Augustusrit 21 augustus 2011

Gebruikersavatar
pnobels
1300 cc
1300 cc
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mar 2008 22:29
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Berchem/Antwerpen
Status: Offline

Re: Augustusrit 21 augustus 2011

Bericht door pnobels »

Hier in Antwerpen begint het net stevig te regenen. Het ziet er naar uit dat het tot de middag ... nat ... blijft. Daarna waarschijnlijk droog in het stukje waar jullie zitten... Ik pas.
Gebruikersavatar
Spitfire
Clublid
Clublid
Berichten: 500
Lid geworden op: 10 mar 2008 12:05
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Zelzate
Status: Offline

Re: Augustusrit 21 augustus 2011

Bericht door Spitfire »

Spijtig, al die annulaties :(

En die van mij komt er ook nog bij maar dan niet voor de regen maar door het feit dat ik
na een feestje pas om 4.00u in licht benevelde toestand in mijn bed gesukkeld ben.
Nu pas eruit gerold :oops: :oops:

Hopelijk houden jullie het toch nog een beetje droog.

Grtz.

Luc :cool:
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: Augustusrit 21 augustus 2011

Bericht door johnny »

Hey de mannen
Net terug van een prachtige dag ganse dag mooi weer gehad deze morgen om 09.30h vertrokken aan de pauze in Tongeren met droog weer banen waren wel nat vanaf deel twee een mooi zonnetje dat de ganse dag met ons is gebleven Witse jongen prachtige rit spijtig van de magere opkomst

Johnny
slurf
Clublid
Clublid
Berichten: 329
Lid geworden op: 10 mar 2008 20:51
Mijn motor is: FJR1300AE '17
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Augustusrit 21 augustus 2011

Bericht door slurf »

Zoals gezegd of geschreven, de morgen begon wat twijfelachtig :( maar eens vertrokken aan de Pauze was het al zon wat de klok sloeg, het was zelfs te warm om aangenaam te zijn maar wie struikeld daarover als je een mooie rit krijgt voorgeschoteld, Witse je mag dat nog doen en onze voorrijder mag dat nog doen. Vrouwen en mannen bedankt.
grtj een droge slurf ;)
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: Augustusrit 21 augustus 2011

Bericht door terdonkske »

Prachtig weer , mooie rit en tof gezelschap .
Voor diegene die er niet bij waren , jullie hebben wat gemist .
Bedankt aan onze voorrijder Johnny , en Witse zeer mooie rit , mag nog van da zijn .
Alleen een beetje spijtig van de magere opkomst , tis de schuld van die pipo's van het KNMI , volgende keer nie geloven , opkomen en ter plaatse zien wat het word . Maja kan het ook een beetje begrijpen als men 's morgens al met regen moet vertrekken dan is het plezier er ook vanaf . Hopelijk volgende keer meer geluk .

Grzt Patrik en Monique :) ;) :cool:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Augustusrit 21 augustus 2011

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Wel ,Wel ,Wel nie te gelove moar Nat,Nat,Nat van 't zwiet.Nie nat van de regen die ze voorspeld hadden.Toch moe zien dak uuk nie liege want bij mein vertrek thuis zag het er nie te vet uit.Ja,eens vertrokke pardaf in Lokere was van da,nie te verwonderen woarja de gemeente van onzen Marcel,doar est altijd van da :o .In 't Antwierpse langs den Oustkant wast de volle loage.Vanaf Herentals kloarde het een beetse uit.Aangekomen bij DE PAUZE '( In Tongere) wast mei da een bende die doar stond :o zage kick doar nie anders of blije gezichten.Ja,eens het ontbijtse van die kloeke mannen opwoas zijme moar vertrokken mee 9 man stirk.In wa was resultoat 't weer alsmoar schuunder in schuunder op DEN LUC zeine rit.Luc ,ik eder vrie goe van genote in 't was nen bezondre schuune uitgedokterde rit.Chapoo makker,gemeugt er zu nog vele moake zulle,en 't meugt er zelfs nog ne kier bij regene ;) .Ik ben vri te vre dak die keuze e gemaakt zunne,want ze zijn niet altijd zu goe mein keuzes,tes der dikwels ne kier neverst ;).Veur onze makkers die thuis zijn gebleve ,wel ze woaren der neverst :lol: .Bedankt aan onze Johnny veur de GROEP 1 te begeleide deur al die schuune bochtekes.Wel Max en Johnny ge woart er euk nie verre neverst wa de afstand betreft van op da loatse terraske doar......202 kilometers veur dak were mein veurdeure zage.Du van moeite moar toch thuis geroakt mee den 2012-10 :D .Bij mein duifke thuis ek de komplemente gedoan van al die komplementemoakers in get ze al allemoal dubbel directeman terug ;)

Alé nen gruuute merci aan gans het bestuur veur diennen vréje schuuunendag in aan onzen Luc veural,uuk veur de wijs gezelschap ,die fijne babbels in zu vuurt.

Groetekes, :D & :D in tot binne viertiendoagskes weeral noar eun schuune pleke mee gul die bende.
Doeiiiiiiiiiiiiiii
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: Augustusrit 21 augustus 2011

Bericht door StefaanH »

Yo de mannen,

Ik ben niet zo goed in dialect gelijk as den Dirk, maar ook ik wens hier toch even Witse voor het organiseren en Johnny en Max voor het voorrijden en opsluiten in de bloemetjes te zetten.

En natuurlijk nen dikke proficiat aan alle doorzetters die toch het lef hebben gehad om aan de start te verschijnen.

Het was gewoon prachtig, zowel de rit als ook het weer. De voorspellers konden er niet verder naast zitten ... Ikzelf ben vanuit Herentals vertrokken en heb niks niemendal geen regen gezien .... Onze bolides zijn weliswaar toch vuil geworden maar dat is enkel omdat deel 1 gereden werd op natte wegen, het enige water dat ze gezien hebben kwam dus van beneden en niet uit de hemelsluizen. Wijzelf zijn echter helemaal droog gebleven, als we de zweetplekken niet meetellen natuurlijk, want somwijlen liep de meter op tot 32 graadjes ...

Dus, beste vrienden,geloof nooit de voorspellers en laat u niet te snel ontmoedigen ... Niet geschoten is altijd mis ...

Het was een fantastische rit en wie zich heeft laten afschrikken heeft iets formidabels gemist ...

Groetjes,

Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Augustusrit 21 augustus 2011

Bericht door FJR-Freak Max »

Ja makkers,

Zo zie je maar is weer dat wat ze voorspellen in het weerbericht enkel zoals het genoemt word ook maar een voorspelling is en geen bevestiging van wat er gaat komen !
Wie had zoiets durven denken dat het zo'n fantastische zomerse dag :sunny: zou geworden zijn :idea: niemand natuurlijk en daarom dat de meeste onder jullie dan ook thuis gebleven zijn :dontknow:
Degenen die van hun hart een steen hebben gemaakt om toch te zijn afgekomen, hebben er dus goed aan gedaan en werden voorzien van een geweldige rit die onze Witse had uitgestippeld :cheers: :headbang:
De rest is hierover al gezegd dus kan ik niet anders dan nog enkel het gezelschap bedanken voor de weer onvergetelijke dag dat we samen hebben beleeft en niet te vergeten om onze Johnny te bedanken voor het voorijden want die is maar éénmaal van de rit afgeweken en dat dan nog om de rest te testen voor te zien dat ze allert waren :D :lol: :mrgreen:

En nu kunnen we beginnen uitkijken naar ons volgend evenement, het "Eifel Weekend" waar we al naar hunkeren om samen met de deelnemers te mogen vertrekken :wav: :salut:

Groetjes en tot wederhoren :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 390
Lid geworden op: 04 mar 2008 09:27
Mijn motor is: FJR1300A '08
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kampenhout
Contacteer:
Status: Offline

Re: Augustusrit 21 augustus 2011

Bericht door Koboloi »

:sunny: :sunny1: :sunny: :sunny1: :sunny:
-- :shock: Editie Die Hard versie 7 :o --

@Witse, twas nen prachtige toer :!:
@Johnny, bedankt voor tveurrijen :!:
Bestuur, organistoren, deelnemers, vrienden en vriendinnen, bedankt voor de gezellige dag :!:
En dan, het weer :sunny: :sunny1:
Vertrekken is de boodschap, we zien wel onderweg :!:
Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: Augustusrit 21 augustus 2011

Bericht door Flykiller »

alles is al gezegd hierboven, de thuisblijvers hadden ongelijk.
t'was zweten, ook goe en goedkoop eten gekregen maar op nen toer van de witse verwacht je zoiets al he!!!
bedankt allemaal en tot de volgende keer. :D
Flykiller & Martine
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
Plaats reactie