Moppentrommel 2021

Het virtuele praatcafé.
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300AE '17
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Moppentrommel 2021

Bericht door witse »

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Een vrouw is zo depressief dat ze besluit een einde aan haar leven te maken en staat op het punt om in de Westerschelde te springen.
Ze staat boven aan de dijk te kijken naar het ijskoude water, toen een knappe matroos haar zag huilen.
Hij krijgt medelijden en slaat een arm om haar heen en toont veel begrip en zegt dat springen in de Westerschelde niet de oplossing is.
De matroos stelt haar voor om mee naar Amerika te varen om daar een nieuw leven op te bouwen.
Hij verbergt haar op zijn schip en smokkelt haar als verstekeling naar Amerika.
Elke avond brengt hij haar eten en ze komt niets tekort; elke avond vier boterhammen, een stuk fruit en een avond vol passie.
Tot de 17de dag , ze wordt gevonden door de kapitein…

Wat heeft dit te betekenen vraagt de kapitein.
De vrouw legt uit dat ze een regeling met een van zijn matrozen heeft getroffen; gratis eten, een gratis reis naar Amerika en elke avond sex.

Waarop de kapitein zegt :
Mevrouw, dit is de veerboot Vlissingen-Breskens...
:D :D :D
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

En wat voor soort vrouw wil jij later Jens ? vraagt de onderwijzeres
Ik wil een vrouw als de maan , antwoordt hij.
O, wat een romantische keuze ! Je wil dus eigenlijk een mooie en rustige vrouw ?
Nee, ik wil dat ze 's avonds komt en 's morgens verdwijnt .

Grtjs Luc
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Tijdens een vlucht in een tweezitter wordt de piloot onwel. De vrouwelijke passagier raakt in paniek en neemt de radio.
" Mayday ,mayday , de piloot is buiten bewustzijn en ik kan niet vliegen " roept ze .
Ze hoort de rustige stem van de man in de controletoren die zegt
" Ik ontvang u luid en duidelijk en zal u hierdoor loodsen. Ik heb ervaring met zulke zaken . Blijf kalm en alles komt in orde . Geef me uw hoogte en positie "
" Eh , ik ben een 1 meter 65 en zit in de stoel vooraan rechts "
Lange stilte
" Oke " zegt de stem uit de controletoren
" Onze vader die in de hemel zijt .... "

:D :D :D
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Wat is een zumo :?:

Dat is een plastic bakje waarin ze een vrouw hebben gestopt die denkt dat ze kan kaartlezen .
Maar eigenlijk zeggen een heleboel satellieten het gewoon voor :lol: :lol: :lol:
witse
Moderator
Moderator

Bericht door witse »

Een mager klein mannetje stapt in een lift,
kijkt omhoog en ziet naast zich een enorm grote neger staan.
De grote man ziet het kleine mannetje kijken, kijkt vervolgens op hem neer en zegt:
“7 feet tall, 350 pounds, 20 inch penis, 3 pound left testicle, 3 pound right testicle,
Turner Brown.
Het kleine mannetje krijgt ter plekke een wegtrekken en valt flauw.
De grote vent knielt naast hem neer, schudt het mannetje heen en weer en brengt hem uiteindelijk weer bij
De grote vent is geschrokken en zegt:
”What’s wrong with you?”
Met een heel zacht stemmetje zegt het kleine mannetje:
“What EXACTLY did you say to me?”
Waarop de grote vent zegt:
“I saw the curious look and figured I’d just give you the answers to the questions everyone always asks me
I’m 7 feet tall, I weigh 350 pounds, I have a 20 inch penis, my left testicle weighs 3 pounds, my right testicle weighs 3 pounds and my name is Turner Brown ”
Waarop het kleine mannetje zegt:
“Turner Brown?
Thank God! I thought you said ‘Turn around “…
johnny
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300A '08
Regio: Limburg

Bericht door johnny »

Trage Max, wijd en zijd bekend voor zijn ongelofelijke traagheid, wandelt rond in de hoerenbuurt. Alle meisjes doen snel hun gordijntjes dicht en hun deur op slot als ze hem zien aankomen.
Eentje heeft hem echter niet gezien, en trage Frans gaat daar naarbinnen. Hij begint aan zijn wip, die zoals gewoonlijk onwaarschijnlijk lang duurt. Na anderhalf uur zegt hij tegen het uitgeputte hoertje : "Nu gaat ge mij nen hele tijd niet meer zien."
Waarop zij vraagt "Waarom, gaat ge soms op vakantie, Max ?"
"Neeje", zegt hij, "ik ga u langs achter pakken."
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Contacteer:

Bericht door FJR-Freak Max »

:D :D :D Ge hebt er mijne naam van gemaakt he schelm, maar dan moet ge wel zien dat ge in de helft van de tekst trage Frans ook veranderd want nu zie ik dat ge gesjoemeld hebt met de naam :lol: :lol: :lol: :laughing7: :thefinger:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
johnny
Moderator
Moderator

Bericht door johnny »

Oeps vergeten :mrgreen: :mrgreen:
johnny
Moderator
Moderator

Bericht door johnny »

Witse koopt de beste auto op de markt, een splinternieuwe Ferrari GTO. Het is de duurste auto in de wereld en koste 500.000 dollar. Hij doet er een testrit mee en stopt bij een rood licht. Een oude man op een brommerke stopt naast hem op het fietspad. De oude man kijkt naar de nieuwe glanzende Ferrari en vraagt: 'Welk soort van auto is dat?'
Witse antwoordt: 'een Ferrari GTO. Die kost een half miljoen dollar!'
"Das veel geld' zegt de oude man. 'Waarom kost die zoveel?'
'Omdat deze auto een top heeft van 320 km per uur' verklaart de trotse eigenaar.
De oude man vraagt: 'Kan het kwaad als ik eens binnen kijk?'
'Geen probleem' antwoordt de eigenaar. Dus steekt de oude man zijn hoofd door het zijraampje en kijkt eens rondom.
'Dat is een wreed schone auto, maar ik blijf bij mijn oud brommerke!'
De kerel wil de oude man eens tonen wat zijn auto doen kan. Als het licht op groen springt geeft hij plankgas en binnen 10 seconden leest de snelheidsmeter 160 km/u. Plotseling merkt hij een punt in zijn achteruitkijkspiegel op. Het schijnt dichter te komen! Hij vertraagt wat, om te zien wat het zou kunnen zijn en plotseling flitst er hem iets rechts voorbij. 'Wat kan er op aarde sneller gaan dan mijn Ferrari?' vraagt de man zichzelf af. Hij trekt de Ferrari op tot 250 km/u. Schuin rechts voor hem ziet hij dat het de oude man op zijn brommerke is! Verbaasd dat het brommerke zijn Ferrari zou kunnen voorbijsteken, geeft hij nog meer gas en gaat het brommerke aan 275 km/u voorbij. WHOOOOOSSHHHH!
Hij voelt zich de koning te rijk in zijn nieuwe Ferrari... Tot hij in zijn spiegel kijkt en ziet dat de oude man hem opnieuw inhaalt!
Verbaasd door de snelheid van deze oude kerel, duwt hij de gaspedaal volledig in en brengt de Ferrari tot 320 km/u! Nog geen tien seconden later, ziet hij het brommerke opnieuw inlopen op de Ferrari! De Ferrari kan niet harder en hij kan er niets aan doen!! Plotseling knalt het brommerke tegen de achterkant van zijn Ferrari!! De man stopt en springt uit en ongelooflijk maar waar, de oude man leeft nog steeds! Hij loopt naar de gehavende oude man en zegt: 'amaai, amaai, is er iets dat ik kan doen voor u?'
De oude man fluistert: 'MAAK... MIJN... BRETELLEN ... LOS... VAN... UW... ZIJSPIEGEL...!!!!'
Plaats reactie