Zomerrit

Gebruikersavatar
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Berichten: 1043
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:49
Mijn motor is: FJR1300AS '14
Regio: Oost-Vlaanderen
Locatie: Lokeren
Status: Offline

Re: Zomerrit

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Ik sluit mij aan bij wat hierboven al is neergepend.
Maxke :sunny: bedankt voor de vlotte rit, Lucske :sunny: bedankt om mij te ondersteunen in deze voor mij ongelukkige rit.
Eigenlijk alleen maar problemen gehad tijdens het derde gedeelte, waarschijnlijk heeft het ook iets te maken met die eieren. :o :o :o :shock:
Volgende keer doe ik de eieren wel zelf weg, toch veel leute gehad en enkele nieuwe leden leren kennen.
Groep 3 bedankt om steeds op mij te wachten, hopelijk geraakt het probleem opgelost. :angry4: :angry4:
Groeten
Marcel & Annick
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Zomerrit

Bericht door witse »

Vrienden , allen bedankt voor de mooie woorden , wij als bestuur doen het hiervoor , een gezellige dag , een mooie ritje en een paar uurtjes samen lachen & plezier maken.
Wat betreft die eieren , moet ik toegeven dat ik maar 80 % had weggedaan naar de clarissen en die andere 20 % in mijne frigo had gestopt omdat ik graag eitjes eet :D Hopelijk kunnen jullie mij dat vergeven , maar het heeft er wel voor gezorgd dat iedereen op de middagstop zijn bord netjes heeft leeg gegeten omdat ze goed wakker waren door dat beetje nat :mrgreen: .
@ Marcel, dat wij niemand achterlaten met een probleem is al lang geweten bij ons FJR clubke en dat zal zo altijd blijven , samen uit & samen thuis is ons moto :lol: Hopelijk kunnen ze snel vinden wat er eigelijk scheelt aan je paardje :dontknow:
Zo deze rit hebben we dan weer gehad , en nu kunnen we weeral uitzien naar onze volgende rit die plaats vind op 6 Augustus 2017 en ingericht word door ons Terdonkske , en waar we weeral naar uitkijken om terug met deze toffe bende een prachtige dag te beleven .
En voor hen die nu nog eerst op verlof vertrekken , wensen wij een prettig & veilig verlof toe .

Grtjs Luc :jerk:
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Gebruikersavatar
Matchbox
Clublid
Clublid
Berichten: 707
Lid geworden op: 29 aug 2015 22:51
Mijn motor is: FJR1300A '09
Regio: Antwerpen
Locatie: Niel
Status: Offline

Re: Zomerrit

Bericht door Matchbox »

Hoi and shame on me :oops: :oops: :oops: ..........voor deze late reaktie!

Maar al het toffe, goede en leuke is al gezegd :D
:arrow: en slechte dingen waren er niet :!:
:razz: buiten 20% eieren dan :lol: :razz: :laughing7:

't Is u vergeven Witse :snorting: :D

En ja, voor iederéén die (nog) op verlof gaat, "een deugddoende vakantie" :wave01: gewenst van Ronny en Martine :occasion14:
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Afbeelding

Honda VT750 ACE, Yamaha XV535, Yamaha FJR 1300 ('09)
slurf
Clublid
Clublid
Berichten: 329
Lid geworden op: 10 mar 2008 20:51
Mijn motor is: FJR1300AE '17
Regio: Antwerpen
Locatie: Schoten
Status: Offline

Re: Zomerrit

Bericht door slurf »

Ik heb niets meer te zeggen :roll: ze zijn mij allemaal voor :evil: met andere woorden ;) ik heb er geen woorden voor :lol: grtj de eenzame Slurf
Gebruikersavatar
Jean
125 cc
125 cc
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 dec 2016 14:24
Mijn motor is: FJR1300A '06
Regio: Antwerpen
Locatie: Jakamakka
Status: Offline

Re: Zomerrit

Bericht door Jean »

Ik heb een mooi aanvraag tot sponsoring van 36,00 eur van de Nederlandse staat ontvangen tijdens de zomer rit.
plaats:Cromstrijen
Snelheid: 57 ipv 50 gecorrigeerd op 54
Te betalen voor 08-09-17

:naka:
Mijn motogeschiedenis:
Suzuki GT 550, Honda XR 500, Honda Bol d'or II, Kawasaki Z900 K1, Yamaha R1 bigbang, Suzuki GSX-R 1000, Honda VTR 1000 Firestorm, Honda VTR 1000 SP1, Suzuki GSX 1400, Yamaha FJR 1300 (en een Honda Vision 110 erbij)
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Zomerrit

Bericht door FJR-Freak Max »

Wel Jean, ik ben ook één van de "Gelukkigen" die €50,00 sponsorgeld mag gaan storten in het kistje van onze Nederlandse buren :smileinbox:

Omschrijving overtreding: Overschrijding max. snelheid op wegen BUITEN BEBOUWDE KOM met 7 km/u :whip2: :banghead:
Gemeente: Binnenmaas
Plaats: Heinenoord
Locatie: N217 kruising Reedijk richting Puttershoek
Tijdstip: 14u31
Toegestane snelheid: 50 km/u
Gemeten snelheid: 60 km/u
Gecorrigeerde snelheid: 57 km/u :confused2:
Opgelegde sanctie : €41,00
Administratiekosten : €9,00
Te Betalen: €50,00 en..... "HET VOLLEDIGE BEDRAG" moet uiterlijk op 08-09-2017 zijn bijgeschreven op de rekening van het Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB)

AMEN :angel13
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
pnobels
1300 cc
1300 cc
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mar 2008 22:29
Mijn motor is: FJR1300A '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Berchem/Antwerpen
Status: Offline

Re: Zomerrit

Bericht door pnobels »

Ge kunt een automatische overschrijving doen... Iedere dag 1 euro, 50 dagen lang :mrgreen:
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Zomerrit

Bericht door FJR-Freak Max »

@Peter ;)

Gij zou ons nogal iets laten doen hoor :idea2: :sex: :laughing7: die hollanders zouden daar niet mee kunnen lachen zalle :nono: :stop:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jean
125 cc
125 cc
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 dec 2016 14:24
Mijn motor is: FJR1300A '06
Regio: Antwerpen
Locatie: Jakamakka
Status: Offline

Re: Zomerrit

Bericht door Jean »

FJR-Freak Max schreef:Wel Jean, ik ben ook één van de "Gelukkigen" die €50,00 sponsorgeld mag gaan storten in het kistje van onze Nederlandse buren :smileinbox:

Omschrijving overtreding: Overschrijding max. snelheid op wegen BUITEN BEBOUWDE KOM met 7 km/u :whip2: :banghead:
Gemeente: Binnenmaas
Plaats: Heinenoord
Locatie: N217 kruising Reedijk richting Puttershoek
Tijdstip: 14u31
Toegestane snelheid: 50 km/u
Gemeten snelheid: 60 km/u
Gecorrigeerde snelheid: 57 km/u :confused2:
Opgelegde sanctie : €41,00
Administratiekosten : €9,00
Te Betalen: €50,00 en..... "HET VOLLEDIGE BEDRAG" moet uiterlijk op 08-09-2017 zijn bijgeschreven op de rekening van het Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB)

AMEN :angel13
welkom in de FJR 1300 club :blob8:

:orkest:
Mijn motogeschiedenis:
Suzuki GT 550, Honda XR 500, Honda Bol d'or II, Kawasaki Z900 K1, Yamaha R1 bigbang, Suzuki GSX-R 1000, Honda VTR 1000 Firestorm, Honda VTR 1000 SP1, Suzuki GSX 1400, Yamaha FJR 1300 (en een Honda Vision 110 erbij)
Gebruikersavatar
witse
Moderator
Moderator
Berichten: 3056
Lid geworden op: 04 mar 2008 13:12
Mijn motor is: FJR1300AE '20
Regio: Antwerpen
Locatie: Waar ik binnen mag
Status: Offline

Re: Zomerrit

Bericht door witse »

Danny , weet het ook niet :dontknow: ik was de afsluiter van de groep en heb , tot nu toe , niets ontvangen :thefinger: . Waarschijnlijk zal ik dan de voorzichtige rijder zijn van de club :angel13 , of ik heb , zoals ze dat bij ons zeggen , hoeresjans gehad :mrgreen: .
Is bij mijn weten wel de eerste keer dat zoiets gebeurt in onze club , dat er van meerdere :fjr2: een foto genomen is . Waarschijnlijk zijn die Hollanders jaloers op onze prachtige motoren :D en hebben die daarom er een fotoke van gemaakt ;)
Hopelijk blijft het bij deze paar foto's en komen er geen meer bij , anders gaan ze ons moeten betalen om foto's te maken van die prachtige groep mensen & :fjr2:

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
Plaats reactie