Hoe kan ik me registreren op het FJRijders-forum

Dit zijn de regels van dit forum.

Moderator: Abeloos

Gesloten
Gebruikersavatar
Firechief
1300 cc
1300 cc
Berichten: 565
Lid geworden op: 03 mar 2004, 22:35
Locatie: Ninove

Hoe kan ik me registreren op het FJRijders-forum

Bericht door Firechief »

Klik op de onderstaande link en vul de verplichte velden in, alsook de velden: Woonplaats, Beroep en Interesses. Overige velden kunnen naar eigen beslissing ingevuld worden.

http://fjrijders.net/forum/profile.php? ... greed=true

Kies een paswoord en bevestig je paswoord en vul tevens de bevestigingscode in.
LET OP: deze laatste is hoofdlettergevoelig.
E-mail adressen eindigend op .com zullen worden geweigerd. Gebruik je mailadres van thuis, zo blijf je ook op de hoogte van de specials die er af en toe kunnen zijn.
Pas de voorkeuren aan naar eigen wensen en klik dan op verzenden.
Je aanvraag tot registratie wordt nu verwerkt door een van de admins. Wanneer de aanvraag niet voldoet aan de bovenstaande eisen, zal U een mail ontvangen waarin gevraagd wordt dit alsnog te doen en zal de account geactiveerd worden met een beperkte duur van 14 dagen. Indien U na deze tijd nog steeds niet voldoet, zal de account onherroepelijk worden verwijderd.
Er wordt een bevestigingsmail verstuurd naar het opgegeven mailadres. In deze mail zal u een link vinden die men dient aan te klikken om uw account te activeren. Wanneer men dit heeft gedaan kan men zich inloggen en deelnemen aan het FJRijders forum. De registratieprocedure is nu vervolledigd.

FJRijders groeten
Het Bestuur
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
Gesloten