Bikers For Elise 3/06/2018

Hier komen de Events & Meetings
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Bikers For Elise 3/06/2018

Bericht door witse »

We hebben ons inderdaad weer goed geamuseerd , Elise hopelijk aan haar fiets kunnen helpen en een zonnige dag gehad om met ons :fjr2: te kunnen rijden , meer moet dat niet zijn .
Die Italiaan had blijkbaar nog nooit van ne Ferrari gehoord :D of jullie hadden eten gehad voor je op zijn terras had gezeten :mrgreen: , maar iedereen was voldaan en hebben we het 2 deel kunnen aanzetten . Ik heb thuis afgeklokt op 426 km , waarmee mijn tellerke boven de 13000 gekomen is :lol: .

Nu op naar de zomerrit waar jullie weldra meer van zullen vernemen , houd het forum maar in de gaten :)


Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Bikers For Elise 3/06/2018

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Deelnemers ;)

Een "Superdag" achter de rug met "Fantastisch gezelschap" waarmee we steeds leute en plezier beleven, wat moet een mens nog meer hebben op een zonnige zomerse zondag :arrow: misschien een snelle Italian :idea2: waar ge rap kunt eten :tongue8: :clock: :help: :sunny:

Al bij al is het nog goed gekomen, we hebben genoten en fun gemaakt, meer moet dat niet zijn voor een delegatie van de FJRijders :wav: :headbang:
We hopen hiermee dan ook onze steun betuigd te hebben om Elise aan haar Fietsje te helpen, dat was in feite onze betrachting en daar zijn we dan ook voor geslaagd denk ik.

Bij deze wil ik jullie nog is bedanken voor jullie steun en zeker voor het aangename gezelschap om een geslaagde zondag te hebben beleeft :salut: :notworthy:
Na een trip met een kleine omweg thuisgekomen om ±23u00 met 474km bij op mijn tellerke :whip2:

Tot zaterdag op onze jaarlijkse BBQ :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Bikers For Elise 3/06/2018

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Mooi om te lezen, jammer dat ik er niet kon bij zijn.


Max / Luc als daar foto's van zijn laat deze maar komen ;)


Groetjes,


Dirk
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Plaats reactie