Lente rit 07/05/2023

Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5035
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Lente rit 07/05/2023

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Koboloi ;)

Dat is niet zo'n goed nieuws dat je ons hier laat weten over de gekneusde ribben waarmee je te kampen hebt he vriend :?
Laat ons hopen en we gaan hiervoor zeker duimen, dat je snel zal herstellen zodat die ribben je geen last meer zullen gaan berokkenen na je revalidatie :stop:

En goed dat je eieren naar de Clarissen wil brengen, we zullen het hard nodig hebben als je de weersvoorspellingen voor zondag hebt gezien :help:
Het best is dat we massaal met schalen eieren naar de Clarissen trekken, want wat er nu op ons weer afkomt voorspelt niets goeds :nono: :violent1: :sad1:

Groetjes en tot een spoedig weerzien :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Luc Plottier
Moderator
Moderator
Berichten: 720
Lid geworden op: 14 dec 2013 13:02
Mijn motor is: FJR1300AE '15
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Lente rit 07/05/2023

Bericht door Luc Plottier »

Hey Michel,

Dat is geen goed nieuws, laat u maar goed verzorgen en hopenlijk niet te veel pijn.
Alvast een spoedig herstel toegewenst.

Groeten Luc en Brigitte
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Suzuki GT 250/Kawasaki Z650/Yamaha XJ 900 (83)/Yamaha XJ 900 (85)/ Kawasaki LTD 250/ Yamaha Virago 535/Honda CB 600 Hornet (1999)
Yamaha FJR (2005)/Yamaha FJR (2015)
Gebruikersavatar
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2946
Lid geworden op: 03 mar 2008 23:42
Mijn motor is: FJR1300A '15
Regio: West-Vlaanderen
Locatie: aan't zeetje
Contacteer:
Status: Offline

Re: Lente rit 07/05/2023

Bericht door Abeloos »

 ! Bericht van: Organisator
BELANGRIJKE MEDEDELING

De afgelopen uren hebben we de weersvoorspellingen met argusogen in de gaten gehouden, helaas mag het voor dit weekend niet zijn...
Met een te groot regenpercentage kunnen we als bestuur niet anders dan volgende beslissing te nemen:
:cry: :cry: De Lenteritrit wordt geannuleerd :cry: :cry:

Als bestuur willen we geen enkel risico nemen op ongevallen die behalve blikschade ook letsels kunnen met zich meebrengen. :o
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
lex_yam
Clublid
Clublid
Berichten: 483
Lid geworden op: 27 mar 2009 17:09
Mijn motor is: FJR1300AE '14
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Re: Lente rit 07/05/2023

Bericht door lex_yam »

Spijtig maar met volle begrip 😭😭
Gebruikersavatar
sevenfifty
1300 cc
1300 cc
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 aug 2011 21:31
Mijn motor is: FJR1300A '18
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Lente rit 07/05/2023

Bericht door sevenfifty »

Uiteraard spijtig, maar begrijpelijk. Men moet nog niet echt het slechtste denken bij rijden in de regen ,maar er is niets leuk aan.
Hopelijk volgende keer beter.
Gebruikersavatar
StefaanH
Clublid
Clublid
Berichten: 1397
Lid geworden op: 02 feb 2011 13:35
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Herentals (NDW)
Status: Offline

Re: Lente rit 07/05/2023

Bericht door StefaanH »

Niks aan te doen .... :(

De Clarissen zijn ook niet meer wat ze eens waren ... Of ze lusten geen eieren meer ... :twisted:
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Lente rit 07/05/2023

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Een spijtige maar correcte beslissing, volgens de weerberichten ziet het er heel slecht uit.
Spijtig voor al het werk dat er aan vooraf gaat, maar ja dat is het leven.
Groeten en tot op een volgende
Marcel
NB: ik had nochtans veel goesting want ik heb nog niet veel gereden dit jaar, spijtig.
Nu kan ik zondag tomaten planten, ........; ook spannend. :D :D :o :o ;) ;)
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5035
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Lente rit 07/05/2023

Bericht door FJR-Freak Max »

Beste FJRijders, Vriendinnen & Vrienden ;)

Zoals jullie reeds gezien hebben, hebben we met enorm véél spijt in ons hart ook onze "Lente rit" moeten annuleren, en dit weer eens door dat fucking rotweer dat onze ritten naar de verdoemenis helpt :banghead:

De voorbije week hebben we zo onder spanning geleefd met de hoop dat het zondag toch nog iets of wat droog zou geweest hebben, maar het heeft niet mogen baten :dontknow:

Voor een enkele bui zouden we ze misschien niet geannuleerd hebben, maar als ze van s'morgens tot de vroege avond forse regenbuien geven in de regio waar we zouden gaan rijden, dan kan je niet anders dan de stekker eruit trekken :stop:

Op de meerderheid van de stopplaatsen hadden ze voor ons buiten een plaatsje voorzien, dit omdat de zaken te klein zijn om ons allemaal in te herbergen, dus dat werd dan ook in de regen gaan zitten, en dan heb ik het nog niet over de middagstop, waar we met zijn allen in openlucht ons lunchpakketje of frietje zouden moeten gaan opeten hebben, dat zou nogal een razernij geweest hebben om dit in de gietende regen te moeten gaan doen :violent1: :nono:

En het allerbelangrijkste is dat we zeer begaan zijn met de veiligheid van onze leden, want als je weet dat er in de rit enkele kasseistroken voorkomen, dan loert het gevaar voor ieder van ons na elke kassei die je passeert, en laat het dan juist zijn dat er daar iemand onderuit zou gaan, ik mag er niet aan denken dat je dit moet gaan verwerken als organisator omdat je de regen toch wilde trotseren :help:

Wees gerust beste leden dat het steeds met een doordachte en zeer overwogen reden is als we een rit annuleren, en zeker niet omdat we dat spatje regen niet kunnen verdragen, maar enkel omdat we niet altijd de mogelijkheden hebben om bij regen onze ganse opzet te realiseren zoals ik hierboven al in enkele punten aanhaalde :sign13:

Dit alles gezegd zijnde hopen we op ieders begrip voor alweer een geannuleerde rit :headbang:

En.....vanaf nu leven we terug met de hoop dat ons volgende evenement niet overschaduwd zal worden door dat smerige "K.TWEER" :mumum:

Groetjes van jullie moeilijk te troosten organisator :homework:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
BlackBear
Clublid
Clublid
Berichten: 37
Lid geworden op: 25 jan 2020 20:48
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Lente rit 07/05/2023

Bericht door BlackBear »

Hey Max

Begrip en respect voor jullie beslissing.
Individueel doet ieder wat hij of zij wil maar in clubverband is er meer dat telt.
Begrijp je ontgoocheling maar zou des te groter zijn om toch te laten doorgaan en er zou iets gebeuren door de omstandigheden.
Kijken alvast uit naar de volgende bijeenkomst.

Groetjes

BB en Truus.
Gebruikersavatar
Flykiller
1300 cc
1300 cc
Berichten: 879
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:41
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: 2940 Stabroek
Status: Offline

Re: Lente rit 07/05/2023

Bericht door Flykiller »

Bruute pech, hopelijk tot op de BBQ.
Flykiller & Martine
Een dag zonder dode vliegen is geen goede dag.
Plaats reactie