Sint-Gerardustour 1 mei 2017

Hier komen de Events & Meetings
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5046
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Sint-Gerardustour 1 mei 2017

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Vrienden ;)

Alle deelnemers hebben hier op hun account van mij een privé bericht ontvangen :arrow: bekijk het eens en je zal zien dat de inhoud voor aanstaande maandag nuttig zal zijn :idea2:
Indien je nog vragen zou hebben, laat het me dan maar weten, je kan me bereiken op het gsmnr dat ik heb toegevoegd in het PB'tje :salut:

Nu is het enkel nog hopen dat de weersverwachtingen wat beter gaan uitvallen dan deze dat ze tot nu voorspellen, anders zal het in regenpak zijn dat we er een plezierige dag zullen van gaan maken :wav: :rolf:

Ik kijk er alvast naar uit om jullie maandag te mogen begroeten met een brede glimlach :toothy9: :laughing7:

Tot maandag :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1405
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: Sint-Gerardustour 1 mei 2017

Bericht door StefaanH »

Max, in regenpak of doorwaaivest, whatever, we gaan er een fijne dag van maken. We zijn tenslotte FJRijders van beton en geen kantklossers van suiker :mrgreen: :sunny: :thumbleft: :cheers:
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1569
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Sint-Gerardustour 1 mei 2017

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

StefaanH schreef:Max, in regenpak of doorwaaivest, whatever, we gaan er een fijne dag van maken. We zijn tenslotte FJRijders van beton en geen kantklossers van suiker :mrgreen: :sunny: :thumbleft: :cheers:
Dat echt wel een goeike Stefaan ;)...dat beton is bij mij toch wel al een beeke af zulle :lol:
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Sint-Gerardustour 1 mei 2017

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Ik wacht af tot morgenvroeg, normaal kom ik zekers af of het zou oude wijven moeten regenen.
Mijn vrouwke komt niet mee ze heeft een ongelukje gehad, kruisbanden aan de enkel gescheurd.
Alle hopelijk tot morgen, en Stefaan kantklossen is niet simpel hoor eigenlijk is dat zelfs beter dan van beton, die rijden allemaal alleen rechtdoor.
Groeten
Marcel
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3061
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Sint-Gerardustour 1 mei 2017

Bericht door witse »

Hier van hetzelfde , afwachten wat het weer morgenvroeg is . De tijd dat ik in de regen ging rijden voor het plezier is er met de jaren wel een beetje afgegaan , en dan ben ik maar ne kant- klosser :D ga ik echt ni van wakker liggen . Er zijn genoeg droge dagen in een jaar om wel met plezier rond te toeren met mijn :fjr2: .
We zullen het morgen wel zien .
Dus wie morgen naar Herentals komt , en ik ben er niet, gewoon vertrekken ;)

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Sint-Gerardustour 1 mei 2017

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
hier is alles droog dus ik kom af
groeten
Marcel
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: Sint-Gerardustour 1 mei 2017

Bericht door terdonkske »

Hier momenteel nog droog, met een beetje geluk kan het misschien zo blijven.
Tot sebiet.

Grzt patrik en Monique
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
slurf
Clublid
Clublid
Berichten: 329
Lid geworden op: 10 mar 2008 20:51
Mijn motor is: FJR1300AE '17
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Sint-Gerardustour 1 mei 2017

Bericht door slurf »

Awel he, het is droog gebleven :roll: gezelschap was ni min :!: bijna allemaal met een brommer om U tegen te zeggen :cool: zelfs de voorrijder mocht gewogen(gezien)wordenhij heeft dat heeeeel goe gedaan :naka: en den deze heeft het vertik om te tanken en is erin geslaagd om 370km te rijden en dan nog 3 liter in de tank te hebben is dat ni :cool: is voor herhaling vatbaar (droog rijden) grtj Slurf
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5046
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Sint-Gerardustour 1 mei 2017

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Vrienden ;)

Op een bewolkte maar "DROGE" dag, hebben we vandaag op 1 mei 2017 kunnen genieten van een prachtige rit met weeral een fantastisch gezelschap :wav: :rolf: :occasion16:
Het doet mij enorm plezier om zulk een bende steeds weer bij mekaar te krijgen, het genot dat ik daaraan beleef is met geen woorden te beschrijven, geen geknor, geen gemor, enkel mensen met een blij gezicht en een humoristische ingesteldheid, voor vele clubs een droom maar bij de "FJRijders" is het de realiteit die hopelijk nog vele jaren mag blijven duren :clock: :3some: :love4:

Bij deze wil ik dan ieder van jullie nog eens "Van Harte Bedanken" :notworthy: , eerst & vooral voor jullie steun te betuigen aan de kinderen van "Sint-Gerardus", alsook voor de toffe, leuke & gezellige dag die we samen hebben doorgebracht :headbang:

Wat ik ook zeker moet en mag zeggen is, dat de organisatoren van de "Sint-Gerardustour" ongelofelijk werk geleverd hebben, alles was van in het begin tot op het eind tot in detail geregeld, ze hebben er voor iedereen een dag van gemaakt die in het geheugen nog lang zal blijven nazinderen, en zeker bij de kinderen van de zorg- en onderwijsinstelling "Sint-Gerardus" zelf, want het is daarvoor dat al die mensen met een groot hart en héél véél liefde, hun steentje hebben bijgedragen tot het creëren van deze mooie dag voor al die kinderen :notworthy: :wav:

Daarom een "Dikke Proficiat" aan alle medewerkers binnen de organisatie om dit te hebben verwezenlijkt :evil5: :thumbright: :salut:



Zo beste vrienden, dit alles gezegd zijnde kijken we er met ons bestuur vanaf nu naar uit om jullie aanstaande "zondag 7 mei" massaal te mogen verwelkomen op onze "Lente Rit" die we voor jullie klaar staan hebben :arrow:

Sportieve motorgroet en hopelijk tot zondag :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1569
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Sint-Gerardustour 1 mei 2017

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Makkers,

Zoals hier alles al compleet is neergeschreven door Max wil ik ook alsnog zeggen dat ik een zeer mooie en aangename dag heb gehad. Geen één grote druppel regen hebben we gehad, een kleintje bij mijn vertrek. Laat ons hopen dat het volgende week ook zo mag zijn :sunny: :sunny: :sunny: .

Was plezant om te rijden voor een goed doel en zo kennen we onze eigen club !

Allen een fijn werkweek en tot volgende week op onze Lenterit ;)

Foto's volgen...

Groetjes, ;)
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Plaats reactie