Najaarsrit 06/10/2019

Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Najaarsrit 06/10/2019

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Deelnemers ;)

Zoals het er nu uitziet op de regenradar, hebben we geen al te beste vooruitzichten om zondag de rit gaan te rijden :banghead:
We wachten de komende uren en dagen met spanning af of er verbetering zal waargenomen worden of niet, al wordt de kans met de minuut kleiner voor verbetering maar we blijven hopen :clock: :help:

We houden jullie hier uiteraard op de hoogte van wat er zal beslist worden, dus hou deze topic de komende dagen zeker in het oog want enkel hier zal je te weten komen dat er zondag gereden word :toothy9: of dat we weer een rit zullen moeten annuleren :idea2: :sad1:

Bij deze, allemaal duimen en zoveel mogelijk eieren naar de Clarissen smijten :evil6: .....euhhh brengen :angel7:

Tot later :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Najaarsrit 06/10/2019

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Vrienden ;)

Onze vrees zal werkelijkheid worden, voor aanstaande zondag zijn de weersvoorspellingen zo bar slecht dat wij onmogelijk de rit kunnen laten doorgaan in die omstandigheden, het zou enkel voor gevaarlijke situaties en toestanden gaan zorgen, we willen er zelfs niet aan denken dat hier iemand het slachtoffer zou van kunnen worden, laat staan dat er iemand letsels zou aan over houden, dat is het ons zeker niet waart :nono:

Bij deze heb ik in overleg met mijn medebestuursleden de "Najaarsrit" van aanstaande zondag dan ook "geannuleerd" :sad1:
Voor jullie is het waarschijnlijk een spijtige zaak om het ritje niet te kunnen rijden, maar als je weet hoe wij ons hiermee voelen, dat is met geen woorden te beschrijven dat er weeral zoveel werk, km's en afspraken naar de bliksem zijn door dit klote weer, je zou voor minder in tranen uitbarsten als je weet dat dit al de 3e rit is die moet afgelast worden door de regen.
Onze excuses voor deze beslissing dat we genomen hebben, al reken we hiervoor zeker op ieders begrip :notworthy:

Tot een spoedig weder horen :wave01:

Organisator van dienst :banghead:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Eisbär
Clublid
Clublid
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 jul 2017 04:15
Mijn motor is: FJR1300AS '19
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Najaarsrit 06/10/2019

Bericht door Eisbär »

Excuses aanvaard, jammer maar terechte beslissing
Tot binnenkort op ledenvergadering


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Najaarsrit 06/10/2019

Bericht door Matchbox »

:arrow: :arrow: :arrow: Aan ons bestuur,

Ja Max, het klopt dat wij liever dat ritje hadden willen rijden! :!: Ik wil altijd graag meerijden :D Maar niet in zulke omstandigheden :!:
Jullie als bestuur kunnen niet anders dan deze rit annuleren, maar hiervoor hebben wij allemaal zeker het volste begrip :headbang:
Ook weten wij allen dat er veel tijd wordt ingestoken maar ook hiervoor :arrow: :arrow: :arrow: heel veel respect :love7:

Dus hoef je niet in tranen uit te barsten, :crybaby2: een kleintje wegpinken mag, als je maar weet dat jullie beslissing zeker juist ingeschat en gewaardeerd wordt.

Tot een volgende :wave01: rit of bijeenkomst :laughing7:
;) Matchbox
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
Gebruikersavatar
jantje2
Clublid
Clublid
Berichten: 780
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:54
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Wilrijk
Status: Offline

Re: Najaarsrit 06/10/2019

Bericht door jantje2 »

Spijtig maar helaas, de Clarissen zijn ook niet meer wat ze zijn geweest
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd

Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Gebruikersavatar
Koboloi
Clublid
Clublid
Berichten: 390
Lid geworden op: 04 mar 2008 09:27
Mijn motor is: FJR1300A '08
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Kampenhout
Contacteer:
Status: Offline

Re: Najaarsrit 06/10/2019

Bericht door Koboloi »

De weersvoorspelling is inderdaad bar-slecht.
Het is bijgevolg een zeer terechte en zeer wijze beslissing om de rit niet te laten doorgaan.
Excuses hoeven niet, maar zijn zeker aanvaard.
Zeer spijtig van het " veeeeele " werk dat jullie hebben verricht.
De enige spelbreker daar kan niemand tegenop, en dat is het " weer " weer.
Tot de volgende spoedige ontmoeting.
Ik dank het bestuur (en organisatoren) voor de grote inzet voor " ons " , " onze club ". :fjr2:
Duizend maal Hartelijk dankuwel ..... :love3:
Liefde is "Samen op onze FJR"
De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Online

Re: Najaarsrit 06/10/2019

Bericht door StefaanH »

Max en de andere bestuursleden,

Het is inderdaad klote, reeds de derde rit dit seizoen die afgelast dient te worden ....

Maar weet dat wij, gewone leden, ons zeer wel bewust zijn van de inspanningen en de tijd die jullie erin gestoken hebben om dat allemaal voor te bereiden. En dat voor jullie dus eigenlijk nog dubbel zo erg is van niet te kunnen bollen.

Weet ook dat wij dat elke keer weer geweldig appreciëren en blij zijn met ons bestuur !!

Groetjes,
Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: Najaarsrit 06/10/2019

Bericht door Flykiller »

Spijtig maar het is niet anders.
We hebben voor regen gevraagd, awel we hebben er.
Er had voor zondag wel zonneschijn mogen zijn.
Goede beslissing van het bestuur.
Flykiller
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
Gebruikersavatar
Luc Plottier
Moderator
Moderator
Berichten: 720
Lid geworden op: 14 dec 2013 13:02
Mijn motor is: FJR1300AE '15
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Najaarsrit 06/10/2019

Bericht door Luc Plottier »

Max en de rest van het bestuur.

Een wijze beslissing
Hiervoor zijn geen excuses nodig, ik denk dat er aangaande het wel of niet laten doorgaan van een rit nog geen foute beslissingen zijn genomen.
Dus ook deze keer niet.
We weten allemaal dat jullie met het bestuur niet over één nacht ijs gaan als jullie een beslissing nemen.
En net daarom wordt de inzet van het bestuur door iedereen gewaardeerd en de beslissingen die ze neemt dus ook

Het is natuurlijk spijtig dat we opnieuw niet kunnen gaan rijden, :cry: maar we houden het tegoed. ;)
Uitstel is in dit geval geen afstel.

Tot op de ledenvergadering iedereen, we kijken er al naar uit!!!


Grts Luc en Brigitte :ugeek:
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Suzuki GT 250/Kawasaki Z650/Yamaha XJ 900 (83)/Yamaha XJ 900 (85)/ Kawasaki LTD 250/ Yamaha Virago 535/Honda CB 600 Hornet (1999)
Yamaha FJR (2005)/Yamaha FJR (2015)
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Najaarsrit 06/10/2019

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste Vrienden & Vriendinnen ;)

In naam van het ganse bestuur wil ik jullie allen recht uit het hart bedanken voor het begrip en de steun die er hier werd neer getypt :notworthy:
Het doet echt deugt om te lezen dat er respect en medeleven is voor onze inzet en de beslissingen die er genomen worden, jullie weten uiteraard ook dat we liever de rit hadden laten doorgaan, maar rekening houdend met de veiligheid van ieder van jullie en ons bestuur natuurlijk, konden we niet anders dan deze beslissing te nemen :dontknow: de veiligheid van ieder van ons is trouwens véél meer waart dan het ritje dat we konden rijden, en zoals gezegd uitstel is geen afstel, dus de kans komt er nog wel dat we jullie dit en de andere ritjes zullen voorschotelen :wav: :headbang:
Bij deze nogmaals onze dank en dan kijken we vanaf nu al uit om jullie massaal te mogen verwelkomen op ons volgend evenement en dat is onze "Ledenvergadering met bijhorend etentje" :wav: :headbang:

Tot binnenkort :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie