Clubreis_'10 Eifel - Lutzerath

Hier komen de meerdaagse trips, georganiseerd door het FJRijders-Bestuur.
Chief
125 cc
125 cc
Berichten: 91
Lid geworden op: 22 jun 2009 11:43
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Locatie: Willebroek
Status: Offline

Re: Clubreis_'10 Eifel - Lutzerath

Bericht door Chief »

Beste :fjr2: vrienden ,

Spijtig genoeg kunnen wij niet mee genieten van dit FJRijders-motorweekend (Eifel)!
We zullen het moeten stellen met de reisverslagen achteraf.
Wij wensen alle deelnemers een prettig en vooral veilig weekend toe ! :sunny:
Geniet ervan :wave01:
:occasion14:

Grtz ,
Ivan & Erika
Zonder omwegen zeggen waar 't op staat ... That's the way I like it !
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5048
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Online

Re: Clubreis_'10 Eifel - Lutzerath

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Bart, Hans & Chief

Bedankt voor de goede wensen en we zullen ons best doen om er een fantastisch weekend van te maken he makkers :thumbright:

@ Snorry, Marcel & Terdonkske

Nog snel even die van ons haar zwarte kous leeg gemaakt en alles dat eruit is gekomen diep in de zakken van de zigeunerbroek gestopt om mee te kunnen nemen :laughing7:
Nu deze nog snel in één van de koffers steken en we zijn klaar om te vertrekken :cheers:

Miljaar miljaar, nu kom ik met die broek aan de moto en die van ons doet de koffers juist dicht en zegt me dat er niets meer bij kan :o :evil:
Verdorie makkers, nu moet ik jullie nog teleur stellen want ik moet die broek hier achter laten met alles erin omdat ik geen plaats meer heb om ze mee te nemen :dontknow: :banghead: :help:

Hopelijk hebben jullie meer geluk en is alles dat jullie uit de vrouwtjes hun kousebroek gehaald hebben wel mee gekunnen, dan hebben we toch nog reserve om terplaatse van te genieten :wav:
Alvast bedankt voor jullie bereidwilligheid om mij mee te laten genieten :occasion14:

Nu ga ik verder doen zodat alles klaar is, dan nog een beetje slapen zodat we er klaar voor zijn om jullie straks te mogen verwelkomen op de afgesproken plaatsen :headbang:

Tot straks :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3063
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Clubreis_'10 Eifel - Lutzerath

Bericht door witse »

Mannen , VERTREKKEN

Tot seffens :D :) :lol: voor een prachtig w.e. dat we er gaan van maken .


grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
TOMH
Status: Offline

Re: Clubreis_'10 Eifel - Lutzerath

Bericht door TOMH »

:wave01: Prettig weekend allemaal ginder, :wave01:
ik wou dat ik mee kon :(

Tom :(
den boete
Status: Offline

Re: Clubreis_'10 Eifel - Lutzerath

Bericht door den boete »

Ook vanwege Karin en mij een prettige reis en behouden terugkeer aan iedereen.
Maak er iets mooi van.
Martine
1300 cc
1300 cc
Berichten: 250
Lid geworden op: 04 mar 2008 07:30
Mijn motor is: Andere
Regio: Waals-Brabant
Status: Offline

Re: Clubreis_'10 Eifel - Lutzerath

Bericht door Martine »

Yo de mannen en vrouwtjes,

Goed en wel thuis gekomen, helaas heb ik vroeger dan verwacht moeten afhaken wegens grieperige toestand. Had onvoldoende kracht in benen en armen :crybaby2: om alles tot een goed en vooral veilig eind af te sluiten, wou ook niet iedereen tegenhouden of in gevaar brengen. Snorry ook een dikke DANK U om me effe op sleeptouw te hebben genomen.
Voelde het al broeien vanaf verleden week, en natuurlijk moest het juist dit weekend "uitbreken".

Dikke dikke bedankt aan het bestuur en alle andere ook natuurlijk :) voor dit prachtig weekend, is absoluut voor herhaling vatbaar.
Zet er mij alvast maar al op voor volgend jaar :), wil dit nooit meer missen!

Mijn lachspieren doen er nog pijn van ;), conditie is ook redelijk gebeterd, ah ja met die 70 trappen tot aan mijn slaapkamer :lol:

Tot binnenkort :love4:

Martine
Gebruikersavatar
Spitfire
Clublid
Clublid
Berichten: 501
Lid geworden op: 10 mar 2008 12:05
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Zelzate
Status: Offline

Re: Clubreis_'10 Eifel - Lutzerath

Bericht door Spitfire »

Ook thuis,
Eerst en vooral een dikke merci aan het bestuur om dit alles te organiseren :!:
Een prachtig weekend met veel :sunny: veel bochten en heeeel veel gelach :lol: :lol: :lol:
1270 km op de teller bijgekomen :thumbleft:

Enkele indrukken.

Afbeelding
op het terras
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Onderweg
Afbeelding
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Afbeelding
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Afbeelding
Niets dan lachende gezichten s'avonds
Afbeelding
Hebben we daar Harley-rijders ingehaald of is het iets anders
Afbeelding
Op de laatste dag nog een raar beestje gezien...
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat

De rest volgt....

Iedereen bedankt voor het gezelschap.
Slurfke, bedankt om ons groepje op sleeptouw te nemen ;)

Grtz.
Luc & Mady :cool:
SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
Gebruikersavatar
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Berichten: 1887
Lid geworden op: 11 nov 2008 13:57
Mijn motor is: FJR1300AS '15
Regio: Limburg
Locatie: Zonhoven
Status: Offline

Re: Clubreis_'10 Eifel - Lutzerath

Bericht door terdonkske »

Jo de mannen ,

Eerst en vooral nen dikke proficiat aan de dames en heren van het bestuur , die van dit FJR-weekend een belevenis hebben gemaakt waar men nog vele jaren over kan praten . En dit allemaal met de bedoeling om iedereen en in het belang van de club , en op eigen kosten , de mensen tevreden te stellen . Dus voor het bestuur petje af en respect voor dit te doen .
Wat betreft het week-end het was weer op en top , prachtig weer ,goed hotel en fantastisch gezelschap , en zeer veel gelachen . Ondanks dat wij zonder motor daar waren hebben we toch kunnen genieten van de mooie ritjes die er waren en ook in gezelschap van enkele dames .
Uitgezonderd een paar kleine ongelukjes was dit weer een week-end om niet meer te vergeten .
Ik hoop dat dit voor volgend jaar weer een vervolg krijgt , maar dan wel met de motor , zodat we weer van de partij kunnen zijn , want dat willen we zeker niet missen .
Bedankt aan iedereen voor het goede gezelschap en dat er nog vele jaren mogen volgen . :D :) ;) :cool:

Voor diegene die er niet bij konden zijn , ge weet het hé , je hebt weer wat gemist .

Groetjes van Patrik en Monique ,

(AUTOPLEZIER) :mrgreen:

P.s. Als je wat dames meeneemt in de auto , kom je wel veel te weten ...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :roll:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1572
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Clubreis_'10 Eifel - Lutzerath

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

terdonkske schreef:Jo de mannen ,

Eerst en vooral nen dikke proficiat aan de dames en heren van het bestuur , die van dit FJR-weekend een belevenis hebben gemaakt waar men nog vele jaren over kan praten . En dit allemaal met de bedoeling om iedereen en in het belang van de club , en op eigen kosten , de mensen tevreden te stellen . Dus voor het bestuur petje af en respect voor dit te doen .
Wat betreft het week-end het was weer op en top , prachtig weer ,goed hotel en fantastisch gezelschap , en zeer veel gelachen . Ondanks dat wij zonder motor daar waren hebben we toch kunnen genieten van de mooie ritjes die er waren en ook in gezelschap van enkele dames .
Uitgezonderd een paar kleine ongelukjes was dit weer een week-end om niet meer te vergeten .
Ik hoop dat dit voor volgend jaar weer een vervolg krijgt , maar dan wel met de motor , zodat we weer van de partij kunnen zijn , want dat willen we zeker niet missen .
Bedankt aan iedereen voor het goede gezelschap en dat er nog vele jaren mogen volgen . :D :) ;) :cool:

Voor diegene die er niet bij konden zijn , ge weet het hé , je hebt weer wat gemist .

Groetjes van Patrik en Monique ,

(AUTOPLEZIER) :mrgreen:

P.s. Als je wat dames meeneemt in de auto , kom je wel veel te weten ...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :roll:
Hallo Patrik,
van welk vrouwtje dan...... ;) ;) want mijn duifke was ........

Groetjes uwe moat van Gent..
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1572
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: Clubreis_'10 Eifel - Lutzerath

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Fjr-Rakkers,

Eifel-weekend 2010.......EEN ECHTE VOLTREFFER !

Bij deze nen DIKKE MERCI aan het voltallige bestuur die dit maar weer eens had voorbereid en heeft waargemaakt voor al zijn leden,alsook bedankt aan de fjrijders voor het amusante gezelschap.De leden die er bij waren hebben weer met volle teugen kunnen genieten van al het moois die er werd geboden,zoals de prachtige ritten die weer haarfijn waren uitgedokterd om ten volle te genieten met ons Fjrke en dat hebben we dan ook gedaan.Accommodatie hotel was PICCO-BELLO,de spijzen waar goed enz.Het prachtige motor weer was een echte meevaller wat natuurlijk voor ieder een prachtige zaak is ,maar alsvast voor de inrichters een primeur is,daar iedereen dan met een lachend gezicht de dag aanvat.We hebben natuurlijk ook weer goed gelachen,'t Was in één woord een fijn weekend die we in het achterhoofd zullen stockeren naast de andere plezante Fjr... gebeurtenissen.Op naar de volgende plezante bijeenkomsten.En hopen dat de vriendschap nog vele jaren zal blijven bestaan.

De Stropkes,
:D & :D
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Plaats reactie