Openingsrit 18/04/2010

Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5033
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Vrienden,

Na een dagje langer na te hebben genoten aan de kust van een overweldigende "FJRijders Openingsrit", zijn we ook weer terug thuis in de realiteit :mrgreen:
We kunnen zoals hier al uitgebreid geschreven is terug blikken op een fantastische "Openingsrit" van de FJRijders, een voltreffer van formaat die bij elke deelnemer fris in het geheugen zal blijven de komende weken of zelfs maanden :sign13:
Ons ex-bestuurslid FJbaRt en onze Webmaster Abeloos hebben er hun werk van gemaakt om alles tot in de puntjes te hebben geregeld en afgewerkt, waarvoor we ze dan ook met een dikke "Proficiat" en een "Dank U Wel" willen bestempelen :notworthy: :thumbleft:
Natuurlijk heeft de rest van het bestuur zijn bijdrage ook in het werk van deze prachtige rit geleverd maar om ze nog mooier af te werken heb je deelnemers nodig die spontaan en met een uitmuntend humeur aan de start verschijnen, :smileinbox: een hierop kan ik zeggen dat dit weer eens het geval was zoals het de laatste tijd al altijd geweest is :cheers: :wav: :headbang:
Spijtig voor degenen die er ditmaal niet konden bij zijn, want zij hebben weer iets moois moeten missen :dontknow:
Hopelijk kunnen ze er op onze volgende rit wel bij zijn :salut:
Aan de deelnemers wil ik in naam van gans ons bestuur zeggen, " Bedankt om er zo'n geweldige dag van gemaakt te hebben, want zonder jullie hadden we dit nooit kunnen realiseren" :notworthy: :thumbright:
We zijn fier dat we voor zulke mensen als bestuur kunnen fungeren, altijd lachende gezichten en steeds tevreden met wat we verwezenlijken of doen, het is niet aan eender welk bestuur gegund om dit mee te mogen maken en we hopen dat dit nog jaren mag blijven duren, zonder spijt zullen we dan steeds met volle overtuiging en moed ten jullie dienste staan :cheers: :salut: :headbang:

Bedankt voor ieders aanwezigheid en hopelijk jullie allen weer te mogen ontmoeten op onze volgende rit die ditmaal in organisatie zal zijn van ons welgekend bestuurslid "Johnny" en doorgaat op 9 mei :thumbright:

Groetjes en tot een spoedig weerziens :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
jacky
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door jacky »

De mannen en vrouwen.
Ook ik bedank al de mensen die er aan gewerkt hebben om deze tot in de puntjes afgewerkte tour te hebben georganiseerd.En als je weet dat zo een tour wel minstens 2 keer door de inrichters gereden wordt en zien waar je met zo een bende kunt stoppen. Het is veel meer dan dat. Ik ga me er niet aan gewagen het allemaal op te noemen.
Het belangrijkste is dat het geslaagd is en dat ik er ook van genoten heb. Ik heb dikwijls zitten lachen met alle kwinkslagen.Ook heb ik toffe babbels gehad met meerdere maten. Het is tof met zo een bende op schok te zijn.Ik heb nu al spijt dat ik er niet kan bij volgende keer .Maar ik hou het in het oog.Groetjes Jacky
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door terdonkske »

Jo de mannen,

Het was weer zoals gewoonlijk een prachtige en mooie rit van formaat. Bedankt eveneens aan den Bart en ook aan den Arne voor de organisatie en afwerking van de rit. Tevens ook nog een speciale dank aan het bestuur en aan iedereen die aanwezig was op de openings rit. We hopen eveneens dat op de rit van onze Johnny de opkomst zeker zo talrijk mag zijn en eveneens zo een prachtig weer als dit weekend.
Voor de rest nog een dikke proficiat aan onze voorrijder den Dolf en hekkesluiter den Chief en aan iedereen van de groep twee. Het was tof gezellig en af. Wat moet ne mens nog meer hebben.

Groetjes Patrik en Monique :) ;)
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 390
Lid geworden op: 04 mar 2008 09:27
Mijn motor is: FJR1300A '08
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kampenhout
Contacteer:
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door Koboloi »

:shock: Arne en Debbie (en een heel klein beetje aan Bart :D )
Goeie rit - Goe voorgereee -
Prachtige landschappen - mooie streek - Geen honger of dorst gehad (oooook belangrijk hé :!: )
Voldoende afwisseling qua wegen - op geen enkel ogenblik eentonig....

:cool: Leden groep 1,
Bedankt voor den toffe dag -

:) Andere groepen,
OOk bedankt voor den gezelligen dag -

:roll: Bestuur en organisatoren,
Tof gedaan - 'k heb geen opmerkingen, behalve dan dat alles OK was -

:idea: Fotografen van dienst,
Prachtige beelden van het gebeuren - dit zijn mooie herinneringen

Ik heb genoten van deze prachtige dag (eigenlijk van gans het weekend).
Bedankt allemaal
En tot de volgende samenkomst :love3:
Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
De Klèinen
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door De Klèinen »

stephanie en ik bedanken iedereen die ons zondag ons direct op ons gemak lieten voelen.
we hebben een zeer leuke dag gehad.
al was et een van mijn eerste rit in groep heb ik mij enorm geammuseerd.
hopelijk tot een volgende keer.
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Ja wat moet ik daar nog aan toevoegen na hetgeen hierboven al werd aangehaald, alleen maar bevestigen en mij daar bij aansluiten. Toch nog enkele puntjes, Arne, Bart en medewerkers bedankt voor deze heel mooie rit.
Gert u hebt ons overal vlot en veilig doorgeloodst, het was een heel vlotte rit, bedankt daarvoor.
@Bart prachtige foto's van onderweg
@ Snorry zoals gewoonlijk prachtige foto's... genomen door Sandra :mrgreen: :mrgreen: :oops:
Het waren er ook een beetje weinig :shock: :o :( :mrgreen: :mrgreen: :oops: ;)
Snorry ( Richard de Clochard ) in plaats van 5u in de donkere kamer door te brengen zoudt ge u beter eens scheren in de felle verlichte badkamer.
Ook meegemaakt, iemand die zijne helm verkeert opzet en roept "Ventje waar zijde gij, ik zie ou nie ???? "
Wie zou dat nu kunnen zijn?? Vragen staat vrij.
Voor de rest mannen nen prachtige dag beleeft maar ja met zo'n bende kunt ge anders niet verwachten.
En nu met zijn allen op 9 mei naar " DEN LIMBURG " voor den Johnny zijne rit.
Groeten
Marcel
Hieronder nog enkele fotokes: http://foto.zita.be/4779174676" onclick="window.open(this.href);return false;
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Openingsrit 18/04/2010

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

klik voor fotocollage
Dirk :D & Carine :D
Laatst gewijzigd door Abeloos op 09 jul 2010 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Dubbele posting
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Plaats reactie