal FJR's waarvan de bestuurders mij zaten aan te staren en zich zaten af te vragen wat ik daar tegen 90 km/uur zat verder te tuffen op de rechter rijstrook. Dus trager rijden, is stoempen vermijden. Vraag het maar aan de Max die weet dat.En dan wat kilometers verder file, file en nog eens file. Dan maar knieën tegen de naftbak en overal tussendoor zodat het toch wat vooruit zou gaan.

Ik heb de gelegenheid gekregen om onze volgende en laatste rit (najaarsrit) te mogen voorbereiden.Deze zal gereden worden op 4 oktober 2009. Al enige tijd zit ik te piekeren wat nog aan onze ritten zou kunnen verbeterd worden.
Na ellendige, traag voorbijsluipende, slapeloze nachten had ik het plots. :o
Er moest iets gedaan worden voor onze lieve dametjes die achteraan op dat smalle bankske zitten en uit verveling, wezenloos op de achterkant van hunne vent zijnen helm zitten te koekeloeren. :cry:

Wel lieve dametjes, ik heb het voor jullie gevonden. :sign13:
Mijn rit zal jullie loodsen door de zeer mooie Ardennen. Laat jullie haak- en breiwerk voor deze rit maar thuis want het zal de moeite zijn. :cheers:
Breng alvast wat bindkoord of tape mee om jullie kin vast te plakken of omhoog te binden want die gaat ontegensprekelijk open vallen van al dat wondermoois dat ik jullie zal laten zien.

Binnen een paar weken zal ik de aankondiging van deze rit op ons forum plaatsen, gepaard gaande met enkele sfeerbeelden die jullie dan al zullen doen watertanden. :mrgreen:
We zullen door dorpjes en landschappen rijden waar Onze-Leve-Heer zelf het bestaat niet van weet. Dat is pas straffe kost hé.
Hou het forum goed in de gaten want de voorbereidingen voor deze bewonderenswaardige rit zijn reeds begonnen.
Ik ben er zelf fier op dat ik dit aan onze lieve dametjes mag aanbieden.Dus zeker allen op post

Groetjes :wave01: :wave01: :wave01:

Dolf
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: Zomerrit 2e edition

Bericht door terdonkske »

@ Arne en bestuur,

Hierbij nog een late reactie vanwege Terdonkske, veel valt er niet te vermelden vermits dat alles bijna gezegd is, nog nen dikke proficiat aan Arne, zowel als voorrijder en als organisator van deze rit, alles was de moeite en is prima verlopen , zonder incidenten wat toch bij zo een grote groep belangrijk is. Na enkele verkeerde stops betreffende de naftpompen toch nog kunnen aansluiten met den Max om verder met de resterende groep naar huis te tuffen. Na een 661 km en rond de klok van half negen , moe maar ZEER voldaan thuis gekomen. Bedankt aan iedereen voor het fijne gezelschap, was weer een toffe dag en weer een herinnering rijker.


Groetjes Patrik en Monique :D ;)
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Plaats reactie