Yamaha Day 21/05/2018 te Mettet

Hier komen de Events & Meetings
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Yamaha Day 21/05/2018 te Mettet

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey FJRmart ;)

Ik ben ook bij de "Niet Gelukkige" deelnemers :banghead:
Mijn sponsoring aan de staatskas bedraagt €97,00 voor de snelheid van 64 km/u na gecorrigeerd te zijn van 70km/u :angry9:
Volgens mij was het daar toch de snelheidsregel van 70 km/u als ik het goed voor heb, of het moet juist op een stukje geweest hebben waar de snelheidslimiet 50 km/u bedraagt en we dat niet gezien hebben :confused2:
Ja, het is een zure appel om te knabbelen maar we zullen er niet onderuit kunnen om hem te verorberen vrees ik :puke: :help:

Heb jij het proces-verbaal ook in de Franse taal ontvangen ? Zo ja, zijn ze dan niet verplicht om ons een Nederlandse versie te sturen ?
En is het normaal dat je maar 2 dagen de tijd krijgt om het te moeten betalen ? Volgens mij is het niet wettelijk omdat je minstens 8 dagen de tijd moet krijgen om te reageren als je niet akkoord gaat met het proces.
Niet dat het allemaal veel gaat uitmaken hoor, maar als wij het volgens de regels van het spel moeten doen, dan "moeten" zij dit ook wel doen vind ik :whip2:
Ik ga het morgen toch eens proberen na te vragen of ze de regels wel correct nageleefd hebben, want ik vind het niet kunnen dat we zo laat de brief in onze postbus kregen en dat deze dan nog in een voor ons onverstaanbare taal werd verstuurd :evil5:

Zo zie je maar dat een mooie dag toch nog in mineur kan eindigen, ook al is het pas 3 weken later dat we het te verwerken krijgen :clock: :stop:

Welterusten :sleepy2:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
FJRmart
1000 cc
1000 cc
Berichten: 182
Lid geworden op: 05 jan 2018 01:33
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Nederland
Locatie: Heerlen NL
Status: Offline

Re: Yamaha Day 21/05/2018 te Mettet

Bericht door FJRmart »

@Max

Heb nog niets gezien maar wat niet is zal nog komen en ik laat je wat weten.

We kunnen mogelijk aanspraak maken op clubkorting :roll: :roll: :mrgreen:
Ik heb ze in ieder geval niet gezien...... net zoals sommige verkeerskruisingen in België :? :?

Gelukkig reed jij vooraan :mrgreen:

manmanman hoe krijgen ze het verzonnen :(
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Yamaha Day 21/05/2018 te Mettet

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Dit heb ik op het internet gevonden.

Wij kunnen u geen vertaling van het PV doorsturen. De taalwetgeving van België is hier van toepassing. De PV wordt, in het Franse taalgebied in het Frans, in het Nederlandse taalgebied in het Nederlands en in het Duitse taalgebied in het Duits opgesteld.
In het Brussels Hoofdstedelijk gewest worden de processen-verbaal opgesteld in het Frans of in het Nederlands, naar gelang de taal van de registratie van de nummerplaat bij het DIV en anders in de taal van de verbalisant.

Men mag wel reageren in zijn eigen taal bij betwisting.
Groeten van een staatssponsor
Marcel
NB: ben ik en Max dan alleen maar beboet ??????
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
FJRmart
1000 cc
1000 cc
Berichten: 182
Lid geworden op: 05 jan 2018 01:33
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Nederland
Locatie: Heerlen NL
Status: Offline

Re: Yamaha Day 21/05/2018 te Mettet

Bericht door FJRmart »

belangrijke vraag wát men kan doen als dit anders is dan omschreven?
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Yamaha Day 21/05/2018 te Mettet

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Makkers ;)

Vandaag "BON nr. 2" om de staatskas te spijzigen in de bus gekregen :help: , nog eentje van 2 dagen vroeger dan Mettet, deze is van in Tessenderlo aan "Banden Ronny".
Is eentje van "€53,00" voor een gecorrigeerde snelheid van 59 km/u, gemeten snelheid was 65 km/u.
Nu mag het wel stoppen met zo'n briefjes, ik heb mijn bijdrage geleverd, dat ze nu maar bij anderen gaan aankloppen om hun bijdrage te leveren :stop:

Dat de "Gelukkige Winnaars" het hier maar laten weten, dan moeten Marcel & Ik ons niet misnoegd voelen dat wij alleen de pineut geworden zijn :banghead:

Véél geluk en tot wederhoren :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Yamaha Day 21/05/2018 te Mettet

Bericht door FJR-Freak Max »

Yep, we hebben nog een "Winnaar" Marcel :arrow: onze Mitch is ook eentje die de staatskas wilde sponsoren :smileinbox:
Hij kon het niet over zijn hart krijgen om ons alleen in de kijker te zetten, hij laat zijn vrienden niet in de kou staan heeft hij laten weten en wou mee op de foto staan :newbie: :brushteeth: :toothy:
Dat zijn nog eens vrienden he Marcel :wav: :headbang:

En......wie is de volgende die mee op de foto wilde staan :sign13:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Yamaha Day 21/05/2018 te Mettet

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Ik wist het, op de Mitch kan je een huis bouwen gij geflitst iedereen geflitst. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :o :o :o :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;) ;)
Misschien moeten wij onze motor toch maar verkopen, ze vinden toch telkens iets om ons te doen betalen.
Overal de snelheid zo laag zetten dat er geen ongevallen meer kunnen gebeuren, en dan in het groot in de gazet laten plaatsen " weeral minder dodelijke ongevallen " zo is niet moeilijk.
:idea: Politiek is dan ook een heeeeeel vreemd beroep, niet luisteren naar de mensen maar gewoon uw goesting doen en toch laten weten dat de mensen dit beslist hebben. :roll: :roll: :roll: :roll: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: :geek: ;)
Groeten van de sponser der belastingen
Marcel
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Yamaha Day 21/05/2018 te Mettet

Bericht door witse »

Ik ben er dus ( tot nu toe) niet bij , ik ben dan ook een rustig manneke op mijn :fjr2: :mrgreen: . Hopelijk blijft het ook zo , maar ik denk dat ik enkel wat geluk heb gehad dat ik vroeger weg moest :!:
Morgen , bij droog weer naar Banden Ronny , zal maar een beetje op mijn gemak zijn , of ik zou ook wel eens op de foto kunnen staan , alhoewel ik trek toch foto's van de andere hé :D dus moeten ze van mij geen maken :twisted: .

Het is te hopen dat het bij die 1 blijft , anders wordt het een duur/zuur Mettet ritje :cry:

Bruur, als ge ze zo blijft binnen halen kan je binnenkort de muren van jullie living terug gaan behangen met die bonnekes :mrgreen:

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
FJRmart
1000 cc
1000 cc
Berichten: 182
Lid geworden op: 05 jan 2018 01:33
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Nederland
Locatie: Heerlen NL
Status: Offline

Re: Yamaha Day 21/05/2018 te Mettet

Bericht door FJRmart »

Nog steeds niets gekregen hier in Nederland...........is natuurlijk een stuk verder bezorgen :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Hans S
Clublid
Clublid
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 jun 2017 23:22
Mijn motor is: FJR1300AS '08
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Perk
Status: Offline

Re: Yamaha Day 21/05/2018 te Mettet

Bericht door Hans S »

Ik ben ook bij de ongelukkige mij kost het 64€
@ Max gemeten 67 km gecorrigeerd naar 61 km
Groeten Hans S
Laatst gewijzigd door Hans S op 17 jun 2018 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie