Augustusrit 18/08/2019

Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door johnny »

Jongens aub telefoneer aub met elkaar :idea:

Johnny
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door FJR-Freak Max »

@Jantje,

Zou jij het niet erg vinden dat je niet mee kan op iets dat je met een bestuur georganiseerd hebt, en daarmee wilde ik bedoelen dat jullie met véél enthousiasme aankondigde om de week nadien de rit gaan te rijden waarvoor wij dan zoals jij schreef "FORFAIT" zouden geven, moeten wij daar dan ook voor in de kont gebeten zijn !
Daaraan zie je weer eens dat jullie alles mogen schrijven en als er één woordje verkeerd in onze geschreven tekst staat dat jullie niet past, dan krijg je zulke heisa, want als je mijn volledige zin goed zou lezen met de nadruk op "KLINKT", dan zou je weten dat dit enkel is omdat het spijtig is dat we er niet bij kunnen zijn.
Nee Jan, ik vind het niet gepast dat je me op de neus wrijft dat ik liever heb dat jullie de rit niet zouden rijden, daar ben je totaal verkeerd mee.
Waarom heb ik dan die lijst geopend voor de mensen die samen zouden willen rijden, als ik er tegen was dan had ik dit ook niet gedaan.
Ik ga me er verder niet druk in maken, dat jullie ze nu samen rijden of apart of niet, de rit is er en ze kan gereden worden door diegenen dat ze willen rijden.

@Rudi,

Ik had je schrijven goed begrepen, maar ik wou gewoon even duidelijk maken dat we niet steeds in de gelegenheid zijn dat we de rit zomaar van week kunnen veranderen omdat er al zoveel tijd en werk aan de FJRijders club word gespendeerd door onze bestuursleden, niet meer of niet minder, en daarvoor had ik in het algemeen dan ook begrip gevraagd of dat was dan toch de bedoeling van m'n schrijven.

Bij deze voor iedereen nog een fijn motorweekend gewenst met de zomerse temperaturen die ze geven.

Groetjes :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
jantje2
Clublid
Clublid
Berichten: 780
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:54
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Wilrijk
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door jantje2 »

Het één misverstand brengt het andere mee, met die forfait bedoelde ik niets slechts, en dat zou jij Max moeten weten. Je kent me al lang genoeg. Ik dacht echt dat je niet graag had dat wij de rit gingen rijden en om je niet verder te kwetsen heb ik afgelast, en zou ik niemand meeslepen en alleen rijden. Ik hoop dat dit een beetje de situatie uitklaart. Moest je toch om de één of andere reden kwaad blijven laat dat dan weten in een PM en niet op het forum
Met nog altijd vriendelijke en amicale groeten. :? :?
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd

Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door FJR-Freak Max »

@Jantje ;)

Dat is juist dat het allemaal op een misverstand is uitgedraaid, en ik wist ook dat het woord "forfait" niet slecht bedoelt was, maar ik wou het even aanhalen dat ook dit bij sommigen in het verkeerde keelgat kan schieten als ze het in een verkeerde context lezen.
Natuurlijk ken ik je al vele jaren Jan en juist daarom begreep ik de commotie niet waarom je op mijn schrijven zo kort reageerde, jij zou ook moeten geweten hebben dat ik er niets verkeerd mee bedoelde omdat je me al zovele jaren kent, ik wou enkel alleen maar mijn medebestuursleden beschermen door aan te halen wat werk dat ze al in de club steken, dit kan je trouwens uit mijn teksten waarnemen.
We gaan hier zeker niet verder over uitweiden, en kwaad ben ik zeker en vast niet op U, ik was enkel geshockeerd door je reactie op mijn schrijven, ook al was ik zeker niet diegene dat er tegen was dat jullie de rit zouden gaan rijden, laat dat duidelijk zijn.
Hiermee wil ik deze discussie afsluiten en erop wijzen dat ook echte vrienden het soms oneens met mekaar kunnen zijn, maar dat dit zeker de vriendschap niet mag schaden, dus zoals het Engelse spreekwoord zegt, "Friends For Ever" :headbang:

Met de meest vriendelijke & sportieve groeten :wave01:

Your Friend Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
jantje2
Clublid
Clublid
Berichten: 780
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:54
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Wilrijk
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door jantje2 »

Nu de misverstanden opgeruimd zijn en alles terug oké is. Voor alle zekerheid, ik ben zondag om ongeveer 8:30 bij Bruno in Sint-Truiden.
Die door omstandigheden niet meekunnen spijtig en die wens ik een prettig weekend, voor die komen tot zondag, ik had een grotere groep verwacht maar geen probleem.
Tot de volgende.
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd

Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Gebruikersavatar
sevenfifty
1300 cc
1300 cc
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 aug 2011 21:31
Mijn motor is: FJR1300A '18
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door sevenfifty »

8:30 u ????
Gebruikersavatar
jantje2
Clublid
Clublid
Berichten: 780
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:54
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Wilrijk
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door jantje2 »

op tijd om, om 9:30 te vertrekken, juist zoals het normaal gebeurt met de club
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd

Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Gebruikersavatar
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Berichten: 5034
Lid geworden op: 04 mar 2008 00:28
Mijn motor is: FJR1300AS '20 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Locatie: Vlaams-Brabant ( Wezemaal )
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door FJR-Freak Max »

Yep Jantje, thats the spirit, en diegenen dat graag meerijden moeten gene schrik hebben hoor, jullie mogen gerust mee met Jantje gaan rijden om er samen een mooie dag van gaan te maken met de zomerse temperatuur die ze jullie zullen voorschotelen :sunny: :wav: :headbang:
Geniet er alvast van en laat hier maar weten wat jullie ervan vonden, het zal onze Johnny deugd doen als hij lovende commentaar zal krijgen over zijn georganiseerde rit :idea2: :thumbright:

Tot wederhoren :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Gebruikersavatar
johnny
Moderator
Moderator
Berichten: 2001
Lid geworden op: 04 mar 2008 19:59
Mijn motor is: FJR1300AE '18
Regio: Limburg
Locatie: Sint-Truiden
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door johnny »

Hey de mannen de eindstop den hof is vndaag en morgen open met het goede weer
Dus je kan de rit gewoon zoals ze gemaakt is rijden
Als ik kan kom ik er morgen avond even langs
Allee he Marcel jij was toch de voorstander om morgen te rijden :idea: :D

Johnny
Gebruikersavatar
jantje2
Clublid
Clublid
Berichten: 780
Lid geworden op: 04 mar 2008 08:54
Mijn motor is: FJR1300AS '13
Regio: Antwerpen
Locatie: Wilrijk
Status: Offline

Re: Augustusrit 18/08/2019

Bericht door jantje2 »

Ik ben zojuist thuis gekomen 400 km op de teller.
Lekker warm onderweg maar zeer mooie rit, alleen het laatste stuk was geen doorkomen aan met dorpsfeesten, kermissen, werken enz.
Wat een week verschil kan doen
Het mooiste eigenlijk was de warme ontvangst aan "Den Hof" door onze Johnny.
Op de E313 33°C
Bijhouden die rit om later over te doen!
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd

Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Plaats reactie