Openingsrit 18/04/2010

Copantwerp
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door Copantwerp »

Arne Bart en natuurlijk de rest van de helpers voor en achter de schermen ;)

Twas goe twas tof twas .......... alleee gelak gewoonlijk "af " :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft:

Goe groepeke, goeie veurrijer , prachtige banen ,schoon zichten en ....... vlotte wegen, natuurlak oek heeeeeeeeel goe gezelschap

doe zo voort op nor de volgende ;) ;) ;) ;)
bigger
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door bigger »

Eerste rit die wij meedoen, proficiat aan allen die hier aan meegewerkt hebben het was af, mooie rit,lekker weertje,goed tempo dus alles dik in orde.
grtz,Kris
CBRider
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door CBRider »

eindelijk nog eens een FJRrit waar ik niet moest werken :wav: , (allee nog eens kunnen ruilen) en wat betreft de rit ik ben thuis gekomen met een :D :D :D :D :D :D :D :D . In een woord perfect :salut: :salut: :salut:

bedankt aan alle medewerkers en uiteraard ook aan alle mederijders

grtz
Francois :cool:
witte
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door witte »

echt goe gedaan,prachtige rit
groetjes Benny en Yvetje
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door Snorry »

Wij zijn ook terug thuis na een ronduit prachtig weekendje. ;)
Alles was zowat synoniem aan het weer en dat wil wat zeggen hé :lol:
Nieuwe gezichten, oude bekende, toffe sfeer, lekker eten, kortom we waren in goed gezelschap :cool:
Aan alle deelnemers, bedankt voor de geslaagde dag en aan de mensen van groep 1, en speciaal aan onze voorrijder Arne , :arrow: :arrow: :arrow: :thumbleft:

Aan de inrichters van dit treffen een dikke proficiat en tot binenkort.

Foto's :arrow: tja :arrow: ik zit al meer dan 5 uur in de donkere kamer :mrgreen: :mrgreen:

Groetjes,
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door Snorry »

Op onderstaande link vind je alle foto’s:

Openingsrit FJR 18-04-2010

Mvg, ;)
Snorry

Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
gert
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door gert »

Hoi :D :D

Speciaal mijn dank aan FJBart om deze rit ter beschikking te stellen van de club ; ;)
Ook aan alle rijders en duo's in onze groep voor de toffe sfeer ,we hebben van het ganse weekend genoten
zeker voor herhaling vatbaar ;content om vele bekende gezichten terug te zien en welkom aan alle nieuwe
leden of aspirant leden ook de Varadero rijders en andere niet vergeten te bedanken voor hun aanwezigheid en
bijdrage tot het ganse gebeuren

Mvg Gert en Christiane :D
Hans
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door Hans »

Hey collega's FJRijders,

Als ik de foto's zie heeft het een geweldige dag geweest, schitterend weer en een mooie streek om te toeren. Spijtig genoeg kon ik niet mee dat zal voor een andere keer zijn tot dan.

Greetz Hans,
Nicko
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door Nicko »

Hallo makkers...

Bedankt arne en aan alle bestuursleden voor de mooie en gezellige openingsrit,het was heel tof en een heel mooie rit,is 1 voor in te kaderen,en al die blije gezichten die er waren,het waren 4 toffe groepen,goed ingedeeld. en een heeelll mooie streek,is zo goed geweest dat ik al een paar nieuwe banden toe ben,en allemaal goed kunnen lachen,ik moet zeggen alles tot in de puntjes geregeld,bedankt aan alle FJR Rijders die er waren,zonder jullie was het niet gezellig geweest, ik moet zeggen dank u iedereen. Groetjes, Nicko. :D ;) Dank u voor de mooie foto's.
Fandango
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door Fandango »

Ook van ons een dikke merci aan de inrichters,de aanwezigen, de toffe bende van groep 4 met in het bijzonder de trekker ( Witse ) en de duwer ( Max ).
Na 588km op de teller en na een serieze lange dag , toch eentje waar ik met plezier op terugblik.

Greetzzz,

Carlo & Ingrid
Plaats reactie