Clubreis_'11 Eifel - Deudesfeld-Desserath

Hier komen de meerdaagse trips, georganiseerd door het FJRijders-Bestuur.
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: Clubreis_'11 Eifel - Deudesfeld-Desserath

Bericht door terdonkske »

Hallo Rene ,

Tis al in de sjachoche , Nicko en Anna staan reeds op het lijstje . :D

Grzt en tot morgen

Patrik
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
lucske
75 cc
75 cc
Berichten: 42
Lid geworden op: 04 mar 2008 23:46
Mijn motor is: Andere
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Scherpenheuvel
Contacteer:
Status: Offline

Re: Clubreis_'11 Eifel - Deudesfeld-Desserath

Bericht door lucske »

Aan alle FJRijders,
Een behouden heenreis, ginder veel lol en leute.
En geniet van de ritten die het bestuur uitgestippeld heeft.
Hou het veilig onderweg en kom heelhuids weer thuis.

grtz,
Luc
I am no cursor

Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Clubreis_'11 Eifel - Deudesfeld-Desserath

Bericht door witse »

Alléé nog wat inpakken en dan zijn we er mee weg voor en W.E. vol leute en plezier met de ganse bende :D ;) :wav: :laughing7: :laughing4: :thumbright: en ze beloven een heel schoon :sunny: aan de hemel voor ons .

Tot seffens :wave01:
Grtjs Luc & Sonja
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Heatingmann
1300 cc
1300 cc
Berichten: 211
Lid geworden op: 20 jan 2009 21:46
Mijn motor is: Andere
Regio: Limburg
Locatie: HEUSDEN ZOLDER
Contacteer:
Status: Offline

Re: Clubreis_'11 Eifel - Deudesfeld-Desserath

Bericht door Heatingmann »

het begint te kriebelen in mijne buik , tis tijd dat ik kan afbollen , het weer is alvast veel belovend voor vandaag en morgen !
tot straks
rij niet te snel !! want er is altijd wel iemand sneller!!
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Clubreis_'11 Eifel - Deudesfeld-Desserath

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Beste Fjrmakkers,

Ziezo al veilig thuis,en natuurlijk is het weeral al achter de rug :crybaby2: :crybaby2: :crybaby2: maar ja alles gaat voorbij in 't leven dat is nu éénmaal zo.Heb wel goede vooruitzichten want na 3 werkdagen mag ik mijn stalen ros weer uithalen op 10/09/ om naar Oostenrijk te vertrekken tot 18/09/.


Bij deze EEN DIKKE BEDANKT aan het voltallige bestuur voor het fijne weekend die we hebben doorgebracht en die zij hebben ingericht in den Vulkaneifel . Het weer viel dik mee, buiten uiteraard de enkele plaatselijke buien op zondag,maar die kan niemand voorspellen tijdens het vastleggen van zulke reis.De ritten waren mooi en bovenal met alle lekkernijen :thumbright: "bochtjes" :thumbleft: voor een biker die hij dromen kan :D ;).Heb ook weer heel wat ervaring opgedaan,wat altijd is meegenomen. De Vulkaneifel is werkelijk een speeltuin voor motards die het uiteraard goed menen met andere weggebruikers.....Wel goed dat we daar nog welkom zijn en niet zoals in onze mooie Vlaamse-Ardennen.

Het was leuk s' morgen een flinke duik in 't zwembad te nemen alvorens de rit te starten,ja volledig ontspannen na een zware nachtrust :) .

Heb natuurlijk wat bikervrienden de minigolfsport leren kennen,goed dat ze tegen hun ........ :lol: konden,maar 't was zeker een zeeeer leuke bedoening.


Ik wens de fjrijders die nog enkele dagen daar in de buurt nog wat rond zullen vertoeven nog een fijne vakantie en veilige ritten. Ook een veilige retour. Geniet ervan mannen en tot het volgende evenement ;)

Vele groeten,De bosduif ;) :wave01: & het tortelduifke ;) :wave01:
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Clubreis_'11 Eifel - Deudesfeld-Desserath

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

zie hier............
Afbeelding(en) niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

Bedankt Dolf en Rudy voor het fijne gezelschap en de toffe ritten.

;)
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
bigger
Status: Offline

Re: Clubreis_'11 Eifel - Deudesfeld-Desserath

Bericht door bigger »

Wij eveneens veilig thuis, zeer fijn weekend gehad zoals ons Dirkske al zo mooi geformuleerd had , dus weinig aan toe te voegen, bedankt aan allen voor de 4 mooie dagen.
grtz,
Bigger
arthur
250 cc
250 cc
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 mar 2008 15:15
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Contacteer:
Status: Offline

Re: Clubreis_'11 Eifel - Deudesfeld-Desserath

Bericht door arthur »

Het was een super weekend!!
leuke babbels kunnen doen....mooie ritjes....en zeer aangenaam gezelschap :D

nen dikke proficiat aan de mensen van het bestuur om dit allemaal op poten te zetten !!!

groeten,
Arthur
Martine
1300 cc
1300 cc
Berichten: 250
Lid geworden op: 04 mar 2008 07:30
Mijn motor is: Andere
Regio: Waals-Brabant
Status: Offline

Re: Clubreis_'11 Eifel - Deudesfeld-Desserath

Bericht door Martine »

Hoi de mannen en vrouwtjes,

Meer is hier niet aan toe te voegen, heb mij Super goed geamuseerd, mijn lachspieren beginnen nu toch stilaan op hun effe te komen :D

Ben benieuwd naar de foto's, ik zal er weer fris opstaan ;)

Dikke dikke bedankt aan de Luc en Sandra, Roger en Maria, Martin en Marijke, Alexander en Martine, Alex en Martine, Michel en Arlette om zoveel ambiance in ons weekendje te hebben gestoken.

Vooral ne HELE speciale DANK U aan de Michel en Arlette, ze begrijpen me wel :)

Ik zou zeggen terug afspraak maken voor volgend jaar :wav:
Dolf
Status: Offline

Re: Clubreis_'11 Eifel - Deudesfeld-Desserath

Bericht door Dolf »

BARCHON Het is vrijdag 02 september 2011.Mijn klok wijst 10.20 u aan. Een vrachtwagenchauffeur ligt op de parking in zijn stuurhut te genieten van zijn verplichte rust en schiet plots wakker van een hels motorlawaai. Hij kijkt voorzichtig vanachter zijn gordijntje en ziet allemaal motoren toe komen. Sommigen met twee er op anderen weer alleen.
De moto’s worden opgesteld rond zijn vrachtauto. Even later ziet hij dat een opperhoofd de motards toespreekt en de vrachtwagenchauffeur dacht voorwaar dat zijn einde nabij was. Dit is een echte motorbende die mijn camion komt leegplunderen vooraleer ze vertrekken dacht hij.
Ineens geeft dat opperhoofd een ferme fluitstoot en alle moto’s vertrekken. Amaai dacht die camionchauffeur, die mannen luisteren nogal naar dat bleekgezicht en meteen was hij ook blij dat die bende lawaaimakers van de parking reed.
In de vulkaneifel aangekomen verwelkomt Any ons uitbundig.
Iedereen krijgt een sleutel waarmee ze op de kamer kunnen.
Hier zie kijkt zie den Tuur is hier ook zie. Wij bedoelen nu de groten Tuur die ook zoals wij in het bijzijn van een opleider het Eifelgebergte wat platter komt rijden
Het is stilaan etenstijd geworden. Oei we zijn wat te laat want het voorgerecht en het dessert staat al op tafel. Het keukenpersoneel rukt massaal aan met de gerechten. Champignon soep en champignonsaus op het vlees.
Het ontbijt was telkens rijkelijk daar geen woord over alhoewel stropke de textuur van de gekookte eieren niet was zoals het moest. Weer het avondeten tegemoet gegaan en opnieuw waren we vermoedelijk iets te laat want het voorgerecht en het dessert(een dreftkleurig iets) stond er al. Weer champignonsoep maar opgevrolijkt met wat gehakte peterselie, weer een schelle vlees met champignonsaus. FJR Marcel kon het niet meer aan en dook meteen in het zwembad om wat stoom af te laten..
Op het menu stond een verrassingsmaaltijd voor de laatste dag.
Nu kregen we de rest van de champignonsoep opgelengd met duitse curry.
Jah moane joengne, wawasda. Stroapke wist precies uit te leggen wat die ballen waren. Hij noemde ze vettige mirabellenballen gekookt in smakeloos heet water vermengd met de hersenen van een eifelkoe. Bitte zei die chinese en nog eine goeten appetiet..
Maandagmorgen staat bijna iedereen al gepakt en gezakt buiten om huiswaarts te rijden.
Enkelen bleven achter en waren nog een functioneel gesprek aan’t voeren met die mirabellebollen op de WC pot
Oh oh oh iedereen rijdt weg behalve FJR Marcel die met een goedlachse grijns de wegrijdenden uitwuift. Want hij gaat met ons nog mee om aan onze vierdaagse een stukje aan te breien. Even nadien wij dus ook weg naar de Moësel. Mensen wat een pracht, wat een bergen, wat een mooie bomen en wat een ETEN. Mmmmmmm.

Twee dagen zijn wij langer gebleven om bergop en bergaf te rijden en dit was meer dan genoeg. Als er iemand van het bestuur La Esterella begint na te doen en haar liedje begint te zingen van hare lieve vrouwentoren, dan wordt het echt tijd om naar huis te rijden.
Voila dit was het weeral en wij zien elkaar terug op onze eindejaarsrit van 02 oktober 2011 in organisatie van onze Patrick.

Groetjes

Dolf
Plaats reactie