AUGUSTUS RIT 11 augustus 2013

Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: AUGUSTUS RIT 11 augustus 2013

Bericht door FJR-Freak Max »

Heatingmann & Spitfire ;)

Spijtig te vernemen dat jullie er morgen door vervelende kwaaltjes er niet kunnen bij zijn :(
Wij wensen jullie in ieder geval een snel herstel toe zodat jullie zeker in orde zullen zijn om mee op ons FJRijders Weekend te kunnen vertrekken :thumbright:

Voor al de anderen, we zien mekaar straks aan het vertrekpunt bij onze sponsor "Felix & Jos" in Beringen, om te gaan genieten van onze Johnny zijn "Augustus Rit" die hij voor ons heeft klaar gemaakt :cheers:

Tot straks :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: AUGUSTUS RIT 11 augustus 2013

Bericht door johnny »

Hey de mannen :D

Good morning Sint_truiden speking :mrgreen: :D good wetter ai em de berg af :D :D

John
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: AUGUSTUS RIT 11 augustus 2013

Bericht door Flykiller »

Het was weeral een schitterende dag, bedankt johnny voor de zeer mooie rit :razz: .
Ook bedankt voor onze voorrijders, sorry Dolf t'was te snel :mrgreen: (de boetes zijn te hoog)
Heb me reuze geamuseerd, en daar gaat het om. :headbang:
Grtjs Flykiller & Martine

Ik heb mij aan de snelheid gehouden. Ik weet natuurlijk niet hoe snel jij hebt gereden ?
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
Eddy K
250 cc
250 cc
Berichten: 121
Lid geworden op: 08 nov 2008 12:27
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Zoutleeuw
Status: Offline

Re: AUGUSTUS RIT 11 augustus 2013

Bericht door Eddy K »

kan 't zijn dat ik iemand zien naar huis rijden heb via Halmaal ?

Eddy
Proud to be a Biker
Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: AUGUSTUS RIT 11 augustus 2013

Bericht door johnny »

Eddy K schreef:kan 't zijn dat ik iemand zien naar huis rijden heb via Halmaal ?

Eddy
Kan zijn Eddy de weg van Gingelom naar Sint-Truiden is afgesloten

Johnny
bertje
Status: Offline

Re: AUGUSTUS RIT 11 augustus 2013

Bericht door bertje »

mooi ritje jhonny
het was e schoon dagje me goe gezelschap

Bertje
Gebruikersavatar
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Berichten: 1562
Lid geworden op: 11 mar 2008 19:50
Mijn motor is: FJR1300 '03
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Gent
Status: Offline

Re: AUGUSTUS RIT 11 augustus 2013

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Johnny en de andere bestuursleden

Johnny na lange tijd voor ons was het weer een schitterende dag met een prachtige route en genieten van het landschap. Het was voor ons een zeer geslaagde dag ....zoals wel altijd ;)

Patrik
Bedankt voor de goeie begeleiding en aan de rest van de groep 2 bedankt voor het gezelschap.

De fotokes volgen dan wel :lol:

Groetjes van ons en tot binnenkort naar Westerwald

De Stropkes :D & :D
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: AUGUSTUS RIT 11 augustus 2013

Bericht door StefaanH »

Johnny, ik heb ter plaatse reeds mijn waardering voor de rit uitgesproken, maar hier dan nogmaals: 't was af !!

Enige minpuntje: ze hebben ons 's middags wel goed bij ons lurven gehad bij "Chez Sam" .... We dachten even snel een salaadje te bestellen om niet teveel tijd te verliezen ... Amaj mijn oor, de mensen die steak of mosselen bestelden hadden alles reeds binnen alvorens wij onze grasschotels op tafel kregen ...

't Was wel een heeeeel speciaal salaadje: de menukaart vermelde gewoon een salaadje met kip en ananas. Ziehier wat we (na heeeeeel lang wachten) kregen:
Afbeelding(en) niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat


Op de vraag wat al die kleurkes eigenlijk waren krgen we als antwoord: bloemen, maar wees gerust, 't is allemaal eetbaar (wel in 't Frans, maar allé, we gaan niet pietluttig doen ;-))

En idd, 't was heel lekker !!

CU next time

Stefaan
Laatst gewijzigd door StefaanH op 11 aug 2013 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
pnobels
1300 cc
1300 cc
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mar 2008 22:29
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Berchem/Antwerpen
Status: Offline

Re: AUGUSTUS RIT 11 augustus 2013

Bericht door pnobels »

@Stefaan, dat van die bloemen ze noemen dat 'eco' :o

We (Jantje en ik) zijn uiteindelijk vrij vlotjes thuis geraakt. Nog zo'n twee tot drie keer moeten stoppen om de koppeling van de AS terug een sjot te geven. Onze held in aktie :

Afbeelding

De AS werd uiteindelijk netjes afgezet voor reparatie bij MTS Verlinden. En Jantje werd properkes thuis afgeleverd ;) Ocharme drie kilometer van thuis werden we dan nog eens getrakteerd op een regenpiste. Mijnen FJR was waarschijnlijk nog te proper bevonden :( Een einde in mineur, van een anders toffe dag :cheers:
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: AUGUSTUS RIT 11 augustus 2013

Bericht door StefaanH »

Wat dat weer betreft: ben vertrokken van het eindpunt om 18.15 Hr en helemaal binnendoor naar Herentals gebold, op 't gemakske (fysisch op mijn FJR natuurlijk, lolbroeken ...)

Vertrokken onder een stralende hemel met volop zon, zoals iedereen natuurlijk. Ik merkte wel dat ik richting donkere wolkenmassa bolde en dat was geen prettig vooruitzicht.

Op het moment dat ik Scherpenheuvel binnenreed was de zon weg achter een hoop donkere wolken, maar 't was droog.

Bij het binnenrijden van Veerle-Laakdal bleek dat vanaf daar alles natgeregend was, maar de bui was reeds over.

Tegen dat ik thuis was in Nodderwaaik straalde de zon alweer, maar de wegen lagen er nog wel nat bij. Ikzelf heb dus geen spatje regen gehad.

Greetings,

Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Plaats reactie