Najaarse Clubhuisrit

Hans
Status: Offline

Re: Najaarse Clubhuisrit

Bericht door Hans »

Beste Patrik,

Ik breng morgen nog één motorijder mee geen FJR maar Suzuki Intruder zij zijn op de hoogte van de kosten.

Grtz Hans & Ann,
Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: Najaarse Clubhuisrit

Bericht door johnny »

Het de mannen
We zijn ter mee weg voor onze laatste van dit jaar :cry: :D :D

tot seffens Johnny
Gebruikersavatar
snelle eddy
In Memoriam
In Memoriam
Berichten: 175
Lid geworden op: 04 mei 2009 16:51
Mijn motor is: FJR1300AS '07
Regio: Antwerpen
Locatie: de kempen
Status: Offline

Re: Najaarse Clubhuisrit

Bericht door snelle eddy »

op't werk druk in de weer om toch optijd te komen , ik zal der zijn iets vu half hoop ik .
tot sebiet .
lucske
75 cc
75 cc
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 mar 2008 23:46
Mijn motor is: Andere
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Scherpenheuvel
Contacteer:
Status: Offline

Re: Najaarse Clubhuisrit

Bericht door lucske »

Mooi weer hedde al, voor een schoon rit zal wel gezorgd worden.
Have fun en drive safe.
Wij rijden vandaag nog es tot in Maredsous.

grtz,
Luc
I am no cursor

Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: Najaarse Clubhuisrit

Bericht door StefaanH »

Prachtige rit, toffe sfeer, leuke groep, goed weer, lekkere njam njam, wat moet ne mens nog meer hebben ... Patrik, dat was een mooi verjaardagscadeau, dankuwel :cool: :D ;)

greetings,
Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Hans
Status: Offline

Re: Najaarse Clubhuisrit

Bericht door Hans »

Beste Patrik,

Bedankt voor de mooie najaarsrit die je ons hebt voorgeschoteld. Alsook het fantastische gezeldschap dat we weeral hadden bedankt. Nu op naar het volgende evenement tot dan!

Grtz Hans & Ann,
bigger
Status: Offline

Re: Najaarse Clubhuisrit

Bericht door bigger »

Goe gedaan Patrick,
mooie rit,goe gezelschap,goe weer en ne goeie (kalme) voorrijder,wat moet ne mens nog meer hebben op ne zondag,
Goe gedaan mannen,
Grtz,
Bigger
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Najaarse Clubhuisrit

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Patrik,


't was nen fijne rit ,goe begeleid,goe bendeke ,alsook het samen eten in ons clubhuis was een fijn idee met daarboven op het prachtig weer voor zulk afsluiter.We hebben genoten van onze laatste uren bij deze clubrit. Moet zeggen dat moedernatuur daar ook haar werk geeft gedaan,mooie streek is het.De verlangens van een biker zijn niet altijd groter.Hierbij voor het einde van dit mooie Fjrseizoen 2011 betreft de ritten en zijn ganse gebeuren ,nog een DIKKE MERCIE voor het voltallige bestuur met zijn volle inzet,alsook niet te vergeten ...Frank en zijn bediening die het mogelijk maakte voor weer eens een jaar collectief te genieten van onze fijne hobby.Nu op naar de ledenvergadering met een lekker avondmaal,gezellig samen,nen goeie pot erbij.....Dan nog enkele maanden bibbbbbbberen, gezellig nadromen aan de haard en dan halen we weer ons stalen ros buiten bij de eerste zonnestralen die het wolkendek doorboren,en het bikerseizoen vol uitdagingen voor de fjrijders 2012 ontwaakt.....

Tot binnenkort Makkers

De Ghentse Stropkes, :D & :D
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Chief
125 cc
125 cc
Berichten: 91
Lid geworden op: 22 jun 2009 11:43
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Willebroek
Status: Offline

Re: Najaarse Clubhuisrit

Bericht door Chief »

Awel se Dirkske , das nu is heel schoon gezegd se zonder iemand te vergeten ! ;)
@Patrik , ne dikke proficiat veur dees afsluitrit in mekaar gestoken te hebben !Het was eens iets anders zo'n "toeristisch ritje " (277km bij op den teller van mijne :fjr2: ), maar dat mag als afsluiter van het seizoen :D
Chapeau hiervoor en ook voor de andere bestuursleden , voorrijders en hekkesluiters , om dit telkens tot een goed einde te brengen .
Heb er echt van genoten , was super en ook het goede gezelschap heeft hier natuurlijk aan bijgedrage hé :D
Op naar de volgende activiteit ;)

Grtz , Ivan :cool:
Zonder omwegen zeggen waar 't op staat ... That's the way I like it !
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Najaarse Clubhuisrit

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Patrickske nen prachtige rit man, over het weer zullen we het hiet niet hebben dat zal iedereen wel weten.
Groep drie bedankt voor de heel gezellige dag en de vele leute.
Max bedankt voor het voorrijden, hoe de Patrick het heeft klaargekregen om u aan deze toeristische snelheid te houden dat moet ik hem nog eens vragen. :shock: :shock: :o :o :mrgreen: :mrgreen: :oops: :oops: ;)
Voor de rest sluit ik mij ook aan bij wat het Gents stropke (alias Dirkske) heeft geschreven. :thumbleft: :thumbleft:

Groeten
Marcel
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Plaats reactie