Openingsrit 18/04/2010

Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Roger,

Dat is spijtig makker want volgens mij ga je iets missen hoor :dontknow:

Hopelijk kan je er de volgende rit wel bij zijn :thumbleft:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door FJR-Freak Max »

Deelnemers,

Nog enkele uurtjes slapen en het is zover :cheers:
Hopelijk zijn jullie er allemaal klaar voor om onze eerste rit van 2010 te verwerken :headbang:
De :sunny1: gaat van de partij zijn en het goed humeur van de deelnemers zorgd voor de rest om er een geslaagde openingsrit van te maken :wav:
Spijtig genoeg zijn er enkelen van de ingeschreven deelnemers die moeten afhaken door omstandigheden maar niet getreurd, er volgen nog ritten waar jullie dan hopelijk wel kunnen op aanwezig zijn :smileinbox: :downtown:
Hieronder zal dan ook de laatste update weergegeven worden van personen die op de RV punten verwacht worden :idea:

Zo, bij deze wens ik jullie allen nog een zalige nachtrust toe en dan zien we mekaar morgen fris en wel aan de startplaats om onze openingsrit in te wijden :salut:

Groetjes en wel te rusten,

Max :cool:


Het eerste R.V. punt is te Rotselaar op de carpool parking ( N50°56.343 E4°44.215 ) juist voor de rotonde als je van de E314 komt richting rotselaar.
Hier vertrekken we om 6u30 richting Groot-Bijgaarden waar ons volgend R.V. punt zal zijn.

Aanwezigen te Rotselaar :

- Max & Fanny
- Vliegemans & Wezemans
- Nicko & Anna
- Heatingmann

Het tweede R.V. punt is de parking in Groot- Bijgaarden ( N50°52.858 E4°15.312 ) op de E40 richting Gent.
Hier komen we aan om 6u55 en houden een korte pauze, onze trip zal stipt om 7u05 verder gezet worden richting Drongen

Aanwezigen in Groot-Bijgaarden :

- Martine
- Jacky
- Lex _Yam

Het derde R.V. punt is het tankstation op de E40 in drongen ( N51°02.065 E3°38.310 ) richting kust.
Hier arriveren we om 7u30 en na tevens een korte pauze te hebben gehouden vertrekken we hier terug stipt om 7u40 richting Mannekensvere

Aanwezigen in Drongen :

- Jantje 2
- Fandango & Domino
- Michel & Sylvie
- De Stropkes
- Motoplezier & Martine
- fzs1000
- Chief & Erika

In Mannekensvere op de E40 aan het Texaco benzinestation ( N51°08.131 E2°49.198 ) komen we aan om 8u15 en gaan we tanken om zeker te zijn dat we onze volledige rit kunnen uitrijden, want zoals iedereen ondertussen al wel zal weten is het niet evident om op Franse bodem te kunnen tanken, daarom dat we willen vermijden dat er iemand problemen zou hebben met een lege tank !
Hier zetten we terug aan om 8u30 richting startplaats, waar ze ons dan mogen verwachten omstreeks 8u45 om te kunnen ontbijten voor we van start gaan met de "FJRijders Openingsrit van 2010"
:cheers: :headbang:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2946
Lid geworden op: 03 mar 2008 23:42
Mijn motor is: FJR1300A '15
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: aan't zeetje
Contacteer:
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door Abeloos »

Zo...
Alle laatste regelingen zijn getroffen...
Alles is tot in de puntjes voorbereid opdat wij (het voltallige bestuur) jullie, hopelijk, een fantastische opener van het nieuwe seizoen kunnen aanbieden.
De laatste uurtjes kunnen we gaan aftellen...
Debbie en ikzelf zijn er alvast klaar voor. Ik vermoed jullie ook.
See you all in the morning at Furnes :!: ;)
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
FJbaRt
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door FJbaRt »

koud hé :mrgreen:

Bart
Heatingmann
1300 cc
1300 cc
Berichten: 211
Lid geworden op: 20 jan 2009 21:46
Mijn motor is: Andere
Regio: Limburg
Locatie: HEUSDEN ZOLDER
Contacteer:
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door Heatingmann »

voila sé ben juis terug thuis , het was een lange en zonnige dag :geek: zeer mooie rit gereden vandaag , alles was tot in detail verzorgd , bedankt Arne en Debby en ook het bestuur voor deze mooie rit.
ik ben mijn jaar vandaag goed begonnen met maar liefst 698.1 km op de teller , ik zal zeker wel van het verste komen vandaag ?
groetjes
heatingmann
rij niet te snel !! want er is altijd wel iemand sneller!!
Chief
125 cc
125 cc
Berichten: 91
Lid geworden op: 22 jun 2009 11:43
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Willebroek
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door Chief »

Ook wij zijn thuis na een tussenstop om van een lekker avondmaal te genieten !
Prachtige zomerse dag vandaag , alhoewel het vanmorgen toch wel aan de frisse kant was :mrgreen:
Arne , Debby , Bart & het bestuur, bedankt voor de toffe en mooie openingsrit ! :cool:
Ook voorrijder Dolf (groep 2) bedankt om onze toffe groep gans de dag op sleeptouw te nemen ! ;)
Niks dan lachende gezichten gezien vandaag , wat een zonnetje toch kan doen hé :D

Groetjes ,
Ivan & Erika
slurf
Clublid
Clublid
Berichten: 329
Lid geworden op: 10 mar 2008 20:51
Mijn motor is: FJR1300AE '17
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door slurf »

:D zen just thuis van een mooi en gezellig weekend, km weet ik ni just, maar wat ik wel weet is dat deze dag er een is om terug aan te denken als we wat ouder :cool: zijn. Voor ons was het top
bedankt mannen en vrouwen van zowel het bestuur als van de deelnemers en ni te vergeten onze kopman Arne
grtj Slurf
Gebruikersavatar
Spitfire
Clublid
Clublid
Berichten: 500
Lid geworden op: 10 mar 2008 12:05
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Zelzate
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door Spitfire »

Wij zijn ook thuis,

Kort maar krachtig, het was PRIMA :wav:

Mooi weer, goed gezelschap en een schoon ritje ;)

Arne, bedankt om ons door een van mijn lievelings streken te loodsen.

Een paar sfeerbeelden.

klikkerdeklik

Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

Afbeelding
Er was zelfs een kabouter mee :mrgreen:
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Wanneer komen ze :?:
Afbeelding
Awel daar zijn ze.
Afbeelding

Grtz.

Mady & Luc :cool:
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
FJbaRt
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door FJbaRt »

Wat een prachtige dag. Vandaag waren er alleen maar winnaars.
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

Groetjes,

Bart
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Just uit bad,een boteke geten,in nu directeman een klappenace noar ons bestuur.

Hallo Arne, en Bart de inrichters voor vandaag,alsook het voltallige bestuur en hun vrouwkes allemaal,

Nen DIKKE mercie voor deze weer mooie ,en aangename dag die je ons weer hebt bezorgt.En dit word weer mogelijk gemaakt door de inzet van deze mensen.Goed gezelschap,plezante babbel,de prachtige natuur die we weer doorkruist hebben,de pure zeelucht die we weer gesnoven hebben,een voorrijder die het weeral goed deed.De vraag is wat moet dat nog meer zijn.Van mijn Collega en zijn vrouwke Sylvie moest ik jullie bedanken voor de fijne en toffe dag die ze hebben gehad.Max en zijn plezant gezelschap op het terras,sorry mannen ik had jullie niet direct gezien als bij vertrek op weg naar huis,want in gedachten zat ik al op moeders schoot thuis :lol: Voor de vragende partijen vandaag naar Carine,heb al die groetjes overgemaakt en moest er al direct een ganse pak weer doen,dus bij deze vele groeten terug van mijn tortelduifke,en op de al gehoord ....spannende rit van onzen johnny die er binnenkort aanbreekt zal ze terug van de partij zijn.Max,de kaartjes die ik had beloofd stonden nochtans klaar,en 't was vandaag zeker de gepaste dag om ze te kunnen verdelen maar mijn hoofd zat leeg vandaar deze vergissing dat ik ze niet mee had.Maar bij de volgende bijeenkomst zijn ze erbij!

Aan ieder een fijne werkweek en tot in den draai,
Groetjes,De Stroppekes :D & :D
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Plaats reactie