ZATERDAG 31 MEI *** Snorry's 3-landenroute***

Hier komen de Events & Meetings
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: ZATERDAG 31 MEI *** Snorry's 3-landenroute***

Bericht door witse »

Aan allen , bedankt voor de fijne dag en Snorry en Sandra bedankt voor de zeer fijne rit , de prachtige stopplaatsen met weeral zeer lekker eten en hopelijk komen er nog veel zulke ritten met echte vrienden ( als ik nog eens plat rijd dan het liefst met deze groep :lol: (ik heb al andere motorrijders leren kennen :evil: )



Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
M&M
75 cc
75 cc
Berichten: 64
Lid geworden op: 30 mar 2008 20:41
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Kapellen (bij Antwerpen)
Status: Offline

Re: ZATERDAG 31 MEI *** Snorry's 3-landenroute***

Bericht door M&M »

Wij vonden de rit zo tof dat we ze zondag nog eens dunnekes overgedaan hebben :mrgreen:
Met 870 km. op den teller maar zonder enen druppel regen :dontknow: vanavond om 7 pm thuisgekomen met zere pollekes van te embroyeren
Zeker voor herhaling vatbaar Snorry maar dan best wel met een setje nieuwe banden eronder :roll:
M&M
jacky
Status: Offline

Re: ZATERDAG 31 MEI *** Snorry's 3-landenroute***

Bericht door jacky »

Hallo de mannen en vrouwen.Het was een tijdje geleden dat ik nog eens meegereden heb met de club.Het is altijd de moeite waard.Er wordt veel info uitgewisseld op zo'n rit.In groep rijden vraagt altijd iets meer aandacht en zeker als er koeien de kop trekken of andere groep rappe motors.Mijn ventilatortje heeft dikwijls op dat stuk moeten bijspringen om af te koelen.Stel je voor zo de ganse dag op een wel heel rustig tempo!
Verder moet ik toch de vrienden wegkapitein en hun vrouwen bewonderen die de rit in goede banen leiden door op een wel hoog tempo de hele groep telkens in te halen.Ook de rit was heel goed gekozen .Bedankt Snorry en Sandra
en al de mensen die zich ingezet hebben om deze mooie dag waar te maken.Groetjes Jacky
Gebruikersavatar
Jopet
500 cc
500 cc
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 mar 2008 23:25
Mijn motor is: Andere
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: Brugge St-Kruis
Contacteer:
Status: Offline

Re: ZATERDAG 31 MEI *** Snorry's 3-landenroute***

Bericht door Jopet »

Snorry, Sandra en de wegkapiteins bedankt voor deze mooie rit, het zat werkelijk perfect in elkaar :!: :!: :!:

Ook alle FJRijders bedankt want jullie bende maakt het tot een tof geheel :thumbleft:

Ons Petra (Peetje voor de vrienden) was ook aangenaam verrast van het toffe gezelschap dat de FJRijders zijn.

Daar wij van Brugge kwamen zijn we dan 's avonds blijven overnachten nabij Luik om dan 's morgens eens koers te zetten naar het Clubhuis voor een :coffee2: .

Hoewel onze vriend Arne de coördinaten in mijn GPS gezet had ben ik er toch voorbij gereden, ik was namelijk te zeer verrast door de flitspaal die pal voor hun deur staat, zouden de FJRijders het daar te bond gemaakt hebben in het verleden.... :roll:
Jammer genoeg geen andere FJRijders terplaatse gezien, ik denk dat die allemaal nog thuis in bed lagen na te genieten van die mooie Snorry's rit gisteren... :lol:

Bedankt Snorry en iedereen die meegeholpen heeft aan deze rit.

Tot bij de volgende rit dd 13 juli te Ieper.

Groetjes,
Jo & Peetje
RD50 - MT50 - RD125 - RD500 - CBR1000 - DL1000 V-Strom - FJR 1300 AS - KTM 1190 Adventure
BlacksteFJR
Status: Offline

Re: ZATERDAG 31 MEI *** Snorry's 3-landenroute***

Bericht door BlacksteFJR »

@ Snorry & Sandra,
Bedankt voor de puike rit, 't was weer es de moeite ze. Alles is reeds gezegd en ik kan me daar alleen maar bij aansluiten.
@de Wegkapiteins
Bedankt voor de veilige vrijgeleide en toffe rit.
Droog weer, Goed gezelschap , een Fjr ... Wat kan het leven mooi zijn ! ;)
Grtzz Steph.
Gebruikersavatar
Snorry
1300 cc
1300 cc
Berichten: 594
Lid geworden op: 04 mar 2008 21:12
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: ZATERDAG 31 MEI *** Snorry's 3-landenroute***

Bericht door Snorry »

Beste deelnemers,

Ook Snorry is na +/-850 km terug thuis. :!: Jaja, wij hebben zondag er nog 350km extra bochtjes bovenop gedaan tot de bandjes helemaal “OP” waren. ( Bij insiders gaat er nu zeker een lichtje branden :roll: )

Terug even naar de 3-Landenrit zelf.

Voor ons was het zaterdag weeral een schitterende dag. :headbang: Aan jullie gezichten te zien en wat ik hier allemaal lees denk ik voor jullie hetzelfde. :wav: Er zijn er zelfs die nagels in hun banden steken om toch maar wat langer te kunnen blijven. :mrgreen: :mrgreen: Ook de :sunny: goden waren ons gunstig gezind, mooi ritje met hier en daar eens een recht stukje :dontknow: , lekker :tongue8: , goed gezelschap :occasion14: , wat wil men nog meer :?:

40 Motorrijders… :arrow: …nieuwe en bekende gezichten… :arrow: ….een toffe bende. :thumbleft:

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor zijn deelname en in het bijzonder al de mensen die zich belangeloos ingezet hebben voor het welslagen van deze rit.

De Tourguides Roger, Julle,
De Wegkapiteins Marcel, Michel, Max, Luc en last but not least Eric.
Onze fotograaf FJRans.
Nogmaals mijn oprechte dank. :notworthy:


@ Marcel,
Bedankt voor de DVD en de extra ‘bestelling’. ;)


Om te eindigen wil ik jullie een citaat van The Rolling Stones niet onthouden.

‘Je kunt niet altijd krijgen wat je wilt, maar soms krijgt je wat je nodig hebt.’

Mvg, ;)
Luc & Sandra :salut: :salut:
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
FJRans
Status: Offline

Re: ZATERDAG 31 MEI *** Snorry's 3-landenroute***

Bericht door FJRans »

Beter laat dan nooit :wav: :wav:
Het was weer super, goed gezelschap een goed uigestippelde rit een dikke proficiat snorry en bedankt wegkapiteins
Tot de volgende rit of bijeenkomst
FJRans
:occasion14: :occasion14:
PS : de foto s is voor deze week
Plaats reactie